wtorek, 4 lutego 2014

Beauty without cruelty – Episode 1 – Vegan Power RELACJA :)


18 stycznia, w sobotnie popołudnie z ogromną przyjemnością i nieukrywaną dumą, poprowadziłam panel dyskusyjny, prelekcję o kosmetykach naturalnych, ekologicznych, nie testowanych na zwierzętach, organicznych, mineralnych i wegańskich w bydgoskiej Klubokawiarni 1138 :)

Photos by Ewa Piątek
Gadam, gadam i gadać nie przestanę :) Photos by Ewa Piątek
Moje wystąpienie było częścią cyklicznej imprezy organizowanej przez Klubokawiarnię 1130 – Vegan Power, podczas której, oprócz mnie, prelekcje poprowadzili m.in. Dariusz Gzyra ze Stowarzyszenia Empatia oraz Xavier Bayle z KOZEE Toruń. Było to pierwsze tego typu spotkanie, ale już mogę zdradzić, że będą kolejne :) 

Próbeczki jak najbardziej miałam posegregowane :)

Na spotkaniach propaguję i przedstawiam osobom przybyłym, dobre, etyczne kosmetyki, opowiadam o składach,  złych i dobrych substancjach, znajdujących się w kosmetykach, oznaczeniach, certyfikatach, jakie możemy spotkać na opakowaniach produktów, jednocześnie ukazując, jak wiele dobrego daje nam natura i jak możemy z niej czerpać, nikogo nie krzywdząc :)

Próbujemy, wąchamy, zachwycamy się i próbki rozdajemy :)
Niektóre certyfikaty, oznaczenia... :)
Wydarzenie nie mogłoby odbyć się, gdyby nie fantastyczne firmy, których kosmetyki uświetniły spotkanie i którym niniejszym, jeszcze raz pięknie dziękuję!  


:)

47 komentarzy:

  1. Również nie popieram testowania na zwierzętach! Uważam, że to straszne okrucieństwo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, chętnie bym uczestniczyła w takim spotkaniu by posłuchać i wesprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne takie spotkanie, chętnie bym na takim się pojawiła :) super wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana! Wsiadaj w samochód/autobus/pociąg i przybywaj na następne :)

      Usuń
  4. Uwielbiam kosmetyki nie testowane na zwierzętach i takie staram się kupować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Z chęcią i ja bym Cię posłuchała, szkoda, że tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Monika :)) Może jakaś teleportacja? :D

      Usuń
  6. Masz piękne włosy :)) Szkoda, że to dla mnie drugi koniec Polski :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kudełki dziękują za miłe słowa :) Ważne też jest wsparcie odległościowe :))

      Usuń
  7. widac ze impreza sie udala;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne masz włosy ... Apis i Sylveco, moje ulubione firmy <3 Chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplement od przepięknej kobiety, jest podwójnie miły <3 Ja moim statkiem kosmicznym przyjadę po Ciebie następnym razem :))

      Usuń
  9. Sama bym chętnie posłuchała Twojego wykładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybywaj, teleportuj się :) Wstępnie 1 marca następne :))

      Usuń
    2. Z Lublina rzeczywiście kawałek jest, ale wsparcie z odległości, tez jest cudowne :)

      Usuń
  10. Gratulacje :) ja się zawsze wstydziłam podczas wystąpień publicznych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci :) Tak się u mnie w życiu złożyło, że takową okazję mam dość często :)

      Usuń
  11. Szkoda, że tak daleko, bo chętnie przyszłabym Cię posłuchać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Temat certyfikatów i oznaczeń to ważna sprawa, warto wiedzieć więcej. Ja również z chęcią posłuchałabym takiego wykładu :)
    Zwróciłam uwagę na Twoje włosy - są niesamowicie długie! Moje natomiast - wiecznie za krótkie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba będzie coś z tymi moimi, długimi kudełkami zrobić w niedalekiej przyszłości, bo mam coraz cieńsze, ale na razie panuję nad sytuacją :) Temat ważny i warto oświecać tych, którzy nie mają pojęcia, co na opakowaniach jest umieszczane :)

      Usuń
  13. Bardzo fajne spotkanie i na pewno pomocne i wiele wyjaśniajace:)ja niestety zawsze miałam pietra przed publicznymi wystąpieniami:)
    a włoski masz mega!
    Pozdrawiam 'prawie rówieśniczkę' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona bardzo dziękuuuuję :) Zawsze warto coś nowego się dowiedzieć, także zapraszam na kolejne spotkania :D

      Usuń
  14. Oddaj mi z 10 cm włosów, proszee :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam zdjęcia na Fejsie :) Super! Chętnie bym posłuchała, szkoda, że filmiku nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Fejs wyprzedza Bloggera :D Może ktoś mnie nagra next time :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Sprzedam je na peruki, gdy dopadnie mnie finansowy kryzys :D Dzięki :)

      Usuń
  17. Widać że spotkanie było udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udane, jak najbardziej, planowane jest już kolejne, także się cieszę :))

      Usuń
  18. sama bym poszła na taki wykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje nic innego, tylko wypad do Bydgoszczy :D

      Usuń
  19. gratuluje wystapienia :) Sama chętnie wziełabym udział w takiej prelekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję! Bardzo się cieszę z takich wydarzeń w Pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Nie poprzestanę na tym jednym, będą kolejne :)

      Usuń