środa, 1 lipca 2015

Apis – Bogactwo Miodu – Kremowy żel pod prysznic i Nawilżający krem z miodem i kozim mlekiem :)

Serię Bogactwo Miodu, bydgoskiej firmy Apis, poznałam właśnie dzięki tym kosmetykom, oba bardzo przypadły mi do gustu, mam wielką ochotę poznać peeling do ciała z tejże serii, a że niedawno pszczelarze sporządzali czerwcowe miodobranie, postanowiłam właśnie miodowe kosmetyki i Wam pokazać :)
 
 
Kremowy żel pod prysznic i Nawilżający krem z miodem i kozim mlekiem, mieszczą się w opakowaniach z grafikami charakterystycznymi dla całej serii Bogactwo Miodu, żel w smukłej, przezroczystej buteleczce (300 ml), zamykanej na klik, krem zaś w poręcznym, białym słoiczku z tworzywa (110 ml). Na opakowaniach odnajdziemy informacje na temat kosmetyków, ich właściwości, producenta i oczywiście skład.  
 

Seria Bogactwo Miodu bazuje na miodzie akacjowym, mleczku pszczelim i propolisie, oba kosmetyki zawierają także kojące i wygładzające mleko kozie. Kremowy żel pod prysznic, nie wysusza mojej skóry, doskonale myje, odżywia skórę, przy czym posiada przepiękny, słodki zapach miodowy, jednocześnie bardzo świeży i orzeźwiający, który pozostaje na skórze po kąpieli. Ma świetną, bardzo gęstą, kremową konsystencję, jest niczym płynący, lekko perłowy miodek, wydajny i doskonały zarówno do kąpieli, jak i pod szybki prysznic.

 
 Nawilżający krem, to niesamowicie wydajny kosmetyk, stosuję go nie tylko do twarzy, ale i do całego ciała, bowiem pięknie odżywia, nawilża skórę, zawiera także SPF 15, także chroni dodatkowo naskórek przed działaniem promieni słonecznych. Ma bardzo leciutką, treściwą konsystencję w jasno-żółtym odcieniu, idealnie rozprowadza się po skórze, szybko się wchłania. Krem, jak cała seria, również pachnie słodko i miodowo. Opakowanie, to aż 110 ml, także krem starczy nam na bardzo długi czas. Może być on stosowany przy każdym typie cery, moja cera mieszana, w kierunku suchej, bardzo go polubiła, ponieważ zawiera, prócz miodowego ekstraktu i mleka koziego, olej z pestek winogron i olej z nasion słonecznika. 
 

Oba kosmetyki można zakupić w sklepie Apis, gdzie znajdziecie także inne produkty z tejże, miodowej serii. Lubicie miodowe kosmetyki? :) Ja ostatnio zajadam mój miodek z kwiatów z Czarnego Bzu, jeśli jeszcze nie widzieliście, zapraszam na mój przepis - tu :)

 
 

79 komentarzy:

  1. Lubie miód w kosmetykach :) chetnie przetestowalabym ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię miodowe kosmetyki, miód genialnie działa na skórę :)

      Usuń
  2. miodowe kosmetyki to nie dla mnie.. od dziecka wszelkie produkty czy to spożywcze czy kosmetyczne z miodem powodują u mnie wysypkę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miodzik, to miód na moje serce. :D Kocham takie żele pod prysznic mmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polewanie się miodkiem :D ja tez bardzo lubię :)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś ten żel pod prysznic i przyznam że jego zapach jest jednym z ładniejszych miodowych kosmetycznych zapachów. Nie jest przesłodzony ani mdły, dla mnie idealnie pachnie miodem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubię ten żel, racja zapach ma super :)

      Usuń
  5. szczegolnie chętnie bym krem wyprobowala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super do całego ciała, wydajny, aż miło :)

      Usuń
  6. oj, za miodem kompletnie nie przepadam, ale uwielbiam tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apis ma naprawdę fajne serie kosmetyków, teraz ta dołączyła do moich naj :)

      Usuń
  7. nice product
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/07/blue-eyes-pink-lips.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo zachęcająco ;) Uwielbiam miód w kosmetykach i ten zapach po podniesieniu wieczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://landvanity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno u Ciebie :) Miodowe kosmetyki bardzo lubię, polecam bardzo te :)

      Usuń
  9. MMM coś dla mnie w sam raz dla mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam żel pod prysznic z miodem w swoich zapasach, ale akurat nie firmy Apis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O fajnie, ze więcej firm stawia na miodowe produkty :)

      Usuń
  11. O, kozie mleko dobrze na mnie wpływa :) rozejrzę się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresowały mnie te produkty, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubimy zapachu miodu :P Niektóre szampony mają ten intensywny zapach i bardzo nam to przeszkadza.
    Natomiast kozie mleko już nam odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Żel pod prysznic chciałabym.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde fajny jest, kremowy taki, gęsty bardzo :)

      Usuń
  15. O z miodem o tak ale z mlekiem już nie...zadrapałabym sie;( niestety uczulenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapach miodu i jego smak! W tych kosmetykach nie pasują mi zastosowane konserwanty przy końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez kocham miód, zapach tez bardzo lubię :) Zaiste, to nie 100% naturalny kosmetyk, ale Apis oczywiście nie testuje na zwierzętach no i made in Poland :)

      Usuń
  17. Niestety - moge tylko popatrzeć. Jestem paskudnie uczulona na smarowidła na bazie propolisu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to takie fajne kosmetyki :) Ale mój miodek z kwiatów Czarnego bzu możesz szamać :D

      Usuń
  18. Uwielbiam miodek w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miodek bardzo lubię więc pewnie i na te kosmetyki zwróciłabym uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym się może i skusiła, bo miód uwielbiam, ale niestety Apis stosuje te nie lubiane przeze mnie konserwanty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, jednak możesz być pewna, że nie są testowane na zwierzętach :)

      Usuń
  21. Uwielbiam Apis! Bardzo lubię szczególnie kremy do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Częściej używam miodowych kosmetyków jesienią i zimą, ale zdarza się mi ich użyć również latem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziwne, ale one u mnie się super teraz sprawdzają tez :)

      Usuń
  23. Miałam ten żel, ale wg mnie nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  24. ja bardzo lubię miodem smarować usta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszą być boskie:) P.S: ja już po Sylvecowych zakupach i muszę Ci serdecznie podziękować, bo dzięki Tobie je poznałam:) Maska lniana jest rewelacyjna, a ja mam naprawdę bardzo suche włosy. Szampon z owsem pachnie obłędnie, taki sielski zapach sianka z cytrynką:) Kupiłam też płyn z lipą do demakijażu i również strzał w dziesiątkę:) W planach mam jeszcze krem, tylko jeszcze nie zdecydowałam jaki...może mi podpowiesz, który będzie najlepszy do bardzo suchej skóry? Bo wszystkie mnie kuszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super :) Kochana cieszę się bardzo, bardzo :** Maska lniana na końcówki stosowana u mnie odżywiła je bardzo, tez miałam bardzo suche :) Szampon pszeniczno-owsiany to mój naj, ciekawe, jak się sprawdzi u Ciebie :) Lipowy ach kocham go <3 Mam w planach post podsumowujący z kremikami Sylveco, ale tak na teraz, są lekkie i te bardziej tłuste kremy, może na noc ten tłusty brzozowy, lub brzozowo-nagietkowy, na dzień lekki brzozowy, lub lekki nagietkowy, najlepiej poproś w punkcie sprzedaży o próbki kremików najpierw, na pewno mają, będzie najlepiej, bo zobaczysz, jak zapachami :) :***

      Usuń
  26. Miodzik zawsze, wszędzie i pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe produkty, zainteresowały mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Great Post!
    Maybe you want to stop on my Blog?

    Sophie♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kosmetyki o zapachu miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Coraz bardziej podoba mi się ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę przyznać, że oba kosmetyki prezentują się bardzo ładnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. żel pod prysznic bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  33. miód to raczej nie mój zapach :/

    OdpowiedzUsuń
  34. O i dzięki Tobie dowiedziałam się, że Apis jest firmą z Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O marce czytałam ,ale nie miała okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam produkty tej marki, zarówno z serii do uzytku domowego jak i profesjonalnego, ale tej linii nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie te miodowe mam pierwszy raz, ale inne serie uwielbiam tez :)

      Usuń
  37. Ciekawe produkty :) Z tej marki niestety jeszcze niczego nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Żelów na razie mam zapas, ale po kremik chętnie sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń