wtorek, 17 grudnia 2013

Essence - Colour & Go - Lakiery do paznokci


Essence to niemiecka firma, produkująca kosmetyki kolorowe, jak i pielęgnacyjne. Lakiery z Essence można kupić m.in. w drogeriach Natura i tam właśnie zaopatruję się w te kolorowe cudeńka (dostępne są też w drogeriach Hebe). Te widoczne na zdjęciu są już z nowej serii (inna buteleczka), która obejmuje mnóstwo kolorów, ja zgromadziłam 5 z nich. 

Essence - Colour & Go - Lakiery do paznokci

Lakiery mają bardzo trafiony jak dla mnie pędzelek, płaski, zaokrąglony, gruby, dość długi, także lakier nanosi się na paznokieć fantastycznie i wygodnie. Dość szybko schną (wiadomo dwie warstwy schną troszkę dłużej, aniżeli jedna), wystarczy jedna warstwa do pokrycia, w większości kolorów, ale dla lepszego efektu warto pomalować dwie, bo kolory są śliczne, pełne i dobrze utrzymują się na paznokciach (do 4 dni przy normalnym funkcjonowaniu (testowałam), choć ja po 2 dniach zawsze lakier zmywam i nakładam inny), a po nałożeniu top-coatu, jeszcze dłużej. Kosztują 6,99 zł, ale przy okazji promocji, można upolować je nawet za 5 zł. Mają dużą pojemność 8 ml. także wątpię, czy któryś z nich „wymaluję” do końca :) Moje kolorki to (od lewej) czarny – 144 black is back, perłowy biały – 102 sparkling water lily, jasny brąz ze złotymi drobinkami – 116 gorgeus bling bling, żółty słoneczny – 137 wanna be your sunshine, słodki róż – 108 ultimate pink. :)


 

2 komentarze: