sobota, 23 marca 2024

Zakochana służąca - Wioletta Piasecka – Kontynuacja cyklu Dom pełen tajemnic!

 Jak spędzacie pierwszy, wiosenny weekend? Ja skończyłam czytać książkę Wioletty Piaseckiej Zakochana służąca, zatem przybywam do Was z gorącą recenzją.

 

Zakochana służąca - Wioletta Piasecka

Premiera: 14 lutego 2024

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 336

 

Zakochana służąca, to druga odsłona cyklu Dom pełen tajemnic, który rozpoczęła wspaniała powieść pod tym samym tytułem. Kolejne spotkanie z twórczością Wioletty Piaseckiej, ponownie dało mi wiele czytelniczej przyjemności. Tym razem obserwujemy losy Marty Skowronek, która już jako dziecko, rozpoczęła służbę na dworze arystokratki i pisarki Sary Leokadii Reszko, którą poznaliśmy w pierwszym tomie. Życie miłosne oddanej swej księżnej ochmistrzyni, rozwija skrzydła, kiedy poznaje Waldemara Promyka, pocztylion rozkochuje kobietę, zaś ta jest zmuszona wyjechać w rodzinne strony. Tymczasem Waldemara próbuje uwodzić młodsza Ludwika. Zakochana służąca, to doskonała, wciągająca, kostiumowa powieść obyczajowa, która zachwyca lekkością, emocjami, pięknym klimatem i ciepłem. Polecam na wiosenny weekend!
 

8 komentarzy: