czwartek, 24 listopada 2016

Olej Jojoba 100% naturalny Nature Queen - Wszechstronny cudotwórca, słynny Simmondsia Chinensis Seed Oil :)

Dziś na blogu, gość specjalny, olej naturalny, który od lat, jest jednym z moich ulubionych olejów, które stosuję w pielęgnacji całego ciała. Olej ten, przy regularnym stosowaniu naprawdę działa cuda, jest u mnie nie tylko bazą dla bardzo wielu kosmetyków, ale również ich ważnym składnikiem, ubóstwiam także jego olejową aplikację w 100% stężeniu. Simmondsia Chinensis Seed Oil, czyli olej jojoba, jest naturalnym, tak zwanym „ciekłym woskiem”, tłoczonym na zimno produktem z nasion krzewu Jojoba. 


Olej polskiej marki Nature Queen, mieszka w smukłej, szklanej (ciemne szkło dobrze chroni olej przed promieniami słonecznymi) buteleczce z praktyczną, czarną, zabezpieczoną nakładką – pompką, dzięki której możliwa jest dokładna aplikacja oleju, mamy też pewność, iż olej nigdy nie wyleje się. Moja buteleczka mieści 30 ml oleju, lecz dostępne są też jego większe opakowania 50 oraz 100 ml. Zakupić można go w sklepie Nature Queen fb. Z estetycznej, zielonej etykiety na buteleczce, możemy zasięgnąć informacji na temat produktu, jego właściwości i stosowania. 


Jest to czysty olej naturalny, wolny od jakichkolwiek sztucznych dodatków, aromatów, to jeden z najlepszych olejów, najbardziej popularnych i najbardziej wszechstronnych, idealnie pielęgnuje każdy rodzaj skóry, świetnie sprawdzi się przy skórze suchej, mieszanej, tłustej, a nawet przy cerach wrażliwych, skłonnych do alergii, wyprysków, przesuszonych. Olej bardzo szybko wchłania się, reguluje wydzielanie serum, nawilża, zmiękcza i wygładza moją skórę. Ma on świetne właściwości przeciwstarzeniowe, ale także zdecydowanie powinny go stosować osoby dotknięte trądzikiem, czy łuszczycą, świetnie odżywi i ukoi skórę. Używa się go przy masażach na reumatyzm, dzięki kwasowi mirystynowemu łagodzi schorzenie. Ma żółtawą barwę i bardzo delikatny, orzechowy zapach, ale nie jest to mocno odczuwalna woń, zatem jest idealną bazą do wszelakich kosmetyków, jakie chcielibyście stworzyć w domu, fantastyczny w mieszance z innymi olejami, ale także jako baza do olejków eterycznych, można tez stosować go w kąpieli.


Olej jojoba jest u mnie często podstawą nie tylko w pielęgnacji ciała, ale i włosów, wygładza je, dodaje blasku, ale również dba o skórę głowy i odżywia cebulki. Olej jest bardzo wydajny, wszechstronny, nie ma tez skłonności do jełczenia, zatem posłuży nam bardzo długo, jeśli nie znacie go, koniecznie musicie nadrobić, a ja lecę rozkoszować się olejowym rytuałem z nim :)

 

28 komentarzy:

  1. Olejku jojoba jeszcze nigdy nie miałam ale kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olejki ale przyznam szczerze, że jojoba jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam jeszcze olejków tej marki :) Ogólnie marka jest dla mnie nowością, zainteresowałas mnie do tego aby przyjrzeć się bliżej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Z Nature Queen szczególnie polecam właśnie oleje i glinki :*

      Usuń
  4. Znam i bardzo lubię :). Skończył mi się tydzień temu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam kosmetyków Nature Queen, posiadając w swojej kolekcji olejek jojoba, która stosuje na włosy. Mogę zagwarantować jego skuteczność! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie działa na włosy ten olej. Moje go kochają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też, no i w mieszankach, jako maska na włosy :)

      Usuń
  7. Moja skóra go lubi, bo pochłania nadmiar sebum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę go wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z innej firmy lubię olej jojoba :]

    OdpowiedzUsuń
  10. ja oleju jojoba używam właśnie do pielęgnacji skóry twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jojoba to jeden z moich ulubionych olei ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam dużo dobrego o tym olejku, sama jeszcze nie miałam okazji stosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musisz go poznać, mega wszechstronny jest :)

      Usuń
  13. tego olejku jeszcze nie miałam, ale lubię mieszać olejki z kremami czy balsamami :-)

    OdpowiedzUsuń