środa, 9 listopada 2016

Małe świece zapachowe z wielką mocą – Paradise Moments, Lemon, Forest Fruits i Green Tea od Bispol – Klimatyczna jesień :)

Niedawno pisałam na blogu o świecach w szkle, które towarzyszyły mi podczas pierwszych jesiennych wieczorów, dziś zapraszam Was w świat zapachów spod znaku lekkiej, niebiańskiej woni, cytryny, owoców leśnych i zielonej herbaty. Małe świece zapachowe, to świetny pomysł, by upiększyć nasze mieszkanie, nie tylko zapachem, ale także wizualnie, ja uwielbiam tworzyć kompozycje z tymi, małymi cudeńkami, a ich blask i zapach, ujmuje nie tylko mnie, ale także moich domowników i gości. 
 
 
Małe, zapachowe świece Bispol, to oczywiście produkty polskie, są starannie i dokładnie wykonane, zachwycają od a do z, od opakowania do ich przyjemnego użytkowania, zakupić je można w wielu sklepach, także musicie się z nimi zapoznać tej jesieni. Moje świece pochodzą z serii świec zapachowych, pakowanych w bardzo schludne kartoniki, z pięknymi, tematycznymi grafikami, po 6 sztuk, Paradise Moments, dodatkowo, to część serii Świat perfum. Dzięki otworkowi w opakowaniu, mamy możliwość zapoznać się z zapachem przed zakupem. 
 
 
Okrągłe świeczuszki mają 1,62 centymetra wysokości, każdy rodzaj ma inny kolor wosku, korespondujący z ich zapachem. Ich czas palenia oscyluje w granicach 4 godzin, ale sądzę, iż paląc się równomiernie, możemy się nimi cieszyć nawet nieco dłużej.   
 
 
Paradise Moments - z serii zapachowych świec Świat perfum, to aromat delikatny, niebiański, świeży i bardzo elegancki. Daje nienachalną woń pomieszczenia, wypełniając je zapachem. Idealny zapach do spotkań w gronie rodzinnym, świetny na ciepłe wieczory.
  
 
Lemon, to woń stricte owocowa, oczywiście pachnie cytryną, świeżą, soczystą i orzeźwiającą. Czujemy w pomieszczeniu świeżo krojone, dojrzałe cytryny, idealny zapach na dzień, energetyczny i pozytywny.
  
 
Forest Fruits, czyli zapach owoców leśnych, głęboki, nieco słodki, otulający, wspaniały na dzień, ale również na wieczory jesienne. Czuć tu maliny, jeżyny, zapach bardzo smaczny.
  
 
Green Tea, zieloną herbatę i jej zapach lubi większość z nas, uniwersalny, piękny, świeży zapach, który świetnie sprawdza się u mnie w łazience. Które wybieracie? :)
  
 

36 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu trafiłam na produkty tej firmy, niby takie malutkie świeczki, a jednak wspaniały i intensywny zapach się z nich uwalnia. Miałam już owoce lasu, z chęcią zakupiłabym zieloną herbatę, kocham ten zapach :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, małe, ale mają moc :) Zawierają olejki eteryczne :) Koniecznie wypróbuj zieloną herbatę :*

      Usuń
  2. Niektore z nich chętnie bym poznała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle rewelacyjne fotki:)))Znam kilka propozycji tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O takiej porze roku lubię rozpalać takie świeczki, dodają pomieszczeniu kilmat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! :) ta zielona herbata musi być rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karolina :** Jest, ideał do spa domowego :)

      Usuń
  6. Akuratnie fajnie teraz zapalić pachnącą świeczkę i w ciszy czytać książkę.Już czuje te zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnych świec czy wosków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne nawet w większych marketach, musisz je poznać :*

      Usuń
  8. Lubię świece i podgrzewacze tej firmy. Kilka z nich opisywałam na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej nie używam świec, wosków czy podgrzewaczy, aczkolwiek bardzo klimatycznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie muszą świetnie pachnieć ;) NAjbardziej zainteresował mnie zapach owoców leśnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paradise Moments brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zapach jest iście boski <3 Delikatny i luksusowy :)

      Usuń
  12. Uwielbiam wszystkiego rodzaju świeczki, podgrzewacze, świece <3 Mam ich ogrom w domu, naprawdę. Kocham ten klimat wieczorem kiedy wszystko odpalam i jest po prostu romantycznie, pięknie pachnie no i jest przytulnie :) chyba w każdym pomieszczeniu w domu stoi u mnie co najmniej jedna sztuka :D obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam :D Świece, świeczuszki, woski i inne pachnidła :D jestem uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
  14. znam oczywiście i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię ich świece, zarówno tealighty jak i zwykłe w szklanych słoikach :-) nie wyobrażam sobie jesiennych wieczorów bez świeczek

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kompozycje na zdjęciach, uwielbiam zapachy i gdy w domu pali się świeca choć jedna, od razu buduje to inny klimat

    OdpowiedzUsuń