sobota, 12 listopada 2016

100% naturalny olejek eukaliptusowy Nature Queen, nie tylko dla urody, ale i dla zdrowia :)

Olejki eteryczne, to naturalne wyciągi, koncentraty z roślin, powstałe w procesach destylacji owej rośliny z parą wodną, dziś zapraszam Was na spotkanie z olejkiem eukaliptusowym, który jest naturalnym olejkiem z silnych liści drzewa eukaliptusowego. 
 
 
Olejek posiada niesamowite, bardzo wszechstronne właściwości, wykorzystywany jest nie tylko w kosmetyce, pełni także funkcje aromaterapeutyczne i prozdrowotne, u mnie idealnie sprawdza się jako składnik przeróżnych kosmetyków diy, balsamów, kremów, maseł do ciała, dodaję go też do odżywek, a nawet szamponu. Jeśli borykacie się z trądzikiem, warto tez dodać go nawet do gotowego kremu. W mieszance z naturalnymi olejami doskonale towarzyszy jesiennym masażom, kąpielom i domowemu spa, na Nature Queen, fb, dostępne są przeróżne, naturalne olejki, które Wam w tym pomogą. Olejek nie zawiera sztucznych dodatków, konserwantów, substancji zapachowych i barwników, mieszka w praktycznej, szklanej buteleczce (10 ml) z czarną nakrętką, a dokładna aplikacja olejku, po kropelce, jest możliwa, dzięki obecności plastikowej nakładki, która precyzyjnie pozwala nam dozować produkt wedle zapotrzebowania. 


Nie ma on barwy, jest leciutki, a moc zapachu, jaką daje, jest nie do opisania. Eukaliptus, to niesamowicie pobudzający i rozgrzewający zapach, który działa antyseptycznie i przeciwbólowo, stosuje się go także przy nadciśnieniu i bólach mięśni, bardzo lubię ten olejek właśnie jesienną porą. Będzie też doskonałym towarzyszem po wysiłku fizycznym, bowiem koi, rozkurcza mięśnie. Inhalacja z tym olejkiem łagodzi kaszel, czy katar, dodaję tez jego kropelki do chusteczek higienicznych, wówczas dodatkowo inhalujemy drogi oddechowe, stosuje się go także przy nadciśnieniu, ma tez właściwości odkażające. Warto go mieć pod ręką, zwłaszcza teraz, jesienią i podczas nadchodzącej już zimy, znacie go? U Was już tez przymrozki? :)


24 komentarze:

  1. Przydał by mi się taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś przeciwbólowego dzisiaj bardzo by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie działa, polecam go wymieszać z olejem jojoba :)

      Usuń
  3. Jest to olejek najmniej przeze mnie lubiany, ale nie przeczę, że go nie używam. W Krakowie dziś pada śnieg, który od razu topnieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super na przeziębienia :) W Bydgoszczy tez mieliśmy już śnieżek :)

      Usuń
  4. zawsze ten olejek kojarzył mi się ze sztyftami do nosa, ułatwia oddychanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bowiem olejek super działa na katar i zatkany nosek :)

      Usuń
  5. Na przeziębienie, inhalację widziałabym go u siebie, choć jego fanką nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. No widziałabym go u siebie na jakiś masakryczny, zimowy katar, a miewam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek eukaliptusowy mam w swoich zapasach i często używałam go do inhalacji w wakacje - bo strasznie męczy mnie wtedy katar i mam zatkany nos więc tylko on mi pomaga :) czasami też dla "odświeżenia" powietrza używam go do kominka na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie miałam ale to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam, przy przeziębieniach idealny :)

    OdpowiedzUsuń