wtorek, 28 lipca 2015

Apis – Seria Optima – Minerały z Morza Martwego, zielona herbata i jaśmin :)

Serię Optima – Minerały z Morza Martwego, zielona herbata i jaśmin, bydgoskiej firmy Apis Natural Cosmetics, poznałam już bardzo dobrze, bowiem ukończyłam niedawno już piąty kosmetyk z tej świetnej linii (cała seria, zawiera siedem kosmetyków), postanowiłam więc podsumować te produkty i zgromadzić wszystkie ich recenzje. Seria Optima – Minerały z Morza Martwego, zielona herbata i jaśmin, to kosmetyki oczyszczająco - relaksujące, a jednocześnie witalizujące i kojące. Zawarte w nich minerały z Morza Martwego są jednym z najcenniejszych minerałów na świecie. Będąc bogatym źródłem mikro i makroelementów o wysokiej zawartości magnezu, wapnia, jodu, bromu, potasu, żelaza, potasu, bromu i jodu, działających prozdrowotnie, leczniczo,  posiadają niebywałe właściwości lecznicze i pielęgnacyjne. Minerały oczyszczają skórę, rewitalizują, wspomagając jej zdolność wydalania substancji toksycznych. Wszystkie kosmetyki z tej serii, zawierają także ekstrakty z jaśminu i zielonej herbaty, dzięki którym, prócz właściwości przeciwzapalnych, ochronnych i łagodzących, otrzymujemy przepiękny zapach, jest to woń cudownego, głębokiego jaśminu oraz rześkiej, świeżej, zielonej herbaty, zapach ten niewątpliwie umila chwile spędzone z tymi produktami. Są to oczywiście polskie kosmetyki nie testowane na zwierzętach.

Balsam do rąk z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbata i jaśminem
Konsystencja balsamu jest kremowa i bardzo przyjemna, balsam szybko wchłania się w dłonie, pozostawiając na nich miłą, ochronną mgiełkę. Nie jest to bardzo tłusty film, na skórze jest lekka warstwa, która nawilża i otula skórę. Ten kosmetyk to idealne rozwiązanie także dla osób, które mają skłonności do przesuszania skóry dłoni, ponieważ doskonale zregeneruje on i odżywi nasze rączki. Ręce po jego aplikacji są miękkie, a skóra elastyczna i wygładzona. Pełna recenzja tu.


Relaksująca sól do kąpieli z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbata i jaśminem
Gdy otwiera się sól, momentalnie czuć jej znakomitą woń. W kremie do rąk dominowała nuta jaśminu, tu zaś najbardziej wyczuwalny jest orzeźwiający i relaksujący aromat zielonej herbaty, który cały czas towarzyszy nam podczas kąpieli, zapach jest świetny, bardzo rześki. Jasno-zielone kryształki soli są malutkie, rozpuszczają się, dając lekko zielony odcień wodzie. Skóra po zastosowaniu soli, jest gładka i zdecydowanie bardziej miękka. Pełna recenzja tu.



Relaksujący żel z Minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem
Konsystencja żelu jest kremowo-perłowa, jest on bardzo, bardzo gęsty i niesamowicie wydajny. Myję nim całe ciało, uprzyjemnia kąpiel, stworzoną przez niego pianką. Nie przesusza mojej skóry, nie podrażnia, pozostawiając na skórze jaśminową nutkę zapachową. Pełna recenzja tu.


Oczyszczający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem
W peelingu odnajdziemy ekstrakty z grejpfruta i bambusa, za złuszczanie martwego naskórka odpowiedzialna jest zaś lawa wulkaniczna, pobudzająca krążenie, wygładzająca, peelinguje ona genialnie, zatem jest to świetny zdzieraczek do całego ciała, który wygładza moją skórę, zmiękcza ją, nadaje zdrowy wygląd i wyrównuje jej koloryt. Pełna recenzja tu.



Jedwabiste mleczko do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem
Zdecydowanie mój ulubieniec tej serii, ma piękną, mleczno-budyniową konsystencję, uelastycznia skórę, nadając jej pięknego zapachu, ładnie nawilża, mleczko jest idealnym kosmetykiem na lato, świeży i genialny produkt, który prócz typowych dla serii składników, zawiera ekstrakt z mimozy i alg morskich, dostępne jest tu.



Znacie te serię? Jakie produkty towarzyszą Wam latem? :)

71 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No to się poznaliście, ciesze się, ze tu u mnie ;D

      Usuń
  2. Niestety, nie znam jeszcze tej serii, ale najbardziej zainteresował mnie balsam do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już kilka opakowań tego balsamu, super jest :)

      Usuń
  3. Kocham zieloną herbatę i wszelkie kosmetyki, które mają ją w składzie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Apis od dawna mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam do rąk i peeling chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuu, ale fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko ich mgiełkę z Shiny, innych produktów nie znam, ale chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wypróbowałabym żel pod prysznic i balsam do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  9. posiadam peeling z tej serii jestem z niego zadowolona, jest to dla mnie dobry zdzierak

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zapach jaśminu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam- ale zapach jaśminu- niebo!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale zapach jaśminu lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tej serii, ale wszystko wskazuje na to, że by mi się spodobała :)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie miałam nic z tej firmy.. ale kuszą ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apis ma naprawdę fajne kosmetyki, niechaj skuszą :D

      Usuń
  15. Niestety nie miałam nic z tej firmy.. ale kuszą ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie miałam nic z tej firmy.. ale kuszą ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się bardzo ciekawa. Może kiedyś wypróbuję jakiś ich produkt :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS: Blog dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
    2. Apis to polska firma, naprawdę super produkty :)

      Usuń
    3. Dziękuję, miło mi, idę do Ciebie :)

      Usuń
  18. już sporo o nich słyszałam, ale nie miałam z nimi do czynienia, choć pewnie wypróbuję w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mleczko mnie kusi-jaśmin bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ich kosmetyki :) Właśnie smaruję się serią gruszka i rabarbar!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe produkty :) Jeszcze ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam. Z Apis mam w zapasach balsam z miodem ;) czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dosyć ciekawe :) pierwszy raz widzę te firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo, ja Twojego bloga też obserwuję, już od dawna, dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam, o firmie nie słyszałam, ale po to w końcu tu jesteśmy, to mleczko fajne, szczególnie na lato.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten żel relaksujący wpadł mi w oko :

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Miałam go raz, ale mam ochotę wrócić do tych kosmetyków :)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Najlepsze, choć może balsam do ciała tez byłby super :)

      Usuń
  28. Zaciekawił mnie Twój ulubieniec- mleczko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marka mnie kusi, ale niestety nie mialam zadnego z tych produktow ;( Na mleczko do ciala i balsam do rak skusilabym sie natychmiast :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz w PL, to poszukaj koniecznie, mleczko jest superrr :)

      Usuń
  30. Ostatnio kusiło mnie coś z tej firmy, ale ostatecznie sobie odpuściłam. Wrócę do tematu, jak już zużyję trochę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. nominuje Cię do LBA zapraszam do mnie aby dowiedzieć się więcej
    http://style-person.blogspot.com/2015/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  32. czyli kosmetyk idealny dal mnie
    Zapach jaśminu ubóstwiam, a zieloną herbatę piję litrami ;)
    nie znałam wcześniej tego kosmetyku!
    brzmi obiecująco, kupię!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo to wygląda na to, ze na bank byś się z nimi polubiła :)

      Usuń
  33. Ciekawe produkty, nie miałam jeszcze nic z tej firmy, ale żel i sól chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sól była fajną odmianą, bo rzadko kiedy mam sole w łazience :)

      Usuń
  34. połączenie Morza Martwego i zielonej herbaty musi być genialny!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń