poniedziałek, 24 lipca 2017

Bananowy balsam do ust, chusteczki Alterra, mydło Yope i suchy szampon Batiste do włosów brązowych - Mini recenzje kosmetyków cruelty free :)


Poniedziałkowo zapraszam Was na cztery mini recenzje, kosmetyków, które według mnie warte są Waszej uwagi :)

Balsam do ust – Body Club Lip balm banana touch
Bananowy balsam skusił mnie swym dobrym składem w Biedrze, widziałam tez inne wersje, ale w pospiechu wybrałam waśnie bananowe jajko. Wygodny i bardzo praktyczny, idealny do torebki. Zapłaciłam za niego bodaj około 5 zł. Zawiera wosk pszczeli, masło shea, olej jojoba, oliwę z oliwek, czy ekstrakt z banana. Przyjemne maleństwo do ust za małe pieniądze.   


Nawilżone chusteczki oczyszczające Alterra z aloesem – Bio-aloe vera do skóry suchej i wrażliwej
Nawilżone chusteczki Alterry, naprawdę świetne się sprawdzają przy tysiącu różnych sytuacji, zarówno w codziennych czynnościach i zabrudzeniach, jak i po demakijażu, ładnie oczyszczając skórę, nie zawierają alkoholu, także nie wysuszają, mojej skłonnej do przesuszeń cery. Mają ładny skład, w którym znajdziemy ekstrakt z aloesu, składniki pochodzą z certyfikowanych upraw ekologicznych, na opakowaniu widnieje także certyfikat Vegan, dodatkowo opakowanie jest pro-ekologiczne, dodatkowym plusem chusteczek, jest tez ich cena, kupiłam je za około 3 zł, także kosmetyk zdecydowanie wart polecenia.


Yope – Naturalne mydło w płynie – Wanilia i cynamon
Mydło to, było moim pierwszym spotkaniem z marką Yope, znalazłam je wówczas w Naturboxie. Polubiłam za ładny skład i cudny, waniliowy, otulający zapach, który uwielbiam nawet latem. Nie zawiera ono sls, parabenów, czy silikonów, mamy zaś ekstrakt z wanilii i cynamonu, co ważne mydło posiada ceniony przeze mnie certyfikat Viva, jest to wegański kosmetyk. Mydło ładnie oczyszcza, nie wysusza, plusem jest też pompka i mega pojemność 500 ml.  


Suchy szampon do włosów Batiste dla brunetek – 
Dry shampoon plus – Divine dark
Gdy pojawiła się ta wersja suchego szamponu Batiste, wiedziałam, że muszę ją mieć. Uwielbiam suche szampony tej marki, jedynym minusikiem, przy zbyt obszernej aplikacji, były zawsze wybielone włosy, teraz ten problem zniknął, szampon dla brunetek jest dla mnie strzałem w dziesiątkę. Odświeża i unosi włosy bez wybielania, świetnie sprawdza się w porannym biegu, jest to kosmetyk wegański, nie testowany na zwierzętach, będę mu wierna. Znacie któryś z tych kosmetyków? :)



22 komentarze:

  1. O tych chusteczkach słyszałam już wiele dobrego. Czas chyba je wypróbować na wakcyny wyjazd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, użyłabym - wszystkich tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię produkty yope, szczególnie balsamy do ciała i dłoni. to mydło też używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusteczki alterra są bardzo łagodne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusteczki chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chusteczki znam i lubię, a bananowy balsam do ust, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusteczki i mydło w płynie to kolejne produkty, które wiszą na mojej liście zakupów. Na pewno się na nie skusze ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. chysteczki alterra lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brrrr, nie lubię niczego co bananowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nic, ale ostatnio z Yope kupiłam sobie żel pod prysznic ciekawe jak się spisze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusteczki sobie sprawię na bank!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś namiętnie sięgałam po chusteczki Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam właśnie Batiste do ciemnych włosów, ciekawi mnie efekt na włosach :D Na balsam bananowy muszę się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że batiste nie robi szamponu dla wiśniowych włosów xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Balsam do ust ma słodkie opakowanie. Mydła Yope znam i lubię choć nie miałam pełnowymiarowego produktu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Te chusteczki z Alterry zawsze chcę kupić i zawsze zapomnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Batiste, ale dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko chusteczek nie miałam. Poza tym pozostałe produkty znam, a Body Club Lip balm banana touch dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń