czwartek, 6 lutego 2014

Makijaż Cherry Belle :)

Mimo, że makijaż ten, zmalowałam późną jesienią minionego roku,
myślę, że jest wart zaprezentowania Wam, być może na karnawałową / wieczorową luźną inspirację? :)
Troszkę błysku, mocno podkreślone oczy, możecie wymieniać, szaleć z kolorami, interpretacja dowolna :) 

 

Makeup & Photo - Anna Pietrzak Cherry Belle
Modelka - Danka Fąk

W makijażu użyłam:
- Baza wygładzająca Clarins
- Podkład Bourjois 123 Perfect 51
- Puder Essence All about Matt
- Puder brązujący Bourjois Delice de Poudre
- Korektor Lovely Magic Pen
- Pomadka p2 - Absolute Color 040 wild wine
- Cienie Inglot Rainbow Eye Shadow 120R, 114R
- Cień Sensique 135 diamond shine
- Pigment Inglot AMC 85
- Kredka do brwi Catrice 030
- Tusz do rzęs MySecret Sensitive

 

Bawcie się makijażem :)

Polecam też Waszej uwadze, moją inną, makijażową inspirację TU :) 

 

 

87 komentarzy:

  1. lubie połączenie złota i fioletu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Szczerze mówiąc, owe połączenie było totalnym spontanem, ale wyszło dość fajnie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Piękne oczy, toteż warte były podkreślenia, dzięki piękne :)

      Usuń
  3. Świetny makijaż i piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Ciebie utalentowana osóbka - pięknie zmalowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki pięknowłosa :) Modelce też się bardzo podobało, z przyjemnością maluje się takie fotograficzne makijaże :)

      Usuń
  5. Fajnie podkreśla oczy :)
    Ale jest dość odważny, więc nie wiem czy bym się zdecydowała w takim makijażu wyjść na ulicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważny, odważny, a jakże :D Trzeba szaleć, namawiam, chociaż na wieczór, by spróbować :))

      Usuń
  6. Śliczny makijaż, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuuuję :) Uwielbiam takie kolorystyczne połączenia :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Profesjonalnym fotografem nie jestem, także tym bardziej dziękuję :)) staram się, by makijaż po prostu dobrze się z modelką zaprezentował na zdjęciach :)

      Usuń
  8. To chyba zasługa pigmentu z Inglota, że makijaż prezentuje się tak trójwymiarowo? Czy się mylę?
    Całość świetnie się prezentuje i trochę kojarzy mi się ze stylem lat 80-tych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, wieeelkie!!! :) Masz rację, być może to 3d jest to zasługą pigmentu (pigmenty z Inglota uwielbiam i wszystkie najchętniej bym posiadła ;) ja i modelka jesteśmy urodzone w latach 80-tych, także może stąd tak wypłynęło :D

      Usuń
    2. To jesteśmy w podobnym wieku :)
      Tak sądziłam, że to pigment, bo od dłuższego czasu rozmyślam nad jego zakupem. Jednak sypka forma jest dla mnie niewdzięczna i to mnie powstrzymuje.

      Usuń
    3. Starość, nie radość :D Pigmenty są super, bardzo fajnie się kumulują z cieniami, nie osypują się mocno, można też się pokusić z duraline :))

      Usuń
  9. Drapieżnie :) Bardzo fajne, optymistyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak drapieżnie, to doskonałe określenie na ten make-upik :) Fotograf-amator dziękuje za przemiłe słowa :)

      Usuń
  10. Ale cudnie! Śliczne oczko, świetne zdjęcia i piękny uśmiech modelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Truskawkowe, potrójne podzięki :) Oko miało być mocno zaznaczone i takoż wyszło :)

      Usuń
  11. Bardzo mi sie podoba ;) do tego zdjecia naprawdę godne uwagi gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba, spróbuj u siebie Monika :)

      Usuń
  12. Świetny, na prawdę fajna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z tej sesji tyle fajnych ujęć, że trudno było mi wybrać te naj :) Dziękiii!

      Usuń
  13. Bardzo odważna propozycja, dość niestandardowa jeśli chodzi o blendowanie w okolicach łuku brwiowego... az kusi mnie, by spróbować u mnie... szkoda tylko, że aparat mam tak kiepski i tla w mieszkaniu brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważna, odważna, koniecznie wypróbuj u siebie! :) A zdjęcia robiłam na powietrzu, także tło natura dała :)

      Usuń
  14. idealny makijaż na róznego rodzaju sesje zdjęciowe ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie to makijaż fotograficzny, ale myślę, że również wieczorowy :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Starałam się, by był dość wyrazisty, dzięki Czarna :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że przypadł Ci do gustu, spróbuj na sobie :)

      Usuń
  17. Piękny makijaż :) Szminka to strzał w 10 do tych kolorów cieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci :) Z p2 mam tylko tę pomadkę, kolor czerwonego wina świetny, głęboki, kremowy kolor, muszę się rozejrzeć za innymi ich odcieniami :)

      Usuń
  18. Rewelacyjny makijaż, bardzo mi się podoba, masz taką piękną cerę i niesamowite, uwodzicielskie oczy :)
    Piękność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochani ja robiłam makijaż i zdjęcia na modelce :) Dzięki za przemiłe słowa!

      Usuń
  19. Ah, chciałabym się kiedyś oddać w twoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny makijaż! Oczy nabrały takiego "diabelskiego" (ale w pozytywnym sensie) wyrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny, najpiękniej wygląda, kiedy się uśmiechasz. Nie będę chyba jednak próbować, bo u Ciebie oczy wyglądają, jak odbicie lustrzane, a ja potrzebowałabym jakiś szablonów, żeby identycznie pomalować oboje oczu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach jest moja modelka, ja robiłam makijaż i zdjęcia :) Uwielbiam symetrię w makijażu, namawiam jednak, byś spróbowała na sobie Agata, trening czyni mistrza :))

      Usuń
  22. Jak dla mnie świetny makijaż na imprezę,sexy oczęta i do tego piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsze zdjęcie jest obłędne! jak kadr z filmu, fantastyczne po prostu!

      Usuń
    2. Merci bardzo bardzo :* Rzeczywiście filmowo wyszło :)

      Usuń
  24. Wow jestem zachywcona! Naprawdę, Wygląda przepięknie! Chciałabym tak umiec :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :) Super, że Ci się podoba, byłabym zaszczycona, gdyby ktoś wypróbował makijaż na sobie :))

      Usuń
  25. Przybywaj do Bydzi, makijaż masz, jak w banku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. spojrzenie tak umalowanych oczu z pewnościa może zahipnotyzować ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Połączenie kolorystyczne super! Na wieczór (i tylko na wieczór) jak najbardziej tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mocny, ale super na większe wyjścia...połączenie kolorów jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie wypadło mi totalnie spontanicznie, miło, że Ci się podoba :)

      Usuń
  29. piękny makijaż oka :) i muszę przyznać, że Twoje włosy są urzekające :)
    serdeczne pozdrowienia,
    Dominika,
    letsgocolour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne, ja robiłam makijaż i zdjęcia na modelce :) Zaiste ma ona urokliwe włosy :)

      Usuń
  30. Piękny! złoto,fiolet-świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię to połączenie złota z fioletem :)) Dziękuję :))

      Usuń
  31. Te oczy są pięknie pomalowane :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super ślicznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteś naprawdę utalentowana! piękny makijaż, naprawdę świetnie dobrany do modelki :3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Natalia, wkrótce więcej makijażowych inspiracji u mnie :)

      Usuń
  34. Prześlicznie a ostatnie zdjęcie w liściach rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowny makijaż! jestem pod dużym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały, piękny, zachwycający :]

    OdpowiedzUsuń
  37. Powiem szczerze, że rewelacyjny makijaż, urzekło mnie twoje spojrzenie :) Świetny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny makijaż! Masz takie piękne loczki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na zdjęciach - moja koleżanka Danka :))

      Usuń