sobota, 28 grudnia 2013

Sensique - Zmywacz bezacetonowy do paznokci z gąbką, o zapachu kokosa.


Jak po świętach, żyjecie? Mikołaj przyniósł mi faaaantastyczne prezenty, mam nadzieję, że Wam również :) Wśród nich m.in lakiery do paznokci, toteż dziś o zmywaczu Sensique - Zmywacz bezacetonowy do paznokci z gąbką, o zapachu kokosa. :)



Sensique - Zmywacz bezacetonowy do paznokci z gąbką, o zapachu kokosa.

Cudowne malowanie paznokci, wiąże się również z tym, iż później lakier trzeba dokładnie zmyć. Uwielbiam zmywacze z gąbką. Nie trzeba zużywać tony płatków, wystarczy wsadzić palec do pojemniczka, lekko poruszać i po sprawie, bez zabrudzeń, zbędnych akcesoriów, szybko i czysto! Zmywacz Sensique (produkowany jest przez Canexpol dla Drogerii Natura i tam też go zakupiłam – super cena 3,30 zł) zawiera czynniki natłuszczające i prowitaminę B5, nie wysusza paznokci, genialnie zmywa każdy rodzaj lakieru, nawet te z brokatami. Dla mnie bardzo wygodny i fantastyczny produkt :)

22 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te lakiery z gąbką... i to czy to na prawdę tak gładko idzie ze zmywaniem :D Ale jakoś zawsze stawiam na sprawdzony zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj i się zakochasz :D szybciutko i bez problemowo :) Tez byłam mocno przyzwyczajona do zmywacza i płatków, teraz już tylko gąbeczkowe :))

      Usuń
    2. No dobra przekonałaś mnie! :D Kupie na początek ten sensique żeby się przyzwyczaić do formy, a jak mi się nie spodoba to nie będzie mi szkoda :D

      Usuń
    3. Pewnie! :) Za te 3 zł z groszami można przetestować :*

      Usuń
  2. Mam ten zmywacz, jest on w mojej szafce na nagłe wypadki i konieczność zmycia 1 paznokcia podczas malowania. Lubię go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie na takie szybkie akcje tez jest przydatny :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Można spróbować i zobaczyć, bo nie jest drogi :)

      Usuń
  4. Świetna sprawa! Mam troszkę daleko do Natury, ale jak będę w pobliżu wpadnę go poszukać ;)
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji warto sobie kupić :) Oczywiście obserwuję i obiecuję z Wami ćwiczyć w 2014 :D :*

      Usuń
  5. Miałam już różne zmywacze z Sensique, ale tego jeszcze nie, warto spróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sensique mają też normalne zmywacze i takie w płatkach (nie próbowałam), ale ten szczególnie mi przypadł do gustu :) p.s obserwuję :*

      Usuń
  6. Brzmi wspaniale: kokosowy zapach, niska cena. Dlatego, mimo, że nie byłam przekonana do zmywaczy z gąbkami, to sprawdzę na własnych paznokciach. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, jest to zapach zmywacza, ale znacznie milszy :)

      Usuń
  7. mi się jakoś takie zmywacze kojarzą z kiepską skutecznością.. szczególnie przy ciemniejszych lakierach :)
    ale muszę kiedyś sama się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jakimś, dłuższym czasie użytkowania, rzeczywiście, zmywając ciemniejszy lakier, trzeba poprawić płatkiem, ale to mały mankament :)

      Usuń
  8. Nigdy nie miałam zmywacza z gąbką. Ostatnio co się rozglądam w drogeriach to takowych nie mają. Pamiętam, że w dzieciństwie moja siostra takowy miała i cudownie on pachniał (nie mam pojęcia co t obyła za firma).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja tez lekko z sentymentu, bo również pamiętam, że już, jako dzieciak malując paznokcie, miałam takie zmywacze z gąbką :)

      Usuń
  9. Lubię zmywacze z gąbką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy takiego zmywacza nie miałam nie podoba mi się to, że on potem taki brudny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no troszkę brudny jest z czasem, ale to mały mankament do przeżycia :))

      Usuń