sobota, 24 stycznia 2015

Apis – Maska regenerująca z olejem arganowym i masłem shea :)

Bydgoska firma Apis, podczas spotkania w Firmowym gabinecie kosmetycznym (tu relacja ze spotkania), poświęconemu nowością marki, obdarowała mnie cudownymi kosmetykami, pośród których znalazła się dzisiejsza bohaterka - Maska regenerująca z olejem arganowym i masłem shea :)
 
 
Maski do twarzy uwielbiam i stosuję niemal codziennie, przemiennie, przeróżne ich warianty :) Maska pochodzi z nowej serii profesjonalnej Apis, z olejem arganowym i masłem shea, dedykowanej do skóry suchej, także moja cera mieszana, w kierunku suchej, jest przeszczęśliwa, gdy nakładam na nią tenże kosmetyk. Maskę otrzymujemy w praktycznym, białym opakowaniu (200 ml), zamykanym na zabezpieczony zatrzask, jest to najlepsza forma, by wygodnie wydobywać kosmetyk z opakowania.  Tubę zdobią estetyczne grafiki shea, znajdziemy tu też informacje o produkcie, jego działaniu, właściwościach, firmie i oczywiście skład kosmetyku.
 

 Maska bazuje na połączeniu ekstraktu z mango, mimozy, opuncji figowej, awokado, dobroczynnego masła shea i osławionego oleju arganowego. Dzięki takim pięknym składnikom, otrzymujemy solidną porcję głębokiego nawilżenia, wygładzenia i odżywienia. Kosmetyk regeneruje naskórek, genialnie działając właśnie na przesuszoną cerę. Zarówno masło shea, jak i olej arganowy, to bogactwo witamin, nienasyconych kwasów tłuszczowych, stymulujących skórę do odnowy, działających na nią przeciwstarzeniowo i chroniących ją przed działaniem czynników zewnętrznych.
 
 
 Maska łagodzi i koi moją skórę, nakładam ją najczęściej po oczyszczeniu twarzy, szyi i dekoltu po całodziennym makijażu (pozostawiam na 15 minut i zmywam letnią wodą), pięknie wygładza i nawilża. Pachnie świetnie, mieszanką owocowych ekstraktów, ale czuć również woń oleju arganowego i masła shea. Maska ma gęstą, treściwą, kremową konsystencję w białym kolorze, bardzo ładnie rozprowadza się po skórze.
 
 
 Maskę możecie kupić w cenie około 30 zł, dostępna jest oczywiście 
 
Wśród Apisowych masek, ciekawi mnie jeszcze maska z witaminą C :)

 
Macie swoje hity wśród maseczek do twarzy? :)
 

62 komentarze:

  1. ale ładne zdjęcia:) szkoda, że te kosmetyki nie są lepiej dostępne. Uwielbiam maseczki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Zdjęcia robiłam akurat, jak śnieg spadł :) A maskę można zawsze internetowo sobie sprawić :)

      Usuń
  2. i love products with coconut. my new post here http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mask contains shea butter and argan oil :)

      Usuń
  3. Mam chrapkę na kilka produktów z Apis, chociaż głównie do włosów :) Muszę jednak najpierw pozużywać zapasy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze apisowych produktów do włosów, muszę spróbować :)

      Usuń
  4. tez kocham maseczki wierna jestem glinkowym ale ostatnio zakupiłam algowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz maseczki wybielającej/rozjaśniającej Bielenda nie stosujemy żadnych innych tego typu maseczek. Naszymi głównymi kosmetykami są kremy nawilżające, glinki i zabiegi kosmetyczne. Chyba nie ogarnęłybyśmy tych wszystkich dostępnych produktów, które opisujesz :D Podziwiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tej maseczki Bielendy :) Dzięki :* :*

      Usuń
  6. Niestety nie dla mnie. Moja cera jest mieszana ale raczej w kierunku tłustej i problematycznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze nawilżenie tez by się jej przydało, ale Apis ma tez inne fajne maski dla Twojej cery :)

      Usuń
  7. Nie mogę czytać postów o kosmetykach, bo zaraz mam ochotę je wypróbować :P Ale nie... najpierw muszę zużyć wszystko to, co mam w komodzie, a jest tego pokaźna ilość :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W okresie zimy moja cera zwariowała i z mieszanej zmieniła się na całkiem suchą więc maseczka byłaby dla mnie w sam raz :) Od dawna ciekawią mnie produkty od Apis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często w zimowym okresie tak skóra reaguje, maska będzie idealna :)

      Usuń
  9. Nie miałam jeszcze. To fajnie, że tak dobrze się sprawdza. Bardzo ładne, pomysłowe zdjęcia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, maska ładnie pozowała :) Jest super :)

      Usuń
  10. Z wit.C chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko kiedy używam masek do twarzy i raczej nie mam konkretnej, z którą zostałabym na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maniakalnie wręcz, skóra podziękuje :)

      Usuń
  12. Kocham amsło shea w kosmetykach:) jeśli chodzi o maseczki, to najbardziej lubię naturalne np z drożdży lub ubitych białek (mam cerę tłustą), poza tym fajna jest maseczka od ziaji wersja szara oczyszczająca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teeeeż :) Shea działa na mnie jak magnez :)

      Usuń
  13. aktualnie testuję Apis Couperose-Stop krem witaminowy na naczynka. BArdzo sie z nim polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są tak piękne, że powinni je od Ciebie odkupić i promować nimi kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresowała mnie ta maseczka! Super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja lubię nawadniającą z Dermedic. Tej nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Состав очень понравился, маска будет прекрасно воздействовать на волосы:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam wszystkie maski, chyba jestem uzależniona. Nawet teraz mam na sobie jedną z nich, jest to ZIAJA PRO maska liftingująco- rozświetlanąca. Mój hit;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybija piątkę także uzależniona od masek :D

      Usuń
  19. Jestem przekonana, że i mojej suchej skórze ta maska by odpowiadała :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja sucha idealnie się nią karmi, jestem pewna, ze byś polubiła ją :)

      Usuń
  20. Uwielbiam olejek arganowy, cudownie na mnie działa!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tez mam chrapkę na Apis kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo przyjemnie wygląda ta maseczka. ja nie wyobrażam sobie zycia bez maseczki przynajmniej raz w tygodniu! :) uwielbiam glinki i spirulinę, a ostatnio kupiłam maseczkę od agafii i też jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie używałam jeszcze tej maski
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mialam, ale ze wlasnie stosuje olejek z opuncji figowej w pielegnacji twarzy, chetnie przygarnelabym wszystko, co zawiera go w skladzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kusi mnie ta firma ale w tej chwili Bania Agafii skradla moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kusi mnie ta firma ale w tej chwili Bania Agafii skradla moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bania Agaffi skradła również i moje serce :)

      Usuń
  27. Nie miałam jej, a szkoda bo kusi! :) Olej arganowy i masło shea to cudowne połączenie dla mnie. :D Taka maseczka przydałaby się mojej skórze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapowiada się świetnie :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. This product looks very interesting, I would try it!

    My last post: ShoesPie for your shoes addiction

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, great, natural and polish cosmetic :)

      Usuń
  30. Na pewno by mi spasowała :) Uwielbiam masło shea

    OdpowiedzUsuń