wtorek, 25 lipca 2017

NOWOŚCI LILY LOLO na Costasy – Mineralne, naturalne kosmetyki do makijażu i pielęgnacji – Zapowiedź recenzji :)

Moją przeogromną miłość do naturalnych kosmetyków Lily Lolo, na pewno znacie, jeśli zaglądacie na mojego bloga częściej. Ta genialna, brytyjska marka, na przestrzeni już lat, nie zawiodła mnie nigdy i nieustannie zachwyca.



Cuda Lily Lolo, dostępne są na Costasy, gdzie czeka na Was ogromny wybór, cały asortyment zarówno kosmetyków mineralnych do makijażu, jak i pielęgnacji, które niedawno marka wprowadziła.


Warto dodać, iż kosmetyki Lily Lolo, produkowane są wyłącznie z naturalnych i mineralnych składników, nie zawierają sztucznych aromatów, parabenów, nanocząsteczek, substancji konserwujących, mają zawsze piękne składy, są to oczywiście kosmetyki free cruelty, nie testowane na zwierzętach na żadnym etapie produkcji, wegańskie, nie zawierające składników pochodzenia zwierzęcego.   


Zobaczcie, jakież to cudowne nowości, które pojawiły się w ofercie Lily Lolo, a niebawem będą królować na blogu:


Lily Lolo - Naturalny krem nawilżający na noc - cera normalna

Lily Lolo - Naturalny krem nawilżający na dzień - cera normalna
  
Lily Lolo - Naturalny Prasowany Rozświetlający Bronzer

Lily Lolo - Naturalny Prasowany Rozświetlacz Rosé

Lily Lolo - Jasna podwójna kredka do brwi

Lily Lolo - Średnia podwójna kredka do brwi

Lily Lolo – Naturalna Beżowa Szminka Rose Gold

Lily Lolo – Naturalna Czerwono-Brązowa Szminka Berry Crush

Lily Lolo – Naturalna Intensywnie Różowa Szminka Romantic Rose

Lily Lolo – Mineralny podkład SPF 15 Jasny Blondie




47 komentarzy:

  1. Kredki do brwi mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boskie są, próbowałam ich wczoraj na ręku, idealnie miękkie i jakie odcienie wspaniałe mają <3 Napiszę o nich więcej już niedługo :)

      Usuń
  2. Część z nich znam:) miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko prezentuje się wspaniale :) Ciekawa jestem kolorów pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Lolo zawsze pięknie zewnętrznie i wewnętrznie :) Każda szminka ma zupełnie inny odcień, pokażę je w pierwszej kolejności :D

      Usuń
  4. uwielbiam produkty Lily Lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijam piątkę :) Lily Lolo po prostu rządzi :)

      Usuń
  5. Jeszcze nic nie miałam z Lily Lolo, ogólnie nie wiem czemu ale wzbraniam się od mineralnych kosmetyków. Nie mam do nich przekonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz poznać Lily Lolo :) Dla mnie to totalne podium kosmetyków do makijażu :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, wszystko genialnie się zapowiada, mam już szminkę na ustach :)

      Usuń
  7. wspaniałości, uwielbiam kosmetyki Lily Lolo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Mam to samo, chyba nie mają złych opinii, ufam im w 100% :)

      Usuń
  8. Będę wyczekiwała recenzji, ciekawią mnie ich kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, dzięki, kremy oba niebawem otworzę, też nie mogę się ich doczekać :)

      Usuń
  9. Ile tu cukiereczków, mnie najbardziej ciekawią kosmetyki pielęgnacyjne Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy są debiutem pielęgnacyjnym marki, jestem mega ciekawa, zapowiadają się bosko :)

      Usuń
  10. Też uwielbiam tą markę. Zwłaszcza ich podkłady mineralne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Miałam China Doll, teraz na lato tez jasny Blondie :)

      Usuń
  11. z LL jeszcze nigdy nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam nic z tej marki ale widzę, że wiele osób ją bardzo zachwala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja całą sobą polecam, od lat LL, dla mnie to czołówka :)

      Usuń
  13. Wow! Ale elegancka gromadka :)))))
    Czekam na szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzieś mi już mignęła informacja o kremach do twarzy od Lily Lolo, ciekawa jestem jak się sprawdzają więc będę czekała na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poszły w ruch, jest krem na dzień i na noc :)

      Usuń
  15. Jestem ciekawa produktów Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ dużo produktów :) Z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow ile dobroci, czekam na recenzję kosmetyków pielęgnacyjnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kilka produktów i byłam naprawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Ja tez zawsze jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  19. czekałam na paczkę od nich i się nie doczekałam

    OdpowiedzUsuń
  20. KOSMETYKI tej marki niezwykle mnie ciekawią - muszę w końcu je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio miałam przyjemność zapoznać sie z ta marką i jest bardzo przyjemna :) Masz bardzo fajny zestaw tych kosmetykow :)

    OdpowiedzUsuń