piątek, 3 lipca 2015

Lily Lolo – Naturalna szminka - Passion Pink – Piękny, głęboki róż na ustach :)

Naturalne, mineralne kosmetyki do makijażu, to w naszym kraju wciąż jeszcze, zbyt mało moim zdaniem, znany temat. Jednakże, oferta ta powiększa się i ku uciesze zwolenników naturalnej kolorówki free cruelty, asortyment tych wspaniałych produktów, jest coraz lepiej dostępny, a firmy oferują nam coraz to bardziej kuszące, naturalne produkty do makijażu. Jednym z liderów w tym temacie, jest w Polsce firma Costasy, wyłączny dystrybutor fantastycznej, znanej, brytyjskiej marki Lily Lolo, od której właśnie przybyła do mnie przecudowna paczka, wybranych przeze mnie i specjalnie dobranych przez Costasy, wspaniałych kosmetyków do makijażu i pielęgnacji :)
 
 
Wśród nich znalazła się moja wymarzona, naturalna szminka w kolorze Passion Pink, czyli boskiego różu, wpadającego w moją ukochaną fuksję. Kosmetyki mineralne Lily Lolo, produkowane są wyłącznie z naturalnych i mineralnych składników, nie zawierają sztucznych aromatów, parabenów, nanoczasteczek, substancji konserwujących, mają piękne składy, są to kosmetyki free cruelty, nie są oczywiście testowane na zwierzętach. Kosmetyki te, były na mej wish-liście już od dawien dawna, to zdecydowanie prawdziwy, makijażowy skarb. Lily Lolo ma w swej ofercie wspaniałe pudry, podkłady, róże i cienie, ja zaś swą przygodę z LL, postanowiłam rozpocząć od świetnej szminki tejże marki. Od razu wpadł mi w oko piękny róż – Passion Pink, głęboki odcień fuksji, który podobnie, jak czerwień, bardzo często gości na moich ustach.
 

Passion Pink ma niesamowicie intensywny, trwały kolor i daje piękny, trójwymiarowy efekt na ustach, który można stopniować, od lekkiego różu, do głębokiej fuksji, kolor jest bardzo mocno napigmentowany, daje idealne krycie, już po pierwszej warstwie. Szminka (4g), ma świetne, estetyczne, bardzo solidne i poręczne opakowanie, w biało-czarnych odcieniach, na grzbiecie widzimy nazwę koloru i wygrawerowane logo marki, szminka bez problemów otwiera się i dobrze zamyka. Kosmetyk dodatkowo zapakowano w uroczy kartonik, z którego zasięgnąć możemy informacji o produkcie oraz poznać wspaniały, naturalny skład.
 

Różowiutki sztyft idealnie rozprowadza się na ustach, jest mięciutki, ma niesamowicie gładką, piękną, kremową konsystencję, jednocześnie kolor jest bardzo trwały i intensywny. Trwałość szminek, zawsze przedłużam konturówką, podkładem nakładanym również cieniutko na usta przed aplikacją koloru, utrwalam ją pudrem transparentnym i nakładam drugą warstwę, makijaż przygotowany w ten sposób prezentuje się nienagannie, bez uszczerbku naprawdę przed wiele, wiele godzin.
 
 
 Szminka nie wysusza ust, za to pięknie je pielęgnuje i odżywia, dzięki świetnym komponentom, z jakich się składa, bowiem skład szminki jest zaiste imponujący. Zawiera tłoczony na zimno olej z nasion rącznika pospolitego, zwanym olejem rycynowym oraz wzmacniający delikatną skórę ust, olej jojoba, także dodatkowo spełnia funkcje nawilżające i odżywiające. Szminkę Lily Lolo, wzbogacono także o natłuszczający i wygładzający wosk pszczeli, wosk pozyskiwany z liści wilczomlecza, wosk z liści palmy kopernicji i kojącą lanolinę, które wygładzają oraz chronią usta, w składzie odnajdziemy także mikę, czyli mineralny składnik szminki, pielęgnujący olej z nasion słonecznika, który zawiera witaminę E – witaminę młodości, boski ekstrakt z Rozmarynu, czyli naturalny przeciwuleniacz oraz przecudny pigment, słodkiego, fuksjowego różu
 

Szminka ma idealny, naturalny skład, dzięki temu prócz świetnego makijażu, otrzymujemy naturalną pielęgnację, która nie podrażni, nie uczuli, nawet bardzo wrażliwej, delikatnej i cieniutkiej skóry ust. Rozkochałam się prawdziwie w Passion Pink z wzajemnością, bowiem jest to naturalny kosmetyk z pięknym składem, dający idealne, kolorystyczne wykończenie na ustach.


