środa, 15 lipca 2015

Sylveco – Regenerujący krem do stóp – Ulubiony kremowy, kompan moich stópek :)

Lato w pełni, także nasze stopy, narażone są codziennie na przeróżne czynniki, potrzebują teraz szczególnej pielęgnacji i ochrony, zadbajmy więc nie tylko o skórę stóp, ale także o paznokcie, by świat ujrzał na nasze piękne i zadbane stópki w jak najlepszym ich wydaniu. Już drugi rok jestem wierna Regenerującemu kremowi od Sylveco, który jest moim ideałem w tym temacie :)
 
 
Oprócz kremu, aplikuję na stopy przeróżne oleje, peelinguję, maczam je w naparze ze skrzypu, na paznokcie zaś nakładam odżywkę na bazie oleju jojoba i rycynowego. Regenerujący krem do stóp Sylveco, otrzymujemy w praktycznej, białej i poręcznej tubce (75 ml), z zielonym zatrzaskiem i przyjemną, aloesową grafiką oraz niezbędnymi informacjami na temat kremu, jego właściwości, składu i firmy. Tubkę zapakowano dodatkowo w zielono-biały kartonik, na którym odnajdziemy mnóstwo informacji o kosmetyku, jego składnikach, ale także przepis na domową kurację regenerującą, jaką możemy zafundować sobie za pomocą tego świetnego kremu. Mianowicie, nakładamy jego grubszą warstwę na stopy, wmasowujemy go, nakładamy bawełniane skarpetki najlepiej na całą noc i w efekcie - stópki, jak nowe! :)
 
 
Składniki aktywnie podczas nocy, potrafią zdziałać cuda, stopy są delikatne, miękkie i odżywione. Regenerujący krem do stóp, jest hypoalerigiczny, nie uczuli, nie podrażni, bowiem pełen jest dobroczynnych, naturalnych składników. Przeznaczony do pielęgnacji stóp skłonnych do przesuszeń, podrażnień, reakcji alergicznych. Odżywia i uelastycznia skórę stóp, nawilżając, zmiękczając intensywnie nawet mocno zniszczoną, grubą skórę. Łagodzi podrażnienia, spowodowane naszymi letnimi przygodami typu morska woda, słońce, sandałki, czy wysiłek fizyczny w górach, stopy, to na pewno odczuwają, po zastosowaniu kremu, moje stopy są miękkie, świeże i zdrowe. Ma on gęstą, kremową konsystencję w białym kolorze i ziołowy zapach rozmarynowy. Stopy po jego aplikacji nie kleją się, doskonale się wchłania, pozostawiając ochronną, leciutką warstwę. 
 
 
Skład kremu jest jak zawsze w przypadku Sylveco – wzorowy, zawiera on olejek rozmarynowy, który hamuje rozwój bakterii i grzybów, ekstrakt z brzozy (słynną betulinę Sylveco, działającą łagodząco i przeciwzapalnie), ekstrakt z kojącego aloesu, toteż kosmetyk chroni, działa antybakteryjnie i odbudowuje skórę naszych stóp. W składzie odnajdziemy także olej z pestek winogron (odmładza i nawilża), olej arganowy, masło shea, olej ze słodkich migdałów, olej sojowy, olej laurowy i wosk pszczeli. Krem jest dostępny w sklepie Sylveco i na Lavendic, z takim składem i działaniem, żaden inny krem do stóp, mu nie dorównuje, dlatego tak jestem mu wierna :)
 
 
Znacie ten krem? Jak pielęgnujecie stópki latem? :)

66 komentarzy:

  1. oj dziękuję moje stópki to pięta Achillesa;) nie lubię pantofli;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremik pięknie zmiękcza skórę i jest po prostu świetny :)

      Usuń
  2. Ja dosyć często używam do tego kremu do rąk;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam tego kremu, ale bardzo żałuję, skoro jest taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tam gdzie widzę aloes pragnę kosmetyku od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego nie miałam - jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten krem w jednym z klepów ekologicznych i przyznam, że mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład jest świetny . Ciekawe czy nasze stopy polubiły by takie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład jest idealny, moje stópki go uwielbiają :)

      Usuń
  8. Może być naprawdę fajny ze względu na aloes. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio jakoś nic nie wcieram w stópki, tak jakoś zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się jego skład no i działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kiedyś, ale rzeczywiście bardzo dobrze go wspominam. Chyba nawet do niego wrócę :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno go wypróbuję, tak jak ich krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem do rąk tez miałam, tylko raz, ale miło wspominam :)

      Usuń
  13. Uwielbiam takie kuracje stóp ;) też często moczę w przeróżnych naparach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę miała go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejek rycynowy na paznokcie? Muszę wypróbować, ja go daję jako odżywka na brwi:) A kremu niestety nie testowałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele olejków na paznokcie działa super, akurat ten, ale mnóstwo innych stosowałam :) Kremik jest super :)

      Usuń
  16. O przydałoby mi się trochę takiej opieki, jaką ty darzysz swoje stopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się zaopiekuj teraz latem nimi :) Podziękują :)

      Usuń
  17. Dokladnie nasze stopy są biedne;) a taka kuracja w sam raz przydałoby sie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim faworytem jest krem z mocznikiem marki Balea, ale dam szansę Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mocznikiem miałam z SVR był tez fajny bardzo :)

      Usuń
  19. Muszę sobie zapisać skoro taki dobry :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam i używam :) Jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę go polecić mamie w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tym produkcie Sylveco jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. muszę bliżej zapoznać się z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam, ale szukam jakiegoś fajnego kremu do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W stópki zwykły balsam nawilżający ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym wyrobić w sobie nawyk regularnego kremowania stóp...

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że krem świetnie się sprawdził, jak zapasy wykończę to się nim zainteresuję, wpisuję go na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. też bardzo go lubię, wcześniejsze kremy się przy nim chowają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój krem do stóp z Hiszpanii akurat się skonczył :) Dobrze, że przeczytałam ten post :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  30. Marka mnie straszliwie kusi, a Ty wciaz podjudzasz ta pokuse ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem, czy by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja ciągle nie miałam kosmetyków tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Tego kremu nie miałam, ale bardzo lubię produkty sylveco. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moje stopy zazdroszczą Twoim, bo ja swoje zaniedbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy produkt, przydałby mi się :-) słyszałam dużo dobrego o kremach do twarzy z tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mialam tego kremu, ja do stóp najczęściej używam kremów z avonu ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ze stopami nie mam żadnego problemu ale produkt warty uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze wiedzieć, bo akurat szukam dobrego kremu do stóp :)

    OdpowiedzUsuń