poniedziałek, 17 lipca 2017

BodyBoom - 7 cudów BB – Naturalne peelingi kawowe w siedmiu odsłonach – letni zestaw idealny :)

Słynne i kultowe peelingi kawowe BodyBoom, już dawno podbiły moje kosmetyczne serce. W pełnowymiarowych opakowaniach poznałam limitowaną wersję cynamonową, bananową oraz grejpfrutową, które pokochała moja skóra, dziś zestaw idealny na lato, 7 cudów BB, to gromada aż siedmiu peelingów tej marki, w genialnych odsłonach: Original, Banan, Mango, Mięta, Grejpfrut, Kokos i Truskawka. 


Zestaw 7 cudów BB, zakupić można w firmowym sklepie BodyBoom, gdzie znajdziecie inne, kuszące cudeńka. Zabieg z peelingiem kawowym, rozpieszcza nie tylko naszą skórę, ale i zmysły. BodyBoom, to polskie, naturalne kosmetyki free cruelty, najwyższej jakości, skomponowane z wyłącznie z naturalnych składników. Peelingi z zestawu, są boskimi mieszankami o przepięknych zapachach, każdy znajdzie swój ukochany, bowiem w zestawie są zarówno owocowe, jak i na przykład miętowe wonie.


Uwodzicielski Oryginał – tradycyjna wersja peelingu, świetnie złuszcza, nawilża i zmiękcza skórę, ma zapach typowo kawowy.
Beztroski Banan - zapach, który zabiera nas w ciepłe rejony świata, świetny do relaksującego zabiegu spa.
Boskie Mango – owocowa magia, pozostawia skórę jędrną i gładką.
Rześka Mięta – odświeżające wygładzenie i kawowe pobudzenie zmysłów.
Energetyczny Grejpfrut – energia od samego rana, owocowy zawrót głowy.
Imprezowy Kokos - otulający, odprężający, świetny do masażu i relaksu.
Zmysłowa Truskawka – piękny, prawdziwie truskawkowy zapach, letnie orzeźwienie i skóra, jak nowonarodzona.


Wszystkie powyższe peelingi należą do solno-cukrowych, miłych zdzieraczków, idealnie złuszczają, wygładzają skórę, która po ich użyciu jest miękka, nawilżona, odżywiona i ma piękny zapach. Peelingi BodyBoom, otrzymujemy zawsze w typowej dla marki kopercie papierowej (tu mini wersje 30 g), bardzo dokładnie zabezpieczonej, mamy zatem zawsze pewność, iż nasz kosmetyk jest nowy, świeży i przez nikogo wcześniej nie był otwierany, dzięki strunowemu zamknięciu, szczelnie chronimy produkt, można też przesypać go sobie do innego opakowania. Na kopercie odnajdziemy informacje o produkcie, stosowaniu, właściwościach oraz oczywiście naturalny skład. Do peelingów dołączona jest drewniana łyżeczka, praktyczna i świetna do aplikacji, przy jej pomocy szybko wydostaniemy kosmetyk z opakowania.


Peelingi mają sypką formę, po nałożeniu go na nawilżoną wodą skórę, masujemy ciało okrężnymi ruchami, można zostawić też peeling na ciele i twarzy do 10 minut, rozkoszując się i relaksując wybranym zapachem.


Peelingi, to oczywiście przede wszystkim aromatyczna kawa, wysokiej jakości oraz sól himalajska i brązowy cukier, które pięknie złuszczają naskórek, wygładzają, pobudzają do krążenia, wyrównują koloryt i oczyszczają. Kawa, stosowana jest w kosmetyce w zasadzie od zawsze, ma wspaniałe działanie na naszą skórę, zawiera kofeinę, która rozbija tkankę tłuszczową, likwiduje cellulit, ujędrnia naskórek, dodatkowo działa przeciwstarzeniowo i odżywczo. Peelingi zawierają także olej ze słodkich migdałów, mój ukochany olej makadamia, olej arganowy, puder kakaowy oraz witaminę E, będącą naturalnym konserwantem. Oleje zmiękczają dodatkowo skórę, nawilżają ją i pielęgnują. Wszystkie siedem peelingów, to fantastyczne mieszanki z boskich składników, które moja skóra po prostu uwielbia. 
Którą odsłonę peelingów BodyBoom lubicie najbardziej? :)


44 komentarze:

  1. Ja miałam kawowy i kokosowy. Bardzo fajne są te peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, bardzo lubię kawowe peelingi o różnych aromatach

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się ze względu na opakowanie. Chciałabym kiedyś je wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle zbieram się do tych peelingów, jednak jak na razie cena mnie odstrasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz je poznać :) Tu 79 zł za aż 7 peelingów :)

      Usuń
  5. Jeszcze tych peelingów nie próbowałam bo bardzo nie lubię zapachu kawy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie kosmetyki dla miłośników kawy ;)

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia!Nie znam tych peelingów, ale kuszą mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłabym w raju mając taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mango pokochałam ale to kokos zapachowo mnie zmiażdzył!

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podobają mi sie te peelingi, ale jeszcze nie miałam okazji wyprobować.

    OdpowiedzUsuń
  10. BB nie znam, ale opcja takich małych torebeczek bardzo do mnie przemawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię te peelingi, te małe saszetki są super, bo można zmieniać zapachy i podzielić się z kimś przy okazji tez :)

      Usuń
    2. Miałam truskawkę i mega była <3 banan czeka na półce, a teraz muszę zaczaić się na kokos :P

      Usuń
    3. Taaak truskawka jest boska <3

      Usuń
  11. tych akurat nie znam, ale lubię peeling kawowy Nacomi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam ich, tej marki miałam jedynie glinkę :)

      Usuń
  12. dla mnie są cudowne, uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej! Te PEELINGI wyglądają na prawdę apetycznie - sama chętnie wypróbowałabym je na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają uroczo :D Aż trudno się na jeden zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo trudno :D Na początek bananki, truskawki i kokos :D

      Usuń
  15. planuje w koncu kiedys nabyc:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedawno zużyłam swój pierwszy peeling kawowy (akurat nie z tej marki) i powiem, że ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ho,ho! jaki zestawik :D Mi póki co pasuje domowy peeling kawowy co nie zmienia faktu że te są świetne :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kuszące peelingi, chcę je!

    OdpowiedzUsuń