Szminkę Passion Pink, można zakupić w sklepie Costasy, gdzie znajdziecie oczywiście także inne odcienie tych cudnych, naturalnych szminek :)
 
 
Znacie Lily Lolo? Lubicie naturalne, mineralne szminki? :)

121 komentarzy:

  1. piękny kolor.. nie miałam nic z Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest obłędny, szminki Lily Lolo, to wytwory boskie :)

      Usuń
  2. Szminka bardzo ładnie prezentuje się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eva :) Mi tez się bardzo, bardzo podoba, świetna jest :)

      Usuń
  3. Odżywcze właściwości pomadek Lily Lolo są świetne. Miałam inny odcień, ale bardzo go lubiłam za działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jedne z lepszych pomadek, jakie miałam :) Wszystkie odcienie boskie są :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Od razu wpadł mi w oko ten odcień na stronie Costasy :)

      Usuń
  5. Śliczna, na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna jest, nie wysusza, cały czas pielęgnuje, no a kolor to bajka :)

      Usuń
  6. Pięknie się prezentuje na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaiste, przecudnie wygląda, jest mocno napigmentowana :)

      Usuń
  7. Takie kolory to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teeeez :) Czerwienie i fuksja to moje ukochane kolory na ustach :)

      Usuń
    2. Czerwieni to się trochę boję :)

      Usuń
    3. Nie ma co się bać, idź na całość, idź na całość ;D

      Usuń
  8. piękny kolor i świetnie prezentuje się na twoich ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) Kolor jest przepiękny, fantastyczny na lato :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wygląda obłędnie, przepięknie, na żywo jeszcze bardziej zachwyca :)

      Usuń
  10. Kolor akurat dla mnie zbyt intensywny ale piękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękny, fuksja w pięknym wydaniu, Kochana na Costasy są inne odcienie, nudziak na przykład też, jeśli ten zbyt intensywny jest dla Ciebie, odcień Demure byłby chyba zatem idealny :)

      Usuń
  11. Bardzo ładny odcień:) łagodny, a mi się podoba mimo tego, że ostatnio lubię takie soczyste czerwienie na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwróciłam na nią od razu uwagę na Costasy :) Piękny róż, nienachalny, ja tez kocham czerwienie :)

      Usuń
  12. Bardzo ładny kolor. Pieknie wyglada na ustach. A i opakowanie przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest piękny, na ustach zaiste bosko wygląda :) Opakowanie jest genialne, bardzo solidne, w torebce się sprawuje super :)

      Usuń
  13. Cudowy kolor, takiego mi brakuje! :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepiękny odcień fuksji, polecam Kochana nadrobić, świetna jest :)

      Usuń
  14. the lipstick color looks really great =D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi Sarah :) Yes, I love it too :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki. Ale mam bardzo podobny odcień z JOKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Lolo jest świetne, precyzja wykonania tej szminki, zachwyca mnie :) Poszukam tego odcienia :)

      Usuń
  17. Szminki nie miałam, ale znam firmę i mam kilka produktów :). Kolor ma genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Lolo doskonałości robi, mam jeszcze kilka kosmetyków i nie zawaham się ich użyć, bo cudowne są :)

      Usuń
  18. kolor jest obłędny, ale.... OMG! jakie Ty masz cudowne usta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merciiii <3 Ja i me usta dziękujemy :D Kolor jest mega obłędny :)

      Usuń
  19. Szminka, szminką, ale twoje usta!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzoooooooooooo <3 Szminka daje im taki piękny kolor :) :*

      Usuń
  20. Kolor jest śliczny :) Jednak zupełnie nie dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba eksperymentować z kolorkami, ale moje drogie na Costasy są tez inne odcienie, zobaczcie koniecznie :)

      Usuń
  21. Przepiękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna! Kurczę... Im więcej o tych pomadkach czytam, tym bardziej chciałabym mieć choć jedną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo taki skład i mega kolory, to trzeba mieć :)

      Usuń
  23. Piękny kolor! :D Ślicznie i równiutko pomalowane usta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęęę <3 Usta pokochały tę pomadkę ach :)

      Usuń
  24. Kobieto ależ Ty masz piękne usta! Kolorek faktycznie cudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej dziękuję <3 <3 Usta i ja dziękujemy :** Kolor mi tez sie bardzo podoba :)

      Usuń
  25. Kolor jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O matko, zakochałam się - przepiękny kolor, a jeszcze tyle w nim dobroci :)

    ps ależ Ty mas soczyste usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład ma boski, pielęgnuje pięknie, dziś gorąco, a miałam ją na ustach cały dzień :) Dziękuję ślicznie Kochana :**

      Usuń
  28. Na pewno by nie wysuszyła ust :) Śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie wysusza, wręcz nawilża, dziś 33 stopnie, a ona nie zawiodła :)

      Usuń
  29. Ależ bym chciała taką szminkę, ale w moim ulubionym odcieniu brzoskwini:) Prosiłaś u mnie o wiecj wege przepisów - juz dziś wieczorkiem warzywny gulasz, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia zajrzyj i zobacz inne odcienie, szminka jest warta każdej złotówki totalnie, brzoskwinka taka ala jest chyba Intense Crush :) Czekam na przepisik :*

      Usuń
  30. Też lubię ten odcień różu:) Usta masz piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękneeeeeeeeeee <3 Odcień jest cudowny, kremowy, taki głęboki :)

      Usuń
  31. Rzeczywiście na razie nie jest łatwo o dobre kosmetyki, więc taka szminka jest na wagę złota :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest łatwo, ale dla chcącego... :) Lily Lolo jest boskie, a te szminki, to już w ogóle bajka :)

      Usuń
  32. Odpowiedzi
    1. Wygląda fantastycznie, a jak pięknie się po ustach rozprowadza, ach och <3

      Usuń
  33. Kolor jest boski! Rewelacyjnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny kolor, myślę że pasuje do większości kobiet, a to wielki plus:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to odcień dla blondynki i brunetki, do każdej karnacji :)

      Usuń
  35. Przepiękny ma kolor i jakie ładne usteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. już Ci chyba pisałam ze seksi usteczka ale co tam powtórze się no sekis są szminka mnie kusi potwornie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm dziękuję po raz wtóry :** <3 Szminka jest IDEALNA <3

      Usuń
  37. Coraz głośniej o tej marce :) Kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Lolo ma same dobre recenzje, ja także pokochałam te markę :)

      Usuń
  38. nie wiedziałam, ze LIly Lolo ma pomadki w swojej ofercie :) Ja cały czas się zastanawiam, nad kupnem podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma i to doskonałe pomadki, a jeśli chodzi o podkłady, to najlepsze minerałki, jakie miałam :)

      Usuń
  39. In love with the post, very entertaining.
    New post!
    http://navybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. Skład Kochana jest idealny, kolor boski, czego chcieć więcej :)

      Usuń
  41. Odpowiedzi
    1. Już zakochałam się w niej na stronie Costasy, a na żywo mnie powalił na kolana :D

      Usuń
  42. Nie znam tych szminek, super kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Lolo słynie z podkładów (doskonałych swoją drogą), ale szminki mają równie świetne :) Kolor jest jak bajka :)

      Usuń
  43. Piękny kolorek i Twoje usteczka - boski kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tez się rozkochałam w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczny odcień !
    a na ustach prezentuje się cudnie !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepięknie wygląda na ustach! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudeńko! Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  48. opakowanie i kolor przepiękne zazdroszczę ci takiego cuda w kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Pierwszy raz słyszę o naturalnych szminkach :) Co za oszałamiający kolor :)

    OdpowiedzUsuń