niedziela, 22 marca 2015

Apis – Oczyszczający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem :)

Firma Apis, pochodząca z mojej rodzinnej Bydgoszczy, ma w swej ofercie mnóstwo kosmetyków, które skradły moje serce, dziś o kolejnym produkcie, który dołączył do tychże ulubieńców, oto Oczyszczający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem :)
 
 
Peeling należy do jaśminowej serii Optima, którą poznałam już przy okazji relaksującego żelu, świetnej soli oraz kremu do rąk, jest to seria z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem, która charakteryzuje się zawartością bogatą w właśnie jedne z najcenniejszych minerałów na świecie - minerały z Morza Martwego, które posiadają niesamowite właściwości oczyszczajaco-pielegnujące, a jednocześnie relaksujące i kojące, dlatego peeling dogłębnie oczyszcza skórę, nawilża, rewitalizuje naskórek. Minerały te, to źródło mikro i marko elementów o wysokiej zawartości magnezu, wapnia, żelaza, potasu, bromu i jodu, działających prozdrowotnie, leczniczo. Peeling, jak wszystkie kosmetyki z tej serii, zawiera ekstrakty z jaśminu i zielonej herbaty, dzięki którym, prócz właściwości przeciwzapalnych, ochronnych i łagodzących, otrzymujemy przepiękny zapach, jest to woń zmieszanego, cudownego, głębokiego jaśminu oraz rześkiej, świeżej, zielonej herbaty, zapach ten niewątpliwie umila chwile spędzone z kosmetykiem.
 

 W peelingu odnajdziemy także ekstrakty z grejpfruta i bambusa, za złuszczanie martwego naskórka odpowiedzialna jest zaś lawa wulkaniczna, pobudzająca krążenie, wygładzająca, peelinguje ona genialnie, zatem jest to świetny zdzieraczek do całego ciała, który wygładza moją skórę, zmiękcza ją, nadaje zdrowy wygląd i wyrównuje jej koloryt. Kosmetyk nie jest oczywiście testowany na zwierzętach, czego dowiadujemy się dzięki oznaczeniu na opakowaniu, bowiem peeling mieści się w bardzo praktycznej, zamykanej na klik, białej tubie (200 ml), z zielono-białymi, estetycznymi grafikami, charakterystycznymi dla tejże serii. Na tubie odnaleźć można także informacje o kosmetyku, jego właściwościach, producencie oraz składzie peelingu.
 
 
Oczyszczający peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego, zieloną herbatą i jaśminem, ma wspaniałą, treściwą konsystencję, lekko żelową, w kolorze jasnej zieleni z białymi, małymi drobinkami, które doskonale spełniają swą peelingująca rolę, skóra momentalnie jest miękka i oczyszczona, a zapach jaśminu i zielonej herbaty unosi się nad moją wanną!
 
 
Kosmetyk jest bardzo wydajny, świetnie oczyszcza i pielęgnuje skórę całego ciała do tego fantastycznie pachnie i ma ładny skład, możecie go zakupić oczywiście w sklepie Apis.
 
 
Macie swoich ulubieńców w peelingowym temacie? :)

65 komentarzy:

  1. Nie mam siły do peelingów, nie mam serca do peelingów - o pamięci nie wspomne. Kurde, w zapasach czeka kilka ponoc znakomitych a ja nie cierrrpię samej akcji peelingowania. Niedawno natomiast zakupiłam szczotę z klubu ostrej szczotki i nią katuje swe wątpliwe wdzięki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie szczotki, rękawice to genialna sprawa, z dobrym żelem na pewno dają tez fajne efekty, ale peelingi tez polecam, ja uwielbiam :D

      Usuń
  2. Nie miałam go, za to bardzo lubię peeling z Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Sylveco czekają u mnie dwa peelingi do twarzy, także już zacieram rączki :)

      Usuń
  3. Fajny peeling :) Dobrych peelingów nigdy nie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda, u mnie peelingi, to mus, jestem maniaczką peelingową :)

      Usuń
  4. Do ciała nie mam ulubieńca, najczęściej wykonuję peeling rękawicą Kessa. W ogóle często te drobinki z peelingu powodują swędzenie i podrażnienie mojej skóry. Z twarzą nie mam takiego problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rękawice Kessa mam dużą ochotę, niebawem chyba muszę ją nareszcie kupić :)

      Usuń
  5. Apis ostatnio zmieniło składy prawie wszystkich kosmetyków, więc przy następnym zakupie radziłabym w skład zajrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam i miałam wiele kosmetyków z Apis, u mnie skład to podstawa, firma zmienia składy np. w przypadku kremów zdecydowanie na plus, zamiast mineralnych olejów pojawiają się naturalne oleje :)

      Usuń
  6. Nie miała go, ale produkty Apis, bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez lubię te produkty :) Peeling jest świetny :)

      Usuń
  7. Dziś odkryłam miejsce gdzie mogę kupić produkty Apis ale... najpierw zapasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja tez mam spore zapasy, ten peeling tez długo czekał, od lata, gdy na plaży pstryknęłam jeszcze poprzednim aparatem fotki :D

      Usuń
  8. HAPPY SUNDAY
    Xx

    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny :) tak sobie myślę, że może sobie wyczaruje z mojego błota z Morza Martwego podobny peeling :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo masz błoto z Morza Martwego? Też chcę!!! :D Gdzie można zakupić? :)

      Usuń
  10. Fajny :) tak sobie myślę, że może sobie wyczaruje z mojego błota z Morza Martwego podobny peeling :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy go nie miałam, ale podoba mi się opis i konsystencja. Musze się mu bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go, genialnie oczyszcza, taki żelowy, lekki, ale jak działa ach :)

      Usuń
  12. Ciekawy skład :) Muszę przyznać, że rozśmieszyło mnie zdjęcie pokazujące wygląd peelingu, bo wygląda jak kupka z japońskich bajek :D Straszne mam skojarzenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apis jak zawsze nie zawodzi :) Ja chyba też skrzywiona jestem, bo skojarzenie mi się spodobało :D :D

      Usuń
  13. Moim ulubieńcem w kwestii pelingów jest scrub kawowy - oczywiście własnej roboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również często robię kawowy, ale tez z cukrem trzcinowym i olejami :)

      Usuń
  14. Z peelingami do ciała średnio się lubię. Owszem używam, ale chyba nie mam swojego faworyta ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym się na niego skusiła, bardzo lubię takie kosmetyki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się skusić, jest teraz w promocji w Apisie :)

      Usuń
  16. Całkiem przyjemny peeling, tym bardziej, że ma w składzie mój ukochany Jaśmin! Choćby w znikomej ilości :-) Polski produkt, który bardzo chętnie przetestuję, ale troszeczkę bliżej lata :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super, drobinki genialne, jaśmin przecudowny, cała seria tak ładnie pachnie, ze ach :) No i polski oczywiście :)

      Usuń
  17. U mnie drobny peeling to podstawa oczyszczania twarzy po ciężkim dniu :) Zapach jaśminu również uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie :) Do twarzy mam teraz genialny z Green People, niebawem recenzję napiszę :) Jaśmin tu bosko pachnie :)

      Usuń
  18. Tego peelingu nie znam:) ale nadal poszukuję idealnego więc może sama przekonam się jaki on jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go, cudnie pachnie i peelinguje skórę pięknie :)

      Usuń
  19. Hola,.te acabo de conocer¿quieres que nos sigamos por GFC? me encantaría,te espero en:
    http://sonymingoss.blogspot.com.es/

    Un saludo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio polubilam peeling Ziaja zielona oliwka i P&R peeling cukrowy jest niezly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie miałam Ziajowych peelingów, a o P&R peelingach tez dużo dobrego czytałam :)

      Usuń
  21. całkiem ciekawy- może się skuszę, choć ostatnio wolę takie peelingi domowej roboty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oczywiście domowe robię także kawowy, z cukrem, olejami, ale ten jest tez świetny :)

      Usuń
  22. Hey,
    I really like your Blog! Would you like to support each other and follow via GFC? If yes follow me and then I follow you 100% back. Hope we stay in touch :)

    Greetings, Sophia xx
    Blog: www.sophias-fashion.de
    Instagram: sophiaton_

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow peeling fantastycznie się prezentuje:) Markę znam i bardzo lubię.
    Mogę Ci polecić jeszcze peeling cukrowy Nacomi (kiedyś o nim pisałam) - jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super, wczoraj znów się nim raczyłam :D Apis ma świetne produkty :) Peeling cukrowy Nacomi miałam, genialny był święta prawda :)

      Usuń
  24. Chętnie używam peelingów, sądzę że ten również do mnie trafi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam kilka peelingów, ale brak mi serca by je regularnie stosować. Znam produkty profesjonalne tej marki i uważam, że są całkiem porządne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesjonalne, jak i domowe Apisowe kosmetyki są super, ja bardzo lubię :)

      Usuń
  26. Miałam jedynie maseczkę z Morza Martwego i byłam bardzo zadowolona więc myślę, że z peelingu też byłabym zadowolona. :D Wygląda bardzo kusząco. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maseczka jest boska, bardzo ja lubiłam :) Peeling tez świetny :)

      Usuń
  27. Skład faktycznie fajny :) chętnie kiedyś wypróbuję ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chętnie wyprónuję ten kosmetyk, zielonaa herbata i jaśmin brzmi jak najbardziej zachęcająco :D

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Mateusz
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com
    fb: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    OdpowiedzUsuń
  29. Bydgoszcz rodzinnym miastem? O jak miło, ja mam w miarę blisko do niej. :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja ciągle szukam swojego ulubionego peelingu, więc chętnie go kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię go bardzo :) Kocham tez peelingi cukrowe :)

      Usuń
  31. Ja zawsze coś kupuję, używam raz i zapominam o tym kosmetyku. Potem używam jak tylko sobie przypomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mój ulubieniec- peeleng domowy z kawy ;) nic mi go nie zastąpi ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię zapach zielonej herbaty w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń