poniedziałek, 27 lipca 2015

Khadi - Centella - Ajurwedyjski olejek przeciw rozstępom :)

Khadi, to firma, której kosmetyki skradły moje serce już wiele razy, na blogu pisałam o ich cudownym mydełku różanym oraz o świetnym szamponie z amlą, Ajurwedyjski olejek przeciw rozstępom, który przybył do mnie ze sklepu Cherry Beauty, również sprawdza się fantastycznie. Jak wiecie, jestem totalną maniaczką olejową, kocham naturalne oleje i nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy, ciała i włosów bez olejów, których wspaniałe właściwości urodowe, doceniane są przez człowieka od zarania dziejów. Kocham olej z orzechów makadamia, olej arganowy, moimi ulubieńcami są też olej z pestek malin, olej łopianowy i olej rokitnikowy, ale często sięgam też po olej kokosowy, czy przeróżne mieszanki olejowe, które łączą w sobie miks wspaniałych olejów, będąc totalną bombą witaminową i odżywczą dla skóry :)
 
 
Centella - Ajurwedyjski olejek przeciw rozstępom Khadi, otrzymujemy w szklanej, uroczej, przezroczystej, poręcznej, malutkiej buteleczce (10 ml), z czarną nakrętką. Olejek wydobywamy za pomocą świetnego aplikatora, który po kropelce, pozwala na dokładną ilość, którą chcemy jednorazowo wykorzystać, olej nie wyleje się i jest dokładnie zabezpieczony. Na buteleczce widnieją krótkie informacje o kosmetyku i produkcji (wyprodukowano w Indiach). Dodatkowo całość opakowano w zgrabny kartonik w zielonych odcieniach, z którego zasięgnąć można dokładnych informacji o produkcie, jego właściwościach, poznać certyfikaty (posiada on restrykcyjny certyfikat BDIH) i oczywiście fenomenalny skład owego, olejowego cudeńka. Centella - Ajurwedyjski olejek przeciw rozstępom, składa się 100% z naturalnych, roślinnych komponentów. Olejek oczywiście nie jest testowany na zwierzętach, nie zawiera sztucznych dodatków, substancji zapachowych i barwiących. Khadi, to marka, której absolutnie każdy kosmetyk, kupuję w ciemno, bowiem produkty te oparte są na 100% naturalnych składnikach, ziołach, ekstraktach i certyfikowanych olejach, bazują na ajurwedyjskich, sprawdzonych starożytnych recepturach, są to kosmetyki free cruelty, fair trade, wolne od olejów mineralnych, syntetycznych dodatków.
 
 
Olejek przeciw rozstępom Khadi, to fantastyczna mieszanka olejów dla każdego typy skóry, szczególnie podatnej na rozstępy i inne niedoskonałości, regeneruje, uelastycznia skórę, odżywia i wzmacnia ją, działa silnie antyoksydacyjnie. Bazuje na oleju sezamowym (który wspaniale sprawdza się właśnie teraz, w okresie letnim, ponieważ posiada super właściwości przeciwsłoneczne), oleju migdałowym i oleju z otrąb ryżowych, które głęboko nawilżają skórę, oraz wspaniałym wyciągu z wąkrotki, mającej właściwości zapobiegające rozstępom, gojące blizny i podrażnienia, opóźniające starzenie się skóry, wygładzające i zmiękczające. Wyciąg z sida cordifolia i wetywerii pachnącej, mimozy i amli, silnie regenerują naskórek. Dodatkowo w składzie znajduje się olej mandarynkowy z olejem z gorzkiej pomarańczy i wyciąg z bazylii, działające również na rozstępy i przebarwienia, olej z nasion marchwi, chroni i goi skórę, olejek z nasion pszenicy, działa antybakteryjnie, całość wzbogaca witamina młodości – witamina E i drogocenny szafran. 
 
 
 Piękny i bogaty skład kosmetyku, przyznacie robi wielkie wrażenie. Stosuję go codziennie na noc, na skórę nóg, szczególnie na uda i brzuch, pięknie odżywia i nawilża, rano skóra jest ukojona i miękka. Ma on oleistą konsystencję i przepiękny, naturalny, ziołowy zapach, który uprzyjemnia jego aplikację, jest to woń nieco leśna. To idealny produkt na dla osób, które borykają się z rozstępami, ale też dla tych, które chcą im zapobiec, polecam go osobom, które intensywnie ćwiczą oraz dla przyszłych mam. Olejek jest wydajny, wystarczy parę kropel, by zaaplikować go na pożądane miejsca na ciele. Można go zakupić na Cherry Beauty, gdzie znajdziecie także inne świetne oleje, przy zakupach, koniecznie wpiszcie w formularzu CHERRYBELLE - otrzymacie wówczas 10% zniżki na cały asortyment sklepu :)
 

 
Znacie ten olejek? Macie jakieś sprawdzone produkty przeciw rozstępom? :)


67 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja oleje kocham po prostu, ten jest boski, ten zapach ach i skóra piękna po nim jest :)

      Usuń
  2. Takiego cudeńka jeszcze nie miałam i w sumie nie potrzebuję jak na razie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudeńko jest mega, w zapobieganiu zawsze warto mieć :D

      Usuń
  3. Ja jestem miłośniczką wszelkich olejków :) Tego akurat jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, to nie wierzę w kosmetyki przeciwrozstępowe, cudów nie ma :) Ale jako olejek do ciała mogłabym stosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek z masażem tak pięknie wygładzają skórę, ze szok :)

      Usuń
  5. Nie znam kosmetyków przeciw rozstępom, ale szczerze nie wierzę w ich działanie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki skład, to bomba boska na skórę, nawet jeśli nie mamy rozstępów :D

      Usuń
  6. To coś dla mnie, bo akurat jestem w ciąży, więc chcę zapobiec rozstępom, i stosuję różne olejki :) Może i na ten też się skuszę wypróbować :) No i poza tym, też uwielbiam olejki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaaa <3 Kochana cudnie, super <3 Całuski w brzuszek :******************

      Usuń
  7. zaciekawił mnie i to bardzo ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zachwycona, już go kończę, ale na pewno wrócę kiedyś do niego :)

      Usuń
  8. Fajne są takie olejki. :-) Zdecydowanie lepsze niż balsamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsamy tez lubię, ale wzbogacam je ... olejami :D hihi :)

      Usuń
  9. Mam problem z rozstępami i jak na razie nie znalałam skutecznego komsrtyku na nie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie olejek świetnie z masażerem dają radę, nie jest drogi, warto spróbować :)

      Usuń
    2. U mnie sprawdził się super olejek migdałowych plus masaże i bańki chińskie :)

      Usuń
  10. Lubię olejki, ale ten widzę po raz pierwszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ale pewnie byśmy sie polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna nie wierzę, że coś jest w stanie zlikwidować moje rozstępy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejek ujędrnia skórę, działa przeciw powstawaniu i zmniejsza je, zlikwidować je to trudna rzecz nawet w gabinetach kosmetycznych :)

      Usuń
  13. Ciekawy produkt, zastanawiam się jak zadziałał by na moje rozstępy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spłyca je i wygładza skórę, przynajmniej u mnie :)

      Usuń
  14. Za jakiś czas pewnie po niego sięgnę :). Bardziej ciekawi mnie, jako olejek niż produkt na rozstępy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja olejku khadi używałam na włosy, sprawdził się doskonale! Jak dotąd najlepszy kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam te Khadi na włosy, ten zapewne na włosy również super jest :)

      Usuń
  16. Są świetne ! :*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety jak większość kobiet również zmagamy się z tym problemem i jeszcze nie trafiłyśmy na kosmetyk, który by spełnił nasze oczekiwania :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozstępów nie da się chyba na 100% zlikwidować, w gabinecie kosmetycznym, to nawet trudna sprawa, ale można je spłycać i zapobiegać :)

      Usuń
  18. Fajne te olejki khadi i do włosów (miałam) i do ciała, drogie ale produkt wysokiej jakości więc można mu to wybaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez miałam do włosów, no i przeciwzmarszczkowy miałam, wszystkie mega są :)

      Usuń
  19. Khadi kocham i uwielbiam absolutnie i totalnie. Wykupuję w Helfach sukcesywnie i uparcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nieźle :D Ja tez je lubię bardzo, no i cenę mają fajną :)

      Usuń
  20. Rozstępów nie mam, ale olejek na pewno poprawił by kondycję mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po Twojej recenzji czuję się zachęcona do zakupu tego olejku :) Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Olejki wielbie, podobnie, jak marke Khadi, wiec z czasem pewnie sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie produkty :D ale zazwyczaj nie działają jakoś szczególnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozstępy, to problem bardzo trudny, ale olejek ładnie je wygładza :)

      Usuń
  24. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. też jestem uzależniona od olejków
    ulubiony? arganowy <3
    niestety z lepszym arganem spotykam się tylko w Hiszpanii, gdy jestem w Polsce przywożę ze sobą Hiszpańską wersję
    Świetny blog :D
    odwdzięczam się chętnie za obserwację :* będę wpadała z miłą chęcią
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie jestem sama :D Argan tez kocham :) Uściski :***

      Usuń
  26. Też mam fioła na punkcie olejków :D tego akurat nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatnio zakochałam się w olejku marki Mokosh, chodzi o olejek arganowy ;) dołączam do grona obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa bym chciała ten olejek :) Oczywiście ja też <3 Buziakiiiiiii

      Usuń
  28. Ja na szczęście nie mam jeszcze rozstępów, ale pewnie niedługo zaczną się jakieś pojawiać.

    OdpowiedzUsuń