wtorek, 7 sierpnia 2018

Wspaniały duecik Vianek – Rewitalizujący płyn micelarny oraz maseczka-peeling z mielonymi pestkami malin i owocami truskawek z czerwonej serii!

Naturalny duecik na lato! Dziś u mnie maseczka z mielonymi pestkami malin i owocami truskawek oraz płyn micelarny z ekstraktami z miłorzębu japońskiego i owoców tarniny, oba kosmetyki, to cudeńka marki Vianek!


Ukochałam oba te kosmetyki, latem sprawdzają się przy mojej mieszanej, w kierunku suchej skórze, idealnie. Pochodzą z serii czerwonej, rewitalizującej, którą upiększają wizualnie zdobienia zalipiańskie w kolorze czerwonym właśnie. Zarówno micelek, jak i maseczka-peeling, mają piękne, wzorowe, jak to u Vianka bywa składy, jestem zakochana także w ich boskim, owocowo-truskawkowym zapachu, który umila obcowanie i rytuały pielęgnacyjne, zwłaszcza w te upały. Vianek, to polska marka, jedno z dzieci firmy Sylveco, specjalizuje się w kosmetykach opartych na naturalnych składnikach, olejach i ekstraktach roślinnych, nie znajdziemy tu parabenów, silikonów, olejów parafinowych, kosmetyki oczywiście nie są testowane na zwierzętach, zawsze polecam je z całego serca, od lat po prostu nie zawodzą mnie i zachwycają.



Płyn micelarny, to kosmetyk, pełniący u mnie funkcję oczyszczania twarzy z makijażu, także z wszelakich zanieczyszczeń, ale w tym wypadku, również jednocześnie pielęgnujący naturalnie skórę. Micelek z czerwonej serii, otrzymujemy w poręcznej buteleczce (200 ml) z czarną nakrętką zamykaną na klik, płyn na płatek kosmetyczny wydobywa się bez problemu, przy czym mamy kontrolę nad ilością, jaką chcemy jednorazowo zaaplikować. Jest to kosmetyk dedykowany skórze dojrzałej, jak moja, zawiera ekstrakty z liści miłorzębu japońskiego i owoców tarniny, które posiadają silne właściwości antyoksydacyjne, jest tu też olej z wiesiołka, panthenol i witamina E. Płyn zawiera delikatne składniki myjące, które doskonale oczyszczają twarz, zmywają makijaż, nie wysuszają, nie podrażniają i nie ściągają mojej skóry. Jak już wspominałam, micele bosko pachnie, świeżo, owocowo! Używam go nie tylko do zmywania makijażu, ale także, jako toniku, skóra po jego zastosowaniu jest świeża, gładka i czysta. Można też z powodzeniem dodać go do maseczek z glinki, ja na pewno będę do niego wracać.


Viankowa Maseczka-peeling z czerwonej serii, dołączyła do mych ukochańców! To kosmetyk bez wad, genialny w każdym calu, znajduje się w praktycznej tubce (75 g) z czarną nakrętką, zamykaną na klik. Maseczka-peeling, zawiera drobno zmielone pestki malin, które delikatnie ścierają naskórek, ładnie wygładzają i ujednolicają koloryt, w składzie widnieje też łagodny olej lniany, olej jojoba, olej z pestek malin i truskawek oraz masło shea i avocado, wygładzające i odżywiające skórę. Przyznacie, że skład jest zachwycający. Aplikując ją na twarz, masuję skórę około 3 minutek, następuje peelingowanie, złuszczanie i oczyszczanie naskórka, pobudzamy też krążenie, następnie pozostawiam ją na kolejne 10 minut, teraz koi, łagodzi, jak maska, moja skóra po zmyciu wodą jest od razu gładka i świeża. Kosmetyk posiada gęstą, treściwą konsystencję z drobinkami, pięknie osiada na skórze i się po niej rozprowadza. Polecam jej regularnie stosowanie, które umila wspaniały, owocowy, malinowo-truskawkowy zapach, mój kosmetyczny ideał na lato! 


 

18 komentarzy:

  1. zapowiada się wspaniale. Zestawienie moich ulubionych owoców.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja coraz bardziej się polubiłam z tą marką.


    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością skuszę się na oba kosmetyki bo Vianek akurat bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten zestaw - jest świetny, bardzo się z nim lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać, aż ich uzyję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą serię, ale tych kosmetyków jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na urodziny od przyjaciółki dostałam peeling do ciała i żel do mycia twarzy nawilżajana też marki, ale to jakaś seria "niebieska" nawilzajaca i sprawdza się super! Myślę że w maseczkę peeling też zainwestuje tak przekonująco opisałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się wspaniale. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W sklepie bardzo blisko mnie otwarte zostało stoisko z naturalnymi kosmetykami, więc teraz mogę testować do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płyn micelarny to dla mnie porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Można polubić tę serię już za sam zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki peeling by mi się spodobał. Swoją drogą czego jeszcze nie wypróbowałaś od Sylveco? Sporo tutaj tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dawno nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. tej serii jeszcze nie znam, ale po Twoim wpisie mam wielką ochotę na maseczko-peeling ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej maseczki nie miałam od Vianka miałam normalizujacą i ona niezbyt mi przypadła do gustu. Twoja recenzja kusi by tą spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki Vianek sa cudowne i też je uwielbiam <3 Ten płyn micelarny chyba mam w zapasach ale moją ulubioną serią jest zielona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie oba muszę przetestować :D Zwłaszcza peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń