czwartek, 20 lipca 2017

Nowości Pilomax do włosów – Szampon Wax Daily ColourCare i Odżywka Wax Daily ColourCare :)

Zapowiadają, iż znów zawita do nas prawdziwe lato, mają wrócić wyższe temperatury i słońce, nasza skóra, jak i włosy reagują na te zmiany, potrzebują zatem dobrze dobranej pielęgnacji. Nowości kosmetyczne do włosów Laboratorium Pilomax, Szampon Wax Daily ColourCare i Odżywka Wax Daily ColourCare, świetnie sprawdzają się u mnie obecnie, ładnie razem współgrają, pielęgnują i chronią moje włosy. 


Szampon Wax Daily ColourCare
Szampon otrzymujemy w poręcznej butelce (200 ml), kosmetyk wydobywa się z niej bez problemu, a czysty layout, typowy dla linii ColourCare, uprzyjemnia wizualny odbiór produktu, na opakowaniu odnajdziemy informacje dotyczące stosowania oraz skład szamponu. Jest to kosmetyk do pielęgnacji włosów farbowanych, można go z powodzeniem używać codziennie, jest delikatny, łagodzi i odżywia on skórę głowy, wygładza moje włosy, które po jego użyciu są wzmocnione i gładkie, chroni je także przed czynnikami zewnętrznymi, witalizując cebulki włosa. Szampon nie podrażnia skóry mojej głowy i nie wysusza, ma on treściwą, gęstą konsystencję, przy czym jest wydajny. Delikatnie, przyjemnie pachnie, nie zawiera sls, zaś doskonale pieni się i oczyszcza świetnie włosy, nawet po olejowaniu, będę do niego wracać.


Odżywka Wax Daily ColourCare
Odżywka jest kosmetykiem, którego nie spłukujemy z włosów, dba o ich koloryt, ale także dostarcza im witamin, nawilża i chroni także skórę głowy, przez promieniami UV, także jest to mój must have na lato. Jeśli macie problemu z podrażnioną skórą głowy, ta odżywka jest też dla Was, zawiera łagodzący panthenol i łatwo aplikuje się ją na włosy oraz skalp, dzięki nakładce do sprayu. Buteleczka (100 ml), w której mieści się kosmetyk, jest niesamowicie poręczna i urocza. Odżywka regeneruje włosy, wzmacnia, zapobiega rozdwajaniu, stymuluje je do wzrostu i dba o ich kolor, ułatwia także rozczesywanie. Spryskuję nią mokre jeszcze włosy, po ich umyciu i tradycyjnie rozczesuję moją tangle teezer. Moje włosy bardzo się z nią polubiły. A jak Wy pielęgnujecie włosy latem? :)
 

36 komentarzy:

  1. Miałam kilka produktów Pilomax i dobrze działały na moje włosy,a do szamponu z dodatkiem lukrecji mam słabość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam szampon i maskę, no i ten duecik, świetne kosmetyki :)

      Usuń
  2. Od dawna o nich czytam, ale ciągle jeszcze nie miałam okazji wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptekach są dostępne, u mnie zawsze genialnie się sprawdzają :)

      Usuń
  3. Ciekawe jak sprawdziłyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię odżywki, których nie trzeba spłukiwać, nie miałam jeszcze żadnego szamponu Pilomax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam dwa, oba świetne, także musisz je poznać :)

      Usuń
  5. Kosmetyki Pilomax na ogół u mnie się sptawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie także, pamiętam tez wspaniałą maskę :)

      Usuń
  6. Wiele razy słyszałam o tych kosmetykach, ale niestety nie miałam jeszcze okazji ich przetestować. Pewnie się skuszę :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywkę chętnie bym wypróbowała, może się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam firmy niestety, ani tych produktów, ale chetnie bym się na nie skusiła. :) Świetna recnzja. :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny duet, nie powiem, czuje się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie produkty tej firmy nie sprawdzają się.

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten spray i był ok choć przy codziennym stosowaniu przesuszał mi włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie miałam takiej odżywki do spryskiwania włosów ;) Czas może jakąś sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam, ale własnej roboty, ta mi się bardzo spodobała :)

      Usuń
  13. Jakiś kosmetyk tej marki mam w zapasach. Dobrze, że jesteś zadowolona z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobno szampon jest dobry :)
    super blog obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam kiedyś duet do włosów jasnych ale nie spisał się, mam zniszczone włosy, którym potrzeba silikonów

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko używam kosmetyków WAX, a dużo osób je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie używałam tej marki kto wie może się do niej przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjemny duecik widzę :) Od dawna czytam o kosmetykach tej marki, ale jeszcze nic nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę na ten zeataw. Ciekawe, czy prawdwa z tą ładną pogodą, u mnie narazie leje już prawie dobę :)

    OdpowiedzUsuń