środa, 22 maja 2024

Nowość! Wspaniałe, mroczne fantasy! Ten wieczny mrok – Kate Pentecost

Premierowe, mroczne, wspaniałe fantasy! Zapraszam Was w piękny świat powieści autorstwa Kate Pentecost Ten wieczny mrok, która ukazała się dosłownie kilka dni temu!

 

Ten wieczny mrok – Kate Pentecost

Premiera: 8 maja 2024

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Pokochałam okładkę tej książki, która zdecydowanie przyciąga wzrok i koresponduje z wyjątkowo mrocznym, a jednocześnie magicznym klimatem powieści. Zawsze ubrany na czarno Ankou, nocny wędrowiec, codziennie po wschodzie słońca, umiera, zamieniając się w szkielet, zaś, gdy robi się ciemno, odżywa i poluje na demony, jest najemnikiem, znanym na terenach Pięciu Krain. Na brzegu morza, Ankou znajduje nieprzytomną Florelle. Dziewczyna, będąca podręczną księżniczki Beth, została napadnięta podczas najazdu na państwo Kaer-Ise. Tych dwojga razem postanawia osiągnąć swe cele i nieoczekiwanie zapałać do siebie uczuciem. Ankou pomoże Florze odnaleźć księżniczkę, w zamian za złamanie ciążącej na nim klątwy, wówczas umrze na wieki. Mamy tu świetnie skonstruowanych bohaterów, niesamowitą, nietuzinkową, mroczną fabułę, która wciągnęła mnie bez reszty i nie pozwalała odłożyć książki ani na momencik. Zatraciłam się totalnie w świecie powieści Ten wieczny mrok, to piękna, wciągająca, atmosferyczna, ciemna, nasycona mrokiem, smutkiem, jednocześnie urocza i pełna emocji przygoda książkowa, która skradła moje serce. Jedna z ukochanych książek, które ostatnio przeczytałam! Moja, mroczna perełka!

 

 

8 komentarzy: