czwartek, 3 listopada 2016

Apis – Linia Siła natury 5 zbóż – Krem stymulująco-wygładzający – Mój kremowy ulubieniec jesieni :)

Jestem pewna, że wiele z Was kocha, jak ja, zwłaszcza jesienią, kosmetyki, które kuszą nie tylko świetnym działaniem, ale także pięknym zapachem, dziś więc o genialnym kremie, który skradł moje serce tej jesieni, oto Krem stymulująco-wygładzający z profesjonalnej linii Siła natury 5 zbóż, firmy Apis Natural Cosmetics, która produkuje swoje kosmetyczne cuda w mojej rodzinnej Bydgoszczy. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji twarzy bez kremu, jest on podstawowym kosmetykiem, który zawsze skrupulatnie wybieram, decyduje o tym skład, zapach, ale także funkcjonalność opakowania.
 
 
 Moja cera 30+, mieszana w kierunku suchej, polubiła ten krem, jest zdrowa, nawilżona i gładka, nie pojawiają się niespodzianki w postaci wyprysków, czy innych niedoskonałości, krem idealnie spełnia swą rolę, można go zakupić w firmowym sklepie Apis. Linia Siła natury 5 zbóż, przeznaczona jest dla każdego rodzaju cery, która wymaga wygładzenia i regeneracji, kosmetyki te naturalnie wzmacniają skórę i dostarczają witamin, krem cudownie nawilża moją skórę, bogaty jest w ekstrakt skomponowany z jęczmienia, pszenicy, owsa, żyta, kukurydzy i lucerny, jest tu także kompleks Hydromanil z peruwiańskiej rośliny Tara, ekstrakt z marchwi i jabłek oraz roślinny skwalen.
 
 
  Całość dopełniają oleje makadamia, arganowy, z nasion słonecznika i masło shea, przyznacie, ze skład jest genialny. Krem działa na moją skórę świetnie, do tego koi, łagodzi i ujędrnia naskórek. Krem stymulująco-wygładzający, otrzymujemy w poręcznym, eleganckim, doskonale zabezpieczonym nakładką, słoiczku (50 ml), ze srebrną nakrętką, słoiczek dodatkowo zapakowano w kartonik w zielonych, typowych dla linii odcieniach, na którym widnieją piękne, zbożowe grafiki oraz informacje na temat kremu, właściwości, daty zużycia i śliczny skład kosmetyku. 
 
 
Krem dedykowany jest do stosowania zarówno na dzień, jak i na noc, ja stosuję go codziennie rano i w ciągu dnia, wedle potrzeby, idealnie sprawdza się, jako baza pod makijaż, ma bardzo delikatną, lecz treściwą konsystencję w białym kolorze, w której zauważymy zielono-brązowe drobinki, które pod wpływem ciepła skóry momentalnie stapiają się z kosmetykiem, podobnie jak w kremie Moc 5 warzyw, pięknie rozprowadza się po skórze i wchłania. Na uwagę na pewno zasługuje też boski zapach kremu, jest to luksusowa, świeża, kremowa woń, idealna na jesienny czas :) Znacie kremy Apis? Jaki krem jest Waszym naj jesienią? 
 
 

38 komentarzy:

  1. No i masz mnie :D Skusiłaś mnie na ten krem :D Mieć tylko pieniądze i miejsce w szafie na te wszystkie kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Hihi no właśnie, ale ja na kremy zawsze mam wolne miejsce :D

      Usuń
  2. Kremu z dodatkiem zbóż jeszcze nigdy nie miałam. Bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też taki pierwszy raz, ale bardzo się polubiliśmy :)

      Usuń
  3. Skład fajny, wywaliłabym ze 2 składniki i byłby ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny ten krem, zbożowego kremu jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boski jest, nawilża aż miło, na jesień ideał :)

      Usuń
  5. No i znowu kusisz kosmetykami Apis, muszę wreszcie coś sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apis się u mnie w 100% sprawdza, także z całego serca :)

      Usuń
  6. Wygląda bardzo fajnie, tylko muszę wpierw zużyć zapasy kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem Kinga przyszłościowo musisz go spróbować :)

      Usuń
  7. Oj podoba mi się i jeszcze jak świetnie wizualnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie produkty marki Apis kojarzą się z profesjonalizmem i dobrą jakością.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie mogę się polubić z kosmetykami apis ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zachwycona składem tego kremu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie stosowałam nic z Apis, ale lubię kremy które są "nafaszerowane" olejami i ekstraktami, bo przynajmniej czuję, że dostarczam skórze coś dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, krem do twarzy musi mieć ładny skład zawsze :)

      Usuń
  12. Cenię sobie firmę Apis, często pracuje na nich na studiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wstyd przyznać, że nie miałam jeszcze produktów marki Apis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana musisz nadrobić, same cuda w asortymencie :)

      Usuń
  14. Ogólnie ich kosmetyki bardzo dobrze się u mnie sprawdzają, więc ten kremik pewnie też dałby radę sprostać moim wymaganiom :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam kosmetyków marki Apis. Bardzo się cieszę, że produkt się u Ciebie tak dobrze sprawdza, sama lubię na dzień stosować lekkie, ale treściwe formuły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poznać Apisowe cuda :) Kremik byś na bank polubiła :)

      Usuń
  16. Ja także nie znam tej marki, ale myślę czy jej nie spróbować, ponieważ mam swoją ulubioną linię od Yves Rocher, ale krem na dzień jest dla mnie zbyt ciężki. Ciekawa jestem, czy są gdzieś stacjonarnie albo wysyłają próbki. Chętnie bym przetestowała, jak sprawdza się ten krem pod podkładem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apis ma tak bogaty asortyment, ze na pewno coś Cie zachwyci :) Stacjonarnie można kupić te kosmetyki w Bydgoszczy, w firmowym gabinecie, no i na targach branżowych :) Krem z podkładem - ideał :)

      Usuń
  17. Krem wygląda pięknie i zewnątrz i wewnątrz. Te drobinki nas urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drobinki są super, już w warzywnym kremiku mnie urzekły :)

      Usuń
  18. Osobiscie uzywam kremu dotleniająco- nawilżajacego i do cery naczynkowej polecam w 100% nie zawiodlam sie jeszcze nigdy na Apisie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń