środa, 18 grudnia 2013

Farmona - Kremowy Peeling myjący – Kiwi & Carambola.


Farmona zdecydowanie króluje u mnie, jeśli chodzi o peelingi i balsamy/masła do ciała. Tym razem mamy do czynienia z peelingiem kremowym – Kiwi i Carambola. Jak wszystkie kosmetyki z cudownej, polecanej już przeze mnie serii Tutti Frutti, pięknie pachnie, „eksplozja radości i energia na cały dzień” taki opis serwuje nam producent i coś w tym jest, słodki, troszkę cukierkowo-owocowy.

Farmona - Kremowy Peeling myjący – Kiwi & Carambola
Rozprowadza się fantastycznie na skórze, dobrze myje, delikatne drobinki jojoba ścierają naskórek, konsystencja jest tu bardziej płynna niż przy peelingach cukrowych, czy też tych mini, genialnie wygładza ciało, nie jest to aż tak mocno ostry peeling, jak cukrowe, czy te w miniaturkach, jest delikatny, bardzo przyjemny i jak sama nazwa wskazuje – kremowy. Super cena (około 10 zł), opakowanie typowe dla firmy, praktyczne w stosowaniu, pojemność 250 ml. Polecam miłą kąpiel z tym produktem :)
 

4 komentarze:

  1. Chociaż Farmony zwykle unikam, to zaintrygowała mnie ta karambola i kiwi :) Muszę się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki bardziej kremowy peeling, także łączy efekty żelu i peelingu, u mnie się sprawdził i świetnie pachnie :)

      Usuń
  2. Tego peelingu jeszcze nie miałam, ale z reguły jestem zadowolona z kosmetyków Farmony, więc wierzę na sowo, że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Farmony najbardziej lubię peelingi cukrowe, ale tez też daje radę :)

      Usuń