niedziela, 4 lutego 2024

Gangsterskie klimaty fantasy! These Violent Delights. Gwałtowne pasje - Chloe Gong

Dylogia fantasy These Violent Delights, rozpoczęła się debiutem urodzonej w Szanghaju, dziś bardzo popularnej pisarki Chloe Gong, o tym samym tytule. Dawno już miałam ochotę sięgnąć po tę dylogię, nareszcie udało mi się!

 

These Violent Delights - Chloe Gong

Cykl: These Violent Delights - Tom 1

Premiera: 26 stycznia 2022

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 560

 

 

Tom pierwszy These Violent Delights. Gwałtowne pasje, został wydany w 2022 roku, obecnie jest już dostępna również druga odsłona owej dylogii. Fabuła zabiera nas do Szanghaju, jest rok 1926, Juliette Cai i Roma Montagow, stają na czele dwóch gangów, które zwalczają siebie nawzajem. Gangsterskie gry rozgrywają się, zaś tymczasem w wodach rzeki Huangpu budzi się potwór. Miasto oplecione smugami krwi, powoduje, iż monstrum zaczyna żyć, a Szanghaj nawiedza zaraza szaleństwa oraz śmierć. Juliette i Roma, pomimo konfliktu gangów, połączą siły, by miasto przetrwało. Klimat książki jest niesamowity i absolutnie unikalny. Mamy tu pięknie skonstruowany motyw enemies to lovers, nawiązujący do Romea i Julii, dwa zwaśnione gangi i młodzi, których połączy los. Książka jest doskonale napisana, zaskakuje ciekawymi bohaterami, dalekowschodnimi klimatami, mnogością wątków i bogactwem fabularnym. Naprawdę świetna powieść, kusząca zdecydowanie, by sięgnąć po drugą odsłonę, polecam Wam bardzo!

 

10 komentarzy:

  1. Poczekam na propozycję spoza tego gatunku czytelniczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna okładka, która przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę u siebie na regale i wciąż czeka na swoją kolej. Jednak nie zmienia to faktu, że jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji jej czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tego gangsterskiego fantasy.

    OdpowiedzUsuń