czwartek, 23 sierpnia 2018

Caudalie - Przeciwzmarszczkowy krem z ochroną przeciwsłoneczną SPF 50 - Soleil Divin Soin Solaire Visage Anti-Age - Wysoka ochrona przeciwsłoneczna twarzy – Kremowy cud!

Lato nadal trwa, a sierpniowe słońce, choć już coraz bliżej jesienny klimat, raczy nas nadal swą mocą. Mam nadzieję, że pamiętacie cały czas, w ten szczególny okres o potrzebie specjalnej pielęgnacji skóry twarzy i jej ochronie!


Nie ważne, czy w słoneczne dni jesteśmy w wielkim mieście, u rodziny na sielskiej wsi, czy korzystamy z ostatnich dni lata nad morzem, czy w pięknych górach, zawsze i wszędzie należy odpowiednio chronić skórę przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych. Dotyczy to także nas w okresie jesiennym, wiosennym, czy zimowym, jestem zagorzałą zwolenniczką dobrej ochrony skóry z filtrami przez cały rok. Drugą połowę lata, w pielęgnacji i ochronie skóry twarzy właśnie, zdominował u mnie fantastyczny, przeciwzmarszczkowy krem z ochroną przeciwsłoneczną SPF 50, czyli Soleil Divin Soin Solaire Visage Anti-Age. Jest to dość ważny moment, bowiem kremem tym, debiutuje u mnie genialna, francuska marka, którą pragnęłam poznać już bardzo długi czas, oto Caudalie! Caudalie, to kosmetyki prosto z Francji, których misja jest mi bliska, są to produkty oparte na aktywnych składnikach czynnych, do ich produkcji wykorzystuje się przyjazne dla środowiska komponenty, roślinne ekstrakty i masła, organiczne oleje, olejki eteryczne, firma nie toleruje w swych kosmetykach silnych konserwantów, parabenów, parafiny, fenoksyetanolu, slsów, czy substancji pochodzenia zwierzęcego. Dodatkowo warto tu dodać, iż ich opakowania powstają z papieru pochodzącego z recyklingu, na kartoniku znalazłam też oznaczenie 1% for planet, mówiące o tym, iż firma oddaje 1% dochodu na organizacje, zajmujące się ochroną środowiska.


Krem Caudalie, otrzymujemy w poręcznej, pomarańczowej tubce (40 ml), zamykanej na klik, którą zapakowano w kartonik w tej samej tonacji kolorystycznej, zawiera on mnóstwo potrzebnych informacji o kosmetyku, w tym również i skład, w środku odnaleźć można także ulotkę. Preparat bogaty jest w opatentowany przez markę ekstrakt z nasion winorośli, czyli polifenole z winogron z francuskich winnic w Bordeaux, Szampanii i Burgundii, ma on lekką konsystencję, idealnie rozprowadza się po skórze, szybko wchłania, nie lepi się i nie zatyka porów. Kosmetyki z wysokimi filtrami, to must have w mojej kosmetyczce, lubię, gdy jednocześnie chronią one i pielęgnują skórę, krem Caudalie, jest naprawdę w tym temacie strzałem w dziesiątkę, możecie go nabyć w cenie około 100 zł w aptekach i drogeriach, zarówno stacjonarnie, jak i internetowo. Soleil Divin Soin Solaire Visage Anti-Age SPF 50, zawiera najlepszy, wysoki filtr 50 SPF, chroni przed preminiowaniem z zakresu UVA i UVB, dedykowany jest każdego typu cerze, nawet tej wrażliwej, skłonnej do podrażnień, przesuszeń, przy mojej skórze mieszanej, w kierunku suchej, sprawdza się idealnie, dopełniając pielęgnacji, działając przeciwzmarszczkowo i przeciwstarzeniowo, do tego ładnie odżywia i nawilża, jeśli nie znacie go, wypróbujcie koniecznie, jeszcze przy sierpniowej aurze!  

 

44 komentarze:

  1. Produkt zapowiada się naprawdę obiecująco, więc kupię sobie, przy najbliższej okazji. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawdę jestem zachwycona, także polecam bardzo :*

      Usuń
  2. Zainteresowała mnie ta firma, fajnie, ze stawia na naturalne składniki i ma wysoki filtr :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma u mnie pierwszy raz, ale nie ostatni na pewno :)

      Usuń
  3. Miałam kiedyś krem pod oczy z tej firmy i byłam bardzo zadowolona, krem również brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo zatem muszę i tego kremiku pod oczy spróbować :)

      Usuń
  4. Jakie zdjęcia piękne - czuję jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki delikatny mi się podoba. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremy z wysokimi filtrami to obecnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, u mnie przez cały rok, ale teraz to ani rusz bez niego :)

      Usuń
  7. Brzmi bardzo fajnie i filtr na wysokim poziomie, piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że ma taki wysoki filtr :)
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, lubię kosmetyki tej firmy ale tego nie miałam, opis zachęca no i oczywiście zdjęcia też <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Ładnie się komponował na sesji foto :) U mnie pierwszy raz Caudalie, ale kuszą inne kosmetyki :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam kiedys probki i bylam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ostatnio zaczęłam trochę bardziej zwracać uwagę na ochronę przed słońcem. Warto o to zadbać, aby zostać zdrowym.

    blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, ochrona przed słońcem, to kluczowa sprawa :)

      Usuń
  13. A nada się do cery tłustej, mieszanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dedykowany jest każdego typu cerze, zatem myślę, że będziesz zadowolona, można też próbkę spróbować najpierw :)

      Usuń
  14. latem to używam kremów tylko z filtrem 50SPF, bo inne nie dają rady i chodzę czerwona jak rak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, u mnie sprawdzają się wysokie filtry :)

      Usuń
  15. Słyszałam już wiele o tej marce, ale nie miałam jeszcze okazji testować jej produktów. Krem fajnie się zapowiada, latem używam głównie SPF 50, więc może się skuszę na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To na pewno coś dla mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię markę Caudalie, ale tego kremu jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. może kiedyś jak będą tańsze;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedna z moich ulubionych marek! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kremy z filtrem to dla mnie pozycja obowiązkowa latem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go i nie miałam styczności z marką. Znam tylko ze słyszenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiedziałam, że Caudalie ma taki produkt w ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie marka pierwszy raz, także ja zaś nie znam innych kosmetyków :)

      Usuń