wtorek, 22 maja 2018

Pielęgnacja włosów z Harmony Plus – Francuski duet Hair Jazz - Lotion i szampon Growth promoting - Institut Claude Bell – Długie i zdrowe włosy!

Jestem posiadaczką włosów bardzo długich, nie są one nadmiernie problematyczne, jednakże dbam o nie zwłaszcza teraz, wiosną i w słoneczne miesiące, by zawsze zachwycały zdrowiem i błyskiem.


Przed latem warto zaopatrzyć się w kosmetyki do włosów, posiadające szczególnie regenerujące, ochronne i stymulujące właściwości. Ja sięgnęłam po duet francuskiej marki Hair Jazz, który okazał się być moim totalnym, wiosennym, włosowym odkryciem. Kosmetyki te nie są testowane na zwierzętach, łączą w sobie genialne działanie, przyjemne stosowanie i praktyczne opakowanie. Asortyment Hair Jazz, jest bardzo bogaty, te oryginalne produkty do włosów, zakupicie na Harmony Plus, gdzie kuszą także inne kosmetyki do pielęgnacji całego ciała. Swoją przygodę rozpoczęłam od świetnego szamponu do włosów Activateur de Pousse, po czym wcieliłam do pielęgnacji lotion z tejże linii. Oba kosmetyki, sprawdzają się świetnie na moich mieszanych u nasady i lekko suchych na końcówkach włosach.


Hair Jazz – Szampon Activateur de Pousse - Institut Claude Bell
Szampon otrzymujemy w poręcznej, smukłej, pionowej, doskonale zabezpieczonej, białej tubie (aż 250 ml), zamykanej na zakrętkę. Jest to praktyczne rozwiązanie w przypadku tego typu produktów, szampon wydobywa się bez problemu, przy czym mamy kontrolę nad ilością, jaką chcemy aplikować, mamy tez pewność, iż zużyjemy kosmetyk do końca. Schludne, estetyczne grafiki zdobią opakowanie, a przejrzysty i czysty layout, uprzyjemnia wizualny odbiór produktu, na opakowaniu odnajdziemy także informacje dotyczące kosmetyku, jego właściwości, stosowania, producenta oraz skład szamponu. Szampon zawiera łagodne składniki myjące, które nie podrażniają, ani nie wysuszają skóry mojej głowy i włosów, nie ma tu slsów, znajdziemy tu zaś hydrolizowane proteiny sojowe, polisacharydy, chitynę, czy keratynę. Kosmetyk sprawdzi się przy każdego rodzaju włosach, sprawia on, iż włosy są wzmocnione i gładkie, chroni je także przed czynnikami zewnętrznymi, witalizując cebulki włosa i stymulując je do wzrostu. Szampon polecam szczególnie przy włosach normalnych, mieszanych, słabych, suchych, skłonnych do wypadania, łamiących się, potrzebujących szczególnej witalizacji i odżywienia. Ma on treściwą, żelową konsystencję w nieco turkusowym odcieniu, doskonale pieni się, rozprowadza i oczyszcza świetnie włosy nawet po intensywnym olejowaniu, obecnie olejuję włosy olejem jojoba i wróciłam także do oleju rycynowego. Na uwagę zasługuje także orzeźwiający zapach szamponu, który dodatkowo umila chwile z nim spędzone. Włosy po umyciu nim, momentalnie są świeże, czyściutkie, miękkie, gładkie i lśniące. Dla najlepszych efektów, stymulacji porostu, poleca się stosować go regularnie, ja nakładam go na wilgotne włosy, masuje około dwie minutki i pozostawiam na kolejne dwie, po czym tradycyjnie spłukuje wodą. Szampon kosztuje solo 97 zł, jeśli zatem szukacie naprawdę dobrego, skutecznego szamponu, Hair Jazz, będzie strzałem w dziesiątkę.


Hair Jazz – Lotion Activateur de Pousse - Institut Claude Bell
Lotion Activateur de Pousse, mieszka w białej, praktycznej, wyposażonej w aplikator ze sprayem butelce (200 ml), z pomarańczowymi grafikami, tam też odnajdziemy informacje dotyczące lotionu, właściwości, działania, stosowania, oraz jego skład. Koszt lotionu osobno, to 100 zł, wart jest zaś takiej ceny, silnie bowiem wzmacnia mieszki włosowe i odżywia, by rosły zdrowe i mocne, przyśpiesza wzrost włosa, poprawia jego strukturę, moje włosy wyraźnie są zdrowsze, miękkie i błyszczą. Podobnie, jak w przypadku szamponu, mamy tu w składzie proszek ze skorupek jaja, hydrolizowaną keratynę, czy hydrolizowane proteiny sojowe, nie ma tu zaś szkodliwego laurylosiarczanu sodu, silikonów czy parabenów. Preparat ma delikatną, wodną konsystencję, pachnie bardzo świeżo. Nanoszę go równomiernie na skórę głowy, po umyciu włosów szamponem i delikatnie masuję, lotionu nie spłukujemy. Dobrze jest stosować kurację do trzech razy w tygodniu, szczególnie przy włosach osłabionych i potrzebujących odżywienia, wówczas szybko pojawią się baby hair. Znacie duet Hair Jazz? Jakie kosmetyki polubiły ostatnio Wasze włosy? :)


22 komentarze:

  1. Moje bujne włosy w trakcie ciąży tak dostały w kość, że muszę je czymś podratować... Dzięki za propozycję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zregeneruj włoski! Ten duecik polecam bardzo, ciekawe kosmetyki :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz widzę to firme, ale prezentuje się bardzo fajnie. Moze kiedys ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze u mnie się poznaliście zatem :) Koniecznie musisz je poznać :)

      Usuń
  3. NIe miałam nigdy styczności z tymi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również goszczą pierwszy raz, ale mam ochotę poznać ich więcej :)

      Usuń
  4. Zupełnie nie znam tej marki. Moje włosy są niestety mocno kapryśne i problematyczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francuska marka, jakość pierwsza klasa, warto je poznać, zwłaszcza własnie przy problematycznych włoskach :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jazzowe i bardzo ciekawe kosmetyki :) Marka świetna, francuska :)

      Usuń
  6. Jaki fajny zestaw :). Szczególnie lotion mi się podoba, choć tani nie jest, to widzę, że warto poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duecik fajnie ze sobą współpracuje, także warto od razu dwa, ale sam lotion jest genialnym kosmetykiem, wartym swej ceny :)

      Usuń
  7. Musze sie za nimi rozejrzec, bo bardzo mi sie spodobaly:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Są dostępna na Harmony Plus, trwa promocja na ten duecik, także warto się pokusić na te cudeńka :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe kosmetyki, lubię takiego rodzaju rzeczy do włosów :)

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/caa-przyjemnosc-po-mojej-stronie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam je, wysokiej jakości, świetne efekty dają :)

      Usuń
  9. Ja ostatnio używam kosmetyków Elfa Pharm do włosów z linii kokosowej i bardzo dobrze sie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych produktów, ale poszukam, jeśli warto :)

      Usuń
  10. Nie stosowałam, ale pamiętam, jak było głośno o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj tak, wizualnie również kosmetyki zachwycają :)

      Usuń