środa, 19 lipca 2017

Pielęgnacja twarzy z naturalnymi kosmetykami Mokosh – Jak sprawdziło się u mnie trio – krem do twarzy, krem pod oczy oraz serum? :)

Kosmetyki marki Mokosh, intrygowały mnie długi czas, nareszcie udało mi się je poznać, wypróbowałam trzy kosmetyki tej polskiej marki: Wygładzający krem do twarzy Figa, Korygujący krem pod oczy Zielona herbata oraz Ujędrniające serum Pomarańcza. Całe trio, to kosmetyki naturalne i wegańskie, jak się u mnie sprawdziły? :)


Wygładzający krem do twarzy Figa
Krem mieszka w szklanym słoiczku z ciemnego szkła (60 ml), z czarną zakrętką. Design wszystkich kosmetyków jest estetyczny i jak najbardziej do mnie przemawia. Na słoiczku widnieją informacje na temat kremu i skład kosmetyku. Ma on dość treściwą i gęstą konsystencję w białym kolorze, ładnie rozprowadza się po skórze, pozostawiając delikatną warstwę ochronną, u mnie sprawdza się pod makijaż, mam bowiem cerę skłonną do przesuszeń, ale najlepiej same sprawdźcie, jak u Was będzie to współgrało. W składzie kremu znajdziemy olej makadamia, olej jojoba, olej ze słodkich migdałów, olej arganowy, olej z baobabu, olej lniany, czy z nasion słonecznika. Jest tu też ekstrakt z figi, także skład bardzo na plus, na pewno będą zadowolone z niego posiadaczki cer suchych, jak moja, jest to kosmetyk treściwy i dający satysfakcjonujące nawilżenie. Kosztuje 139 zł. Krem ma także ceniony przeze mnie certyfikat Viva.


Korygujący krem pod oczy
Choć mam kilka mocnych ulubieńców wśród kremów pod oczy, krem Mokosh, sprawdził się również dość przyjemnie. Kosztuje 119 zł, ma naturalny skład i zamieszkuje w słoiczku 30 ml, również z ciemnego szkła. Kremik stosowałam na noc, ma bardzo treściwą konsystencję w kolorze ecru, świetnie wchłania się, pachnie roślinnie, polubiłam go chyba nawet bardziej niż figowy i stosowałam czasem na całą twarz. W składzie mamy tu olej arganowy, olej sezamowy, ekstrakt z zielonej herbaty, olej kokosowy, świetna jest także obecność wyciągu z alg i kofeiny.


Ujędrniające serum Pomarańcza
Serum otrzymujemy w uroczej buteleczce mieszczącej 12 ml kosmetyku, z praktyczną, szklaną pipetką. Buteleczka dodatkowo zapakowana jest w kartonik z ulotką, na której odnajdziemy informacje o składzie i właściwościach serum, którego koszt to 69 zł. Serum bardzo przypadło mi do gustu, szczególnie polubiły je moje okolice szyi i dekoltu, u mnie jest to kosmetyk, który działa nocą. Bazuje na naturalnych składnikach, takich jak olej arganowy, olej ze słodkich migdałów, olej z wiesiołka, ekstrakt z kwiatów pomarańczy, opuncji figowej, olejek pomarańczowy, olejek z drzewa herbacianego. Serum ma olejową, delikatną konsystencję, na uwagę zasługuje także piękny, pomarańczowo-ziołowy zapach.



24 komentarze:

  1. Miałam kiedyś jakiś produkt z Mokosh i byłam zadowolona :) Chętnie skuszę się na inne ich wyroby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie gościły pierwszy raz, kremy już ukończyłam, serum nadal używam :)

      Usuń
  2. Na serum zwróciłam szczególną uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten z zieloną herbatą mnie nie zawiódł, super był :)

      Usuń
  4. miałam olej lniany tej marki- rewelacyjny, chętnie poznałabym pozostałe kosmetyki, które są w ich ofercie
    Kochana, będę Ci bardzo wdzięczna jeśli znajdziesz chwilę i odwiedzisz mój blog oraz klikniesz w linki w najnowszym poście z NewChic. z góry Dziękuje. Przepraszam za ten spam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej lniany jest boski, u mnie must have :) Pewnie, ze idę :*

      Usuń
  5. Niewątpliwie kuszące kosmetyki... Ale dla mnie chyba ciut za drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze stycznosci z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się lubię z kosmetykami mokosh ;) bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety z tą marką nie miałam jeszcze styczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory wypróbowałam tylko jeden ich kosmetyk, ale te zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum i kremik pod oczy najlepiej mi się sprawdziły :)

      Usuń
  10. Szczerze to nie znam tej marki, a z drugiej strony patrzac na cene to kosmetyki z górnej półki, dlatego może i moje oczy tak wysoko nie patrzaja :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś już wcześniej słyszałam o tych kosmetykach, ale nie wiem gdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przetestować jakiś kosmetyk z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz najbardziej interesuje mnie to krem pod oczy. :) Serum już kiedyś kupiłam na https://www.showroom.pl/ i byłam z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń