niedziela, 8 września 2024

Wschód – Zachód – Drugi tom Opowieści z meekhańskiego pogranicza - Robert M. Wegner

Epicka seria fantasy Opowieści z meekhańskiego pogranicza, już po pierwszym tomie, totalnie skradła moje serce, sięgnęłam zatem po kontynuację!

 

Wschód – Zachód – Robert M. Wegner

Cykl: Opowieści z meekhańskiego pogranicza – Tom 2

Premiera: 7 marca 2012

Wydawnictwo: Powergraph

Oprawa: okładka twarda

 

Po powieści Północ – Południe, pora u mnie na Wschód – Zachód, który podobnie, jak poprzedni tom, podzielony jest na dwie części, przybliżające nam kolejne strony świata meekhańskiego imperium. Wschód. Strzała i wiatr, przynosi nam cztery opowiadania, w których pierwsze skrzypce gra gromada posiadających moce wojowników czaardanu charyzmatycznego Laskolnyka, tu na uwagę zasługuje wspaniała postać Meekhanki Kailean. Zachód. Sztylet i morze, to zaś historie, w których centrum znajduje się postać złodzieja Altsina, działającego w mieście portowym. Genialny cykl, który doczeka się już niebawem szóstej odsłony, po dwóch tomach rozkochał mnie na wskroś. Powieść czytałam z wielką ekscytacją i zaangażowaniem, to mój klimat czytelniczy. Tom Wschód – Zachód, jest doskonale napisany, wciąga, dzieje się sporo i nie ma tu miejsca na nudę. Każdy, kto kocha unikalny klimat epickiego fantasy, będzie zakochany, jestem o tym przekonana. Robert M. Wegner, napisał bowiem rasowe, bitewne, magiczne fantasy z wspaniałym, rozbudowanym światem. Polecam zatem całym sercem i oczywiście już planuję lekturę trzeciego tomu.
 

 

8 komentarzy: