piątek, 10 czerwca 2016

Vianek – Seria odżywcza (pomarańczowa) - Przegląd kosmetyków, co wybrać? Zapowiedź recenzji :)

Na moim blogu już kilka razy pojawiły się naturalne kosmetyki Vianek, nowej marki, wspaniałej, polskiej firmy Sylveco. Dziś chciałabym pokazać Wam nowości w postaci kosmetyków z pomarańczowej serii odżywczej, którą poznałam już dzięki boskiemu żelowi z ekstraktem z miodunki, zobaczcie pozostałe produkty z tejże linii.
 
 
 Mają one, jak zawsze w przypadku Sylveco, świetne, naturalne składy, bazujące na składnikach pochodzenia naturalnego oraz na ziołach z upraw ekologicznych. Na opakowaniach odnajdziemy przepiękne zdobnictwo zalipiańskie, informacje na temat kosmetyków i oczywiście naturalne składy, które w tej linii łączą składniki takie jak ekstrakty z nagietka, chmielu, miodunki i pięciornika, olej sojowy, rokitnikowy, z pestek moreli, czy masło avocado. I love it! :)
 
 
Zestaw odżywczy do włosów – Szampon z ekstraktem z miodunki i olejek z ekstraktem nagietka lekarskiego, miodunki plamistej i pięciornika gęsiego
Zestaw niebawem pojawi się u mnie na blogu, bowiem szybko poszedł w ruch, idealny duet do wiosenno-letniej pielęgnacji, moje włosy bardzo długie, mieszane, czasem suche na końcówkach, pokochały oba te kosmetyki. Szampon ma piękny morelowo-miodowy zapach, jest delikatny, nie zawiera sls, a mamy tu między innymi lecytynę sojową, miód, czy olej z pestek moreli. Idealnie oczyszcza włosy po olejku odżywczym, zawierającym ekstrakty z nagietka, miodunki i pięciornika. Olejek ma super praktyczne opakowanie i również śliczny zapach.
Odżywczy tonik i płyn micelarny 2w1
Płyn micelarny, oczyszczający makijaż i tonik o działaniu nawilżającym, w jednym, jestem bardzo ciekawa tego kosmetyku, zawartość oleju rokitnikowego, oleju z pestek moreli i lecytyny sojowej, sugeruje, że bardzo się polubimy. Moim hitem jest lipowy micel Sylveco, micel z Biolaven równie często gościł u mnie, zobaczymy, czy i ten również mnie zachwyci, dodam, iż ma intrygujący zapach.
Odżywczy krem pod oczy
Nie ukrywam, iż w tym temacie rządzi u mnie od lat łagodzący krem chaber bławatek i świetlik, być może viankowe kremy pod oczy, zdeklasują mego ulubieńca? Mam w planach recenzję porównawczą z kremem pod oczy z serii nawilżającej. Tu ciekawym składnikiem jest ekstrakt z szyszek chmielu.
  
 
Odżywczy krem do rąk
Przyjemny kremik do pielęgnacji zniszczonej i przesuszonej skóry dłoni, zdaje się, ze będzie dobrym towarzyszem w torebce. Ma piękny skład i praktyczne opakowanie, pojedzie ze mną w góry i będzie recenzja na pewno.
Odżywcza maska do włosów
Uwielbiam maski do włosów, także na pewno i ona pojawi się na blogu, mieści się w słoiczku z tworzywa (150 ml), także łatwo będzie się do niej dobrać i kontrolować zużycie. Zawiera ekstrakt nagietka lekarskiego i pięciornika gęsiego, ale także masło avocado, czy olej rycynowy, także skład robi wrażenie. Nie mogę się doczekać, aż poznają ją moje kudełki.
Odżywcze kremy do twarzy na dzień i na noc
Oba kremy mieszczą się w ukochanych przeze mnie buteleczkach typu airless, zawierających 50 ml kremu. Dedykowane są do każdego rodzaju cery, są bardzo bogate składowo. Krem na dzień jest lekki, nadaje się pod makijaż, zawiera ekstrakt z korzenia cykorii, olej z pestek moreli, krem na noc zaś ma treściwszą formułę, w nim znajdziemy masło avocado, olej rokitnikowy, czy ekstrakt  z szyszek chmielu. Duet kremowy na blogu już wkrótce.
 Odżywcza maseczka-peeling do twarzy
Chyba najbardziej intrygujący kosmetyk z serii dla mnie, dlatego niebawem zakróluje na blogu, maseczka-peeling zawiera mielone drobno siemię lniane, masło kakaowe, masło avocado, olej rokitnikowy, olej z pestek moreli. Kosmetyk łączy w sobie właściwości maseczki i peelingu, wygładza, nawilża i odżywia skórę, będzie miłość.
Odżywczy żel myjący do twarzy
W mojej łazience stoi obecnie ponownie rumiankowy żel Sylveco, zaraz po nim wkroczy ten pan. Żel do codziennego mycia buzi, łagodny, bosko pachnący, gęsty, miodny rzekłabym, bo także z ekstraktem z miodunki.
Odżywcze mleczko do demakijażu
Jako fanka mleczek do demakijażu, na pewno szybko się z nim zapoznam i Wam opiszę wrażenia, praktyczna zamykana pompka, ułatwiać będzie zużycie, a cudny zapaszek umili chwile z nim. Skład tez ma imponujący, bowiem jest tu zarówno olej z pestek moreli, olej rokitnikowy, miód, ale tez ekstraktu z nasion lnu. W mleczkach cenię zawsze prócz dobrego oczyszczania, właściwości pielęgnacyjne, zapowiada się hit. 

Kosmetyki te na pewno poznacie bliżej w moich recenzjach, ale już dziś powiem Wam, ze jestem zachwycona serią i nie mogę się doczekać, by opisać Wam szczegółowo moje wrażenia :)
 

35 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie szamponem, bo mam bardzo wrażliwy skalp ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokochałam peelingi z tej serii, mam ochotę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam balsam z tej serii <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo! Ile cudowności <3
    Super, że już na samym początku kosmetyki przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię żele do twarzy, zatem chciałabym go przetestować :D Super kolekcja, ja nie miałam jeszcze okazji poznać tej marki ;) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, nie wiedziałam, że w tej serii jest aż tyle kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kusi mnie ta seria ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje olejku do wlosow 😉 Cos z czym mogłabym sie polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, sporo tego! Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile wspaniałości :)
    Udanych testów <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się nie "napalam", bo biolavenu do tej pory nie poznałam, a tak bardzo chciałam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam z tej serii olejek do włosów i sobie chwalę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę w końcu coś od nich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresowały mnie ta maseczka peeling do twarzy oraz żel - a tak poza tym, to oprócz świetnych składów wszystkie kosmetyki mają prześliczną szatę graficzną - taką bardzo na lato :D

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentują się niesamowicie. W moim mieście, w sklepie zielarskim Vianek jeszcze się nie pojawił :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Opakowania tej marki są takie urocze! Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, ileż cudowności! ;) Z tej serii nic nie miałam, ale krem pod oczy z serii nawilżającej bardzo polubiłam i mam ochotę wypróbowac więcej :D Miłego używania i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel do mycia twarzy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ tego dużo :) Życzę miłego stosowania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam olejek do włosów, świetny jest i mam ochotę na całą resztę! (tylko zapasy mnie powstrzymują :P)

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko! Tyle Vianków xD A tam, bierzemy wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  23. wow!! cała masa dobroci do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że cała armia! :D Peeