wtorek, 28 sierpnia 2018

Świetny, wszechstronny kosmetyk do oczyszczania twarzy - Selfie Project - 3w1 żel myjący peeling maseczka z glinką, węglem i mielonymi pestkami moreli!

Oczyszczanie twarzy, to jeden z moich ulubionych rytuałów w codziennej pielęgnacji!


3w1 żel myjący peeling maseczka polskiej marki Selfie Project, stał się moim ostatnim ulubieńcem i dołączył do moich kosmetycznych hitów w tym temacie. Kosmetyki Selfie Project, znajdziecie z w Rossmannie, są to dobre, polskie produkty, nie testowane na zwierzętach, nie zawierają one parabenów, olejów parafinowych, nie znajdziemy tu SLSów, mogą być stosowane nawet przy delikatnych, młodych cerach, ale świetne sprawdzają się też przy każdego rodzaju skórze, moja cera mieszana w kierunku suchej, bardzo je polubiła, a żel myjący, peeling, maseczka z przyjemnością stosuję trzy razy w tygodniu, dzięki czemu moja skóra jest oczyszczona, zdrowa i bez niespodzianek. Kosmetyk jest praktycznie bez wad, jest multifuncyjnym kosmetykiem przeznaczonym do pielęgnacji twarzy, ja używam go na trzy sposoby, jako peeling, jako maseczki oraz do szybkiego mycia twarzy, jak żel. Momentalnie po użyciu, przywraca skórze równowagę, oczyszcza ją i wygładza, ma lekką, kremową konsystencję w białym kolorze z licznymi drobinkami mielonych pestek moreli, nakładanie kosmetyku na skórę, to dla mnie po prostu najczystsza przyjemność. 


Kosmetyk mieści się w białej, poręcznej tubce (150 ml), zamykanej na klik. Z opakowania dowiadujemy się oczywiście o składzie kosmetyku i jego właściwościach. W składzie znajdziemy zmielone pestki moreli, dzięki którym skóra jest oczyszczona, usuwają one martwe komórki naskórka, złuszczają, odblokowują pory, wygładzają i zmiękczają skórę, jest tu także węgiel bioaktywny, działa antybakteryjnie, pochłaniający zanieczyszczenia i oczyszczający pory, mineralna glinka kaolin, oczywiście również oczyszcza i reguluje wydzielanie sebum. Jest tu tez olej rycynowy, olejek lemongrasowy i łagodząca alantoina. Gdy robię peeling, aplikuję kosmetyk na twarz i masuję koliście całą twarz, po czym spłukuję letnia wodą, gdy stosuję go, jak maskę, pozostawiam produkt na twarzy na 15 minutek, wówczas maseczka zastyga, jak maski z glinki, można też szybko umyć nim twarz, jak żelem, polecam ten sposób na przykład po demakijażu. Naprawdę jestem zachwycona tym kosmetykiem, jeśli lubicie wielofunkcyjne produkty do oczyszczania twarzy, jest to strzał w dziesiątkę!

 

25 komentarzy:

  1. Właśnie takiego wielozadaniowego produktu teraz poszukuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie , takie produkty to duża oszczędność czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatnim czasie używałam tego produktu i bardzo mile go wspominam - na pewno też wrócę do niego w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba miałam ten produkt i z tego co pamiętam to się polubiliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ze jesteś zadowolona. Ja nie miałam okazji go poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dawno temu miałam taki peeling z pestkami moreli i jak dla mnie był męczący :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie rozwiązania, 3 w 1 to świetna sprawa, kiedyś pamiętam miałam taki z garniera ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, właśnie ten jest lepszym i free cruelty odpowiednikiem dobrym dla tego kosmetyku :)

      Usuń
  8. Mam gdzieś ten kosmetyk w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ci powiem że narobiłaś mi ochoty na ten kosmetyk. Rozglądam się ostatnio za żelem do twarzy, a tu jeszcze 3w1 jest😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Równiez robiłam o nim post, lubie i bardzo cenie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurczę zapowiada się świetnie, uwielbiam tego typu kosmetyki także myślę, że niedługo może znaleźć się i u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię tę markę. Używałam od nich żelu do mycia twarzy- sprawdzał się super. Z tym kosmetykiem nie miałam styczności. ;)

    OdpowiedzUsuń