piątek, 3 czerwca 2016

Lily Lolo – Mój ulubiony kwartet do twarzy (podkład, bronzer, róż, zestaw do konturowania) – Makijaż mineralny :)

Przy okazji niedawnej recenzji różu Life's a Peach, postanowiłam szczegółowo opisać Wam kosmetyki mineralne, naturalne Lily Lolo, które towarzyszą mi obecnie przy okazji wykonywania, codziennego, wiosennego makijażu, oto one :)


Podkład mineralny SPF 15 China Doll - recenzja tu
Prasowany bronzer Honolulu - recenzja tu
Mineralny róż Life's a Peach - recenzja tu
Sculpt and Glow Contour Duo - recenzja tu

Często też pod podkład aplikuję krem BB (jaśniutki odcień Fair) i spryskuję twarz naturalną mgiełką, również Lily Lolo, a Wy macie swoje makijażowe, wiosenne hity?  Życzę Wam pozytywnego, słonecznego weekendu! :)


74 komentarze:

  1. Kuszą wszystkie cztery pozycje, ale już mam za dużo kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyszłość zatem polecam bardzo, każdy z nich to ideał, zwłaszcza na lato, bo skóra oddycha :)

      Usuń
  2. Zaciekawiło mnie to duo do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duo jest boskie, rozświetlasz ma piękne wykończenie :)

      Usuń
  3. Mam ich podkład i bardzo mi pasuje. Ale do konturowania wybrałam puder Kobo i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład jest świetny, jestem ciekawa, jaki masz odcień? :) A ten bronzerek Kobo tez mnie kusi :D

      Usuń
  4. Mam ich róż i podkład jestem mega zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcie, wszytko fajnie zaprezentowane :D Ojj kusisz na zakupy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam róż i podkład, świetne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże Lily Lolo polecam zawsze zarówno prasowane, jak i sypkie, genialne zaiste, no i podkłady - kultowe :)

      Usuń
  7. Nie miałam jeszcze styczności z tą firmą, dopiero się na nią powolutku czaje i jestem zdziwiona, że mają aż tyle produktów - myślałam, że mają tylko pudry i podkłady, a tutaj miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak asortyment wciąż rośnie, jeśli nie znacie się jeszcze z Lily Lolo, to ostrzegam, ze zakochasz się :D Na początek oczywiście podkłady, puderek, ale tez cudowne szminki :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię produkty naturalne i mineralne. Na chwilę obecną używam podkładów i różu Anabelle Minerals. Planuję róznież "przerzucić" się na bronzer mineralny i puder wykańczający ale musze wykończyć to, co posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pięknie :) Bronzer Honolulu na bank byś pokochała, polecam bardzo :)

      Usuń
  9. Lubię tą markę :) mają piękne opakowania i jakość na wysokim poziomie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Z cieni Lily Lolo ma czarny, przecudny, mega czerń <3

      Usuń
  11. Nie miałam nic tej firmy, ale podoba mi się konturowanie za ich pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lily lolo to na pewno marka kosmetyków, które chcę poznac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo kusi mnie Lily Lolo ale póki co mam puder z Anabell i jeszcze go nie zużyłam, ale jak się skończy z pewnością wypróbuję Lily :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudry Lily Lolo, to najlepsze pudry jakie miałam :)

      Usuń
  14. Fajna ilustracja konturowania twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. To duo mnie zaskoczyło, zwłaszcza świetnym rozświetlaczem właśnie :)

      Usuń
  16. Nie znam tych produktów. Z minerałów posiadam jedynie puder Pixie Cosmetics, ale rzadko po niego sięgam. Na razie nie nauczyłam się jeszcze z nim współpracować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz nadrobić, bowiem boskie iście są to kosmetyki :D Z Pixie mam korektor :)

      Usuń
  17. Nie mam jeszcze nic z Lily Lolo, ale bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, bardzo ładnie się to wszystko prezentuje na buzi :)) Jeśli chodzi o makijaż to osobiście stawiam zazwyczaj na minimalizm bo lubię dłużej pospać :P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Ja to lubię długie posiedzenia/postania przy makijażu :D :D

      Usuń
  19. uwielbiam kosmetyki Lily Lolo, towarzyszą mi w każdym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkładzik lubie, ale teraz juz Warm Honey na mnie za jasny :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam kosmetyków mineralnych ale od dawna zastanawiam się nad ich kupnem tylko mam problem z kolorem :p :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lato teraz to mus, skóra oddycha, no i efekty piękne, w wyborze na pewno pomogą tabelki na stronie http://www.costasy.pl/menu,139,jak_dobrac_idealny_podklad :* :*

      Usuń
  22. a wiesz że z tej firmy nic nie miałam?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to trzeba nadrobić, koniecznie, koniecznie :)

      Usuń
  23. Nice post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają super, a wykonturowana twarz idealnie, nie miałam jeszcze kosmetyków Lily Lolo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne :) Dają takie delikatne efekty, można je stopniować i dlatego tak je kocham :)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Chyba każdy, kto raz spotka się z Lily Lolo, już przepada :)

      Usuń
    2. Jeszcze się z nimi nie spotkałam, może to i dobrze ;D

      Usuń
    3. Aleee musisz je poznać!!!! :)

      Usuń
  26. Takie zestawienie recenzji mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam absolutnie styczności z kosmetykami mineralnymi, choć przyznaję, że nie mogę się napatrzeć na efekt jaki nimi uzyskałaś - genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minerały, to ideał na cały rok, ale na lato, to mus, skóra oddycha, dzieki piękne <3

      Usuń
  28. Pięknie się nimi posługujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nic z tych dobroci nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten bronzer chciałabym mieć ;) Póki co (rozsądnie) zużywam to co mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam od nich krem BB, podkład oraz pomadki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak szminki, to bajka <3 BB i podkład mineralny, to parka idealna :)

      Usuń
  32. Nie miałam styczności jeszcze z tą marką. Lubię minerały wiec na pewno kiedyś ich spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały asortyment jest wspaniały, jeśli lubisz minerały, pokochasz Lily Lolo :)

      Usuń
  33. Ja aż tak nie szaleje na twarzy, ale pdoziwma te kobietki, które tak perfekcyjnie robią makijaże

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wykonturowana buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam okazji używać do tej pory, muszę troszkę wyposażyć moją kosmetyczkę w nowości. :)

    OdpowiedzUsuń