poniedziałek, 12 listopada 2018

Zanim zniknę - Anna Dąbrowska - Wydawnictwo Lira – Magiczna i ciepła, polska powieść o anielskiej miłości!

Polska literatura współczesna, zaskakuje mnie nowościami z kręgu dobrych powieści obyczajowych, które idealnie towarzyszą mi podczas pięknych jesiennych dni i coraz dłuższych wieczorów.


Zanim zniknę - Anna Dąbrowska
Premiera: 12 września 2018
Wydawnictwo: Lira
Oprawa: okładka miękka
Ilość stron: 352


Zanim zniknę, to książka, której autorką jest Anna Dąbrowska. Ta wrześniowa nowość Wydawnictwa Lira, skusi Was na półkach księgarni przecudowną okładką, na której widnieje para młodych ludzi, w onirycznej bliskości, pięknie obrazujących fabułę tej pięknej powieści polskiej pisarki. Jest to mój pierwszy raz z autorką, Anna Dąbrowska, urodziła się niedaleko mnie, bowiem w Inowrocławiu, jest mamą, żoną, ma kociaka, na swym koncie ma już między innymi powieść Nauczyciel tańca, a na mojej półce czeka jeszcze nowość jej autorstwa z Biblioteczki Liry, czyli Jedna chwila, której także wypatrujcie niebawem u mnie!

 
Czym szczególnie urzekła mnie książka Zanim zniknę? Lekkością, płynnością fabuły, ciekawymi bohaterami, powieść wciąga i czyta się ją ekspresowo z wielką przyjemnością, zwłaszcza z kubeczkiem ziołowej herbatki. Wiktoria Braun, to młodziutka, osiemnastoletnia dziewczyna, która ma za sobą samobójczą śmierć ojca, którą bardzo przeżyła. Sytuacja życiowa zmusza ją, by zostawić dotychczasowe miejsce zamieszkania, czyli Kraków, opuścić przyjaciół, szkołę i w smutnym nastroju, zacząć nowy rozdział w Gdańsku wraz z matką i jej partnerem. Nowe miejsce, to nowi ludzie, pojawia się w jej życiu dwóch, zupełnie różnych chłopaków, którzy zyskują jej zainteresowanie, którego zatem wybierze uczuciowe serce Wiktorii? Zbuntowany i zbyt odważny Maks, czy bardzo tajemniczy i eteryczny Syriusz? Książka nie jest tak oczywista, jak Wam się wydaje, jest tu przepiękny wątek fantasy, który naprawdę dodaje smaku całości, anielskości i ciepła. Historia wciąga, wzrusza, cały czas płyniemy poprzez karty książki, chłonąc powieść i towarzysząc głównej bohaterce. Jest to doskonała, niesamowicie lekka i bardzo przyjemna w odbiorze lektura na jesień, zimę, otulająca, pełna ciepła i emocji, świetnie napisana i doskonała także na prezent gwiazdkowy, mikołajkowy dla każdej dziewczyny, kobiety, dla każdego, kto lubi nietuzinkowe historie o prawdziwych, szczerych relacjach i ciekawej, poruszającej miłości.


23 komentarze:

  1. Już dawno nie czytałam dobrej obyczajówki. Chętnie sięgnę po ,,Zanim zniknę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę kilka ciekawych niedawno wpadło w me łapki, polecam tę z całego serca :)

      Usuń
  2. Mam tę książkę w swoich planach czytelniczych, ale chyba nie wyrobię się z nią w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pochłonęłam ekspresowo, zatem po nowym roku po nią koniecznie sięgnij :)

      Usuń
  3. Dla mnie ta książka okazała się wyjątkowa i wspaniała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za obyczajówkami, ale tej autorce dałabym szansę :)
    Może kiedyś się skuszę, skoro to taka lekka i przyjemna pozycja.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O autorce oczywiście słyszałam, ale o książce jeszcze nie:) Z chęcią bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w miarę nową pozycją, także polecam bardzo :)

      Usuń
  6. Uwielbiam książki obyczajowe, lubię przenosić się w piękne miłosne historie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przeczytać, do tej pory nie miałam styczności z obyczajówką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci, ze ja też kiedyś miałam mieszane uczucia odnośnie obyczajówek, trzeba zaś trafić na dobre tytuły, by się przekonać, ten jest idealny :)

      Usuń
  8. Z obyczajówkami jest różnie... mi ciężko trafić na tę dobrą. Ciekawe jak byłoby z tą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nietypowa, z ciekawym tłem, ale nie zdradzę :)

      Usuń
  9. uwielbiam tę książkę, ma wiele fajnych nawiązań do mojego ukochanego "Małego księcia"

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tę historię! <3
    Jest niesamowita!

    Fajnie u Ciebie obserwuje i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń