czwartek, 20 lutego 2014

NEW, NEW, NEW, czyli MOJE NOWOŚCI :)


Z przyjemnością czytam i oglądam Wasze posty o nowościach, toteż sama postanowiłam zebrać kosmetyki, które niedawno zawitały w me progi i pokazać Wam, w co ciekawego ostatnimi czasy się wzbogaciłam :)

Zakupy w Douglas, sponsorowane przez mego lubego, więc lekko zaszalałam :D


1.    Lakier Essence – Colour & go – 146 that`s what I mint!,
2.    Lakier Essence – Colour & go – 132 break through,
3.    Słynna baza pod cienie Art Deco,
4.    Podkład Bourjois 123 Perfect 51 Light Wanilia,
5.    Wymarzona pomadka Bourjois – Shine Edition 22 Famous fuchsia,
6.    Essence - Korektor z pędzelkiem – Stay natural 02 Soft sand,
7.    Essence – Kredka do oczu – 23 Love Me Lavender,
8.    Słynna czekoladka – Bourjois – puder brązujący,
9.    Dermika – Tonik odżywczo-nawilżający,
10. Essence – cień 09 Irresistible chocolates – (zapomniałam zabrać do zdjęcia ;)
11.  Essence - Puder All About Matt – fixing powder – (zapomniałam zabrać do zdjęcia ;)

    
Od Ewy i Pawła Piątków (których możecie „poznać” TU :) dostałam cudowny prezent w postaci trzech kosmetyków – Zielone Laboratorium! Są to 100% naturalne, wegańskie produkty, wolne od surowców odzwierzęcych, nie zawierające żadnych sztucznych substancji! Pachną przepięknie, nie mogę się doczekać, kiedy pozna je moja skóra!

1.    Peeling do ciała - wygładzający z marchewką i płatkami owsianymi,
2.    Balsam do ciała – poprawiający koloryt skóry z pomidorem i marchewką,  
3. Żel do mycia – energetyzujący z żurawiną i jabłkiem.


Seria AA eco skusiła mnie dwoma produktami, których jestem bardzo ciekawa:

1.    Peeling do ciała – Dynia, 
2.    Krem z organicznym olejem z dzikiej róży.



Od rodzinki, na święta dostałam zestaw kosmetyków LadyCode by Bell, leżały i czekały na swą kolej, przyszedł więc czas, by się nimi zainteresować :)

1.    Lakier Quick-dry – numer 12 odcień morski, niebieski
2.    Lakier Quick-dry – numer 28 ocień miedziany, brązowy
3.    Konturówka do oczu 01 Black Jack
4.    Maskara Extreme long Lashes – Black
5.    Eyeliner w płynie – Silver

 

Mieliście któryś z tych kosmetyków? Napiszcie koniecznie jak się sprawdziły, jestem bardzo, bardzo ciekawa!  

 

 :)

76 komentarzy:

  1. Czekoladka od Bourjois wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. baza artdeco! <3 nie wyobrazam sobie bez niej zycia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam obecnie z Clarins i jestem zadowolona, ta ArtDeco tez jest super, uwielbiam obie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki.
    Lubię lakiery z Essence, krem z AA też miałam i sprawdzał się u mnie bardzo dobrze. Natomiast zupełnie nie sprawdziła mi się baza z artdeco, tak czasami bywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam chyba z 5 lakierów Essence, teraz nowe, te dwa :) Właśnie te AA mnie intrygują niesamowicie :) A ArtDeco, już kultowa, widać nie u każdego dobrze działa :)

      Usuń
    2. Dokładnie, nie zawsze to co sprawdza się u innych, u nas będzie równie dobre:)
      Mam nadzieje, że wszystkie kosmetyki sprawdzą się u Ciebie, czekam na recenzje:)

      Usuń
  4. Uwielbiam oglądać nowości, czekolada wygląda cudnie, kocham wszystko co czekoladowe;) te kosmetyki naturalne też wydają się warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekolada pachnie czekoladą, także do zjedzenia :) Będę się smarować i pisać o nich :)

      Usuń
    2. jak pachnie czekoladą to już w ogóle obłęd:D

      Usuń
    3. Otóż to, bardzo go lubię :)

      Usuń
  5. Nooo jakie zapasy ;)
    Jestem ciekawa tych lakierów Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opasłe zapasy :D Z Essence mam już z tej serii 5 lakierów, te dołączyły do kolegów kolorowych :D

      Usuń
  6. Bazę pod cienie Artdeco mam i jest świetna, ale lakiery Essence nigdy nie trzymają się u mnie dłużej niż godzinę - poważnie :) Dużo fajnych nowości! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam co na siebie ładować jednym słowem :D U mnie tez się długo nie trzymają te lakiery, ale ładne kolorki, to zawsze się skuszę ;P Bazę bardzo lubię również :)

      Usuń
  7. Ale cuda zawitały do Twojej kosmetyczki! Szminka wygląda obłędnie, mam nadzieję, że pokażesz ją na ustach ;) Komsetyki Zielone Laboratorium chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szminka była moim oczkiem w głowie, jestem taka happy, że ją posiadłam :D Na pewno pokażę na ustach :) A kosmetyki z Zielonego Laboratorium pachną obłędnie! :)

      Usuń
  8. Z Twoich zasobów miałam tylko bazę ArtDeco, która mnie nie przekonała oraz czekoladkę Bourjois, ale nie sprawdziła się u mnie. Za lakierami Essence z tej serii też nie przepadam :)))

    Najważniejsze jest to, żeby Ciebie zakupy cieszyły i sprawdziły się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, zobaczymy, trochę tego jest :) Lakiery Essence tez się u mnie krótko trzymają, ale kolory ładne, toteż skusiłam się :)

      Usuń
  9. Pomadka Bourjois ma zabójczy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam tego koloru i znalazłam :D Posiadłam tą pomadkę z nieukrywaną radością i wręcz krzykiem szczęścia :D

      Usuń
  10. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii o "czekoladce" z Bourjois...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się z nią pracuje, ładnie się rozciera, ale można sobie krzywdę zrobić, jeśli zbyt dużo się jej naładuje na buźkę :)

      Usuń
  11. o mamo ile kosmetyków :-D :-D Miłego testowania :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tych kosmetyków i aż się dziwię, że miałam tylko bazę ArtDeco. Zapowiadają się bardzo ciekawe recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tych produktów AA eco miałam kiedyś krem i był geńialny

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne nowości, szkoda, ze nie podajesz cen bo uwielbiam porównywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny będę podawać oczywiście przy każdej recenzji, ale jeśli na szybko, coś Cię zainteresowało, to pisz, zachowałam rachuneczki, wszystko mam :)

      Usuń
  15. o sporo tego :) super zakupy, pomadka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki z Zielonego Labolatorium kuszą mnie już od dawna, a zwłaszcza odżywka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki akurat nie mam, ale balsam marchewkowy - niebooo :)

      Usuń
  17. Lakier break through mam, bo akurat w ofercie jest od kilku lat i uwielbiam jego kolor :))
    Ajj a ta kredka Essence mi się zamarzyła, a do Natury tak daleko...:D Chyba się jednak wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten kolor zauważyłam dopiero teraz :D szybka jestem jednym słowem :D Kredka ma ładny odcień fioletu :)

      Usuń
  18. Moja ukochana baza <3 Pomadka ma wspanialy, energetyczny kolor! Jest moc ;) Czekam na recenzje tych 3 produktow do ciala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadka jest wspaniała, kolor mega i nawilża fajnie :) Produkty Zielone Laboratorium już mogę polecić, cudowne :)

      Usuń
  19. Nie znam niczego,oprócz peelingu z AA,zapach nie jest bardzo kuszący ale jego działanie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapach taki sobie, ale doceniam, iż brak sztucznych aromatów, jest z dyni, zapowiada się super :)

      Usuń
  20. Czekoladka z Bourjois strasznie mnie kusi, wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodobały mi się kosmetyki z Zielonego Laboratorium :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawiło mnie to Zielone Laboratorium - muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam marchewka i pomidor mmmm, żel tez pachnie cudownie, dziś wypróbuje peeling :)

      Usuń
  23. Same dobroci. Mam czekoladkę z Bourjois ale już mi się chyba zestarzała, bo coraz gorzej mi się jej używa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobroci, pachnące i kolorowe, czekoladka tez pachnie :)

      Usuń
  24. Jestem ciekawa dosłownie wszystkiego ale najbardziej moją uwagę przyciąga kolorówka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówka już się używa, pomadka jest cudna, podkład mam już któryś raz, na bieżąco będę recenzje pisać :)

      Usuń
  25. Ooo rzeczywiście zaszalałaś :) Najbardziej mnie ciekawią rzeczy z Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Bourjois, podkłady, pomadki, tusz, nic mnie nie zawiodło :)

      Usuń
  26. Bardzo lubię lakiery z Essence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kolory ja tez, choć jakoś super się nie utrzymują, kupuję, bo mają fantastyczne odcienie :))

      Usuń
  27. te w 100% naturalne kosmetyki nas zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam peeling z Zielonego Laboratorium i ( niestety ) nie przypadł mi do gustu. Kosmetyk ten w ogóle nie był wydajny, a do tego pozostawiał na ciele nieprzyjemną warstwę, która nie chciała wchłonąć się w skórę...

    Za to lubię korektor z Essence - stosowałam go głównie na skórę pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu jeszcze nie otworzyłam, zwrócę uwagę na to, co piszesz, na razie balsam marchewkowy mi się bardzo podoba :) Korektor z Essence mam już 3 raz, tez bardzo go lubię :))

      Usuń
  29. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, więc testuj czym prędzej i pisz recenzje :) Nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak "wegańskie kosmetyki".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność testowania przed mną :) Kosmetyki wegańskie, to takie, które nie zawierają składników odzwierzęcych, czyli np miodu, kolagenu, czy lanoliny :)

      Usuń
  30. cudowne nowości, bronzer jak czekolada. czekam aż Bourjois będzie na promocji 40%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossmann często ma promocje na Bourjois :) A czekoladka jest super :))

      Usuń
  31. Peeling, balsam i żel prezentują się świetnie ;) Chętnie o nich poczytam więcej u Ciebie ;) Jeden kosmetyk wygląda jak czekolada haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i pachnie jak czekolada :D Recenzje wkrótce :))

      Usuń
  32. Wspaniałości:) Najbardziej zazdroszczę Zielonego Laboratorium - mam na celowniku ten peeling marechewkowy :), tą serię AA bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam marchewkowy jest boski, boskiiii, już się w nim pławiłam, a serii AA jestem bardzo ciekawa, czy i u mnie się sprawdzi :)

      Usuń
  33. Miałam kiedyś ten podkład z BOURJOIS i bardzo fajnie Nam się współpracowało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo go lubię, chyba znajdzie się w ulubionych :)

      Usuń
  34. Używam toniku nawilżającego Dermika z serii Pure i jestem nim zachwycona ! Tonik super oczysczaa skore, wygładza ja i naprawdę nawilża! Skora jest super odżywiona, wygląda przepięknie. Mam tez kilka innych kosmetyków z serii pure i sa równie dobre - naprawdę super seria do pielegnacji w szczegolnosci wrazliwej skory polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaczęłam go używać, bardzo fajnie się sprawdza również u mnie :)

      Usuń