poniedziałek, 17 lipca 2017

BodyBoom - 7 cudów BB – Naturalne peelingi kawowe w siedmiu odsłonach – letni zestaw idealny :)

Słynne i kultowe peelingi kawowe BodyBoom, już dawno podbiły moje kosmetyczne serce. W pełnowymiarowych opakowaniach poznałam limitowaną wersję cynamonową, bananową oraz grejpfrutową, które pokochała moja skóra, dziś zestaw idealny na lato, 7 cudów BB, to gromada aż siedmiu peelingów tej marki, w genialnych odsłonach: Original, Banan, Mango, Mięta, Grejpfrut, Kokos i Truskawka. 


Zestaw 7 cudów BB, zakupić można w firmowym sklepie BodyBoom, gdzie znajdziecie inne, kuszące cudeńka. Zabieg z peelingiem kawowym, rozpieszcza nie tylko naszą skórę, ale i zmysły. BodyBoom, to polskie, naturalne kosmetyki free cruelty, najwyższej jakości, skomponowane z wyłącznie z naturalnych składników. Peelingi z zestawu, są boskimi mieszankami o przepięknych zapachach, każdy znajdzie swój ukochany, bowiem w zestawie są zarówno owocowe, jak i na przykład miętowe wonie.


Uwodzicielski Oryginał – tradycyjna wersja peelingu, świetnie złuszcza, nawilża i zmiękcza skórę, ma zapach typowo kawowy.
Beztroski Banan - zapach, który zabiera nas w ciepłe rejony świata, świetny do relaksującego zabiegu spa.
Boskie Mango – owocowa magia, pozostawia skórę jędrną i gładką.
Rześka Mięta – odświeżające wygładzenie i kawowe pobudzenie zmysłów.
Energetyczny Grejpfrut – energia od samego rana, owocowy zawrót głowy.
Imprezowy Kokos - otulający, odprężający, świetny do masażu i relaksu.
Zmysłowa Truskawka – piękny, prawdziwie truskawkowy zapach, letnie orzeźwienie i skóra, jak nowonarodzona.


Wszystkie powyższe peelingi należą do solno-cukrowych, miłych zdzieraczków, idealnie złuszczają, wygładzają skórę, która po ich użyciu jest miękka, nawilżona, odżywiona i ma piękny zapach. Peelingi BodyBoom, otrzymujemy zawsze w typowej dla marki kopercie papierowej (tu mini wersje 30 g), bardzo dokładnie zabezpieczonej, mamy zatem zawsze pewność, iż nasz kosmetyk jest nowy, świeży i przez nikogo wcześniej nie był otwierany, dzięki strunowemu zamknięciu, szczelnie chronimy produkt, można też przesypać go sobie do innego opakowania. Na kopercie odnajdziemy informacje o produkcie, stosowaniu, właściwościach oraz oczywiście naturalny skład. Do peelingów dołączona jest drewniana łyżeczka, praktyczna i świetna do aplikacji, przy jej pomocy szybko wydostaniemy kosmetyk z opakowania.


Peelingi mają sypką formę, po nałożeniu go na nawilżoną wodą skórę, masujemy ciało okrężnymi ruchami, można zostawić też peeling na ciele i twarzy do 10 minut, rozkoszując się i relaksując wybranym zapachem.


Peelingi, to oczywiście przede wszystkim aromatyczna kawa, wysokiej jakości oraz sól himalajska i brązowy cukier, które pięknie złuszczają naskórek, wygładzają, pobudzają do krążenia, wyrównują koloryt i oczyszczają. Kawa, stosowana jest w kosmetyce w zasadzie od zawsze, ma wspaniałe działanie na naszą skórę, zawiera kofeinę, która rozbija tkankę tłuszczową, likwiduje cellulit, ujędrnia naskórek, dodatkowo działa przeciwstarzeniowo i odżywczo. Peelingi zawierają także olej ze słodkich migdałów, mój ukochany olej makadamia, olej arganowy, puder kakaowy oraz witaminę E, będącą naturalnym konserwantem. Oleje zmiękczają dodatkowo skórę, nawilżają ją i pielęgnują. Wszystkie siedem peelingów, to fantastyczne mieszanki z boskich składników, które moja skóra po prostu uwielbia. 
Którą odsłonę peelingów BodyBoom lubicie najbardziej? :)


41 komentarzy:

  1. Ja miałam kawowy i kokosowy. Bardzo fajne są te peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo lubię kawowe peelingi o różnych aromatach

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się ze względu na opakowanie. Chciałabym kiedyś je wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle zbieram się do tych peelingów, jednak jak na razie cena mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz je poznać :) Tu 79 zł za aż 7 peelingów :)

      Usuń
  5. Jeszcze tych peelingów nie próbowałam bo bardzo nie lubię zapachu kawy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie kosmetyki dla miłośników kawy ;)

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia!Nie znam tych peelingów, ale kuszą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie <3 Peelingi są boskie :)

      Usuń
  7. Byłabym w raju mając taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym się znaleźć w takim raju :)

      Usuń
    2. Musisz się zatem skusić :)

      Usuń
  8. Mango pokochałam ale to kokos zapachowo mnie zmiażdzył!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos rządzi, mango zresztą też :)

      Usuń
  9. Strasznie podobają mi sie te peelingi, ale jeszcze nie miałam okazji wyprobować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są, skóra jest po nich gładziutka :)

      Usuń
  10. BB nie znam, ale opcja takich małych torebeczek bardzo do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię te peelingi, te małe saszetki są super, bo można zmieniać zapachy i podzielić się z kimś przy okazji tez :)

      Usuń
    2. Miałam truskawkę i mega była <3 banan czeka na półce, a teraz muszę zaczaić się na kokos :P

      Usuń
    3. Taaak truskawka jest boska <3

      Usuń
  11. tych akurat nie znam, ale lubię peeling kawowy Nacomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam ich, tej marki miałam jedynie glinkę :)

      Usuń
  12. dla mnie są cudowne, uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej! Te PEELINGI wyglądają na prawdę apetycznie - sama chętnie wypróbowałabym je na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają uroczo :D Aż trudno się na jeden zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo trudno :D Na początek bananki, truskawki i kokos :D

      Usuń
  15. Niedawno zużyłam swój pierwszy peeling kawowy (akurat nie z tej marki) i powiem, że ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poznać BodyBoomowe, są boskie :)

      Usuń
  16. ho,ho! jaki zestawik :D Mi póki co pasuje domowy peeling kawowy co nie zmienia faktu że te są świetne :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń