piątek, 2 października 2015

Bielenda – Argan + Makadamia + Marula – Krem nawilżający do twarzy na dzień i na noc z kwasem hialuronowym :)

Połączenie oleju arganowego z olejem makadamia i marula, w całej serii Argan + Makadamia + Marula, to świetny sposób na skórę taką, jak moja, mieszana cera, skłonna do przesuszeń, pokochała bez reszty olejową linię naszej, polskiej, znanej i cenionej Bielendy, genialnie sprawdził się Krem nawilżający do twarzy na dzień i na noc z kwasem hialuronowym :)
 
 
Krem otrzymujemy w poręcznym, zabezpieczonym, eleganckim słoiczku (50 ml), z białą nakrętką, ozdobionym charakterystycznymi dla serii grafikami, słoiczek dodatkowo zapakowano w kartonik, na którym widnieją informacje na temat kremu, właściwości i skład kosmetyku. Krem dedykowany jest do stosowania zarówno na dzień, jak i na noc, bazuje na cudownym oleju arganowym, który nadaje skórze głębokie nawilżenie i piękne odżywienie, wygładza ją i chroni przed działaniem czynników zewnętrznych, działając również antybakteryjnie. Olej z orzechów makadamia, to jeden z moich ukochanych olejów, bogaty jest witaminę młodości – witaminę E, która działa silnie przeciwstarzeniowo, koi i pielęgnuje. Olej marula, zawarty również w kremie, słynie z silnych właściwości nawilżających, pozyskiwany jest z nasion owoców marula, wzmacnia on skórę, działa antystarzeniowo i antyseptycznie. Krem bogaty jest również w masło shea, aloes i kwas hialuronowy, które również nawilżają, koją, chronią skórę przed działaniem czynników zewnętrznych, wspomagają jej elastyczność.   
 
 
Stosuję go codziennie rano, w ciągu dnia, na noc, wedle potrzeby, idealnie sprawdza się, jako baza pod makijaż, ma niesamowicie lekką, aksamitną, białą konsystencję, świetnie, momentalnie wchłania się i nawilża moją cerę, która po aplikacji jest gładka, odżywiona, odprężona i nawilżona. Daje perfekcyjne nawilżenie, takie, jakie uwielbiam, zwłaszcza teraz podczas zmiennej, jesiennej pogodny. Krem Argan + Makadamia + Marula, pachnie świetnie, jest to zapach bardzo świeży, lekko słodki z lekką nutą jakby kwiatową. Jest dobrze dostępny na drogeryjnych półkach i w sklepie firmowym. Przyznam, ze bardzo się z nim polubiłam :)
 
 
Znacie ten krem? Jakie kremy lubicie jesienią? :)

55 komentarzy:

  1. nie znam ale może powinnam poznać :D tyle, że teraz akurat mam nowiutkie kremy także trzeba je zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo pewnie, że powinnaś, bo świetny jest, na przyszłość zatem polecam bardzo :)

      Usuń
  2. Nie zostało mi dużo kremów w kolejce, więc niedługo może być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz używam kremu z awokado i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje się bardzo ładnie :) Ten słoiczek wygląda jak rodem z tropików :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ładnie :) Niestety mam za dużo kremów w zapasie i już się raczej na niego nie skuszę, pomimo jego dobrego działania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizualnie pięknie wygląda, zachwyca mnie tez jego konsystencja :)

      Usuń
  6. Nie znam tego kremu, ale teraz na jesień lubię bardziej kremy treściwe chroniące skórę przed zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest idealny na jesień, jest lekki, ale treściwy :)

      Usuń
  7. zdjęcia są cudowne, pielęgnacji twarzy mam aż za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana <3 Ja tez mam zapasy i kremik też czekał :)

      Usuń
  8. Mam go i obecnie używam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny moja mama go stosuje ja tradycyjnie krem Ziaja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze tego kremu. Mam jeszcze spory zapas tego typu kosmetyków...ale kto wie- może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  11. It should be a great moisturizing cream, thanks for your review dear! ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za Bielendą... Alteyę wielbię, ale już praktycznie się skończyła, buuu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze lubiłam Bielendę, mam sentyment :) Alteya boska firma ach chciałabym ten kremik :)

      Usuń
  13. Mam ten krem z swoich zbiorach ale jeszcze nie testowałam. Mam nadzieję że u mnie też się spisze ;)
    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam inny z Bielendy i go uwielbiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam serum z Bielendy i bardzo je lubię. Ten krem ma naprawdę dobry skład, muszę się mu bliżej przyjrzeć i pokazać mamie ich produkty - może się u niej sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio bardzo polubiłam kilka kosmetyków z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam go, leży jeszcze w zapasach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak go zachwalasz, że nic tylko go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha a już myślałyśmy, że będzie żółty tek kremik :D
    Te orzechy makadamia brzmią super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam o nim dzisiaj :P, podoba mi się działanie :). Dawno nie miałam nic z Bielendy, ale może skuszę się na ten krem. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :*** U mnie świetny jest na dzień. pod makijaż i na noc tez :)

      Usuń
  21. Opakowanie tego kremu przypomina mi wakacje,więc pewnie się skuszę niebawem :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy kremik. Muszę sobie zapisać nazwę i kupić w przyszłości, bo na razie muszę zużyć te kremy, które mam już otwarte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kremy Bielendy są genialnie nawilżające, ale niestety producent zapomina o osobach, których cera ma skłonności do zapychania. :( Miałam już ich dwa kremy i oba mnie zapchały. A działanie nawilżające, odżywcze i zapach były niesamowite. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Przede wszystkim przepiękne zdjęcia. A z Bielendy dawno nic nie miałam, więc z pewnością rozejrzę się z tym kremem. Obecnie używam krem nawilżający z Oillan.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Marke i produkty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzialam go u nas w polskim sklepie i chyba w takim razie sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam go kompletnie. Ja na zimę będę tworzyć sama krem na dzień i na noc. Już zacieram ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O przydałby mi się taki kremik, ja od jakiegoś czasu męczę z YR i nie mogę skończyć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię firmę Bielenda , tego kremu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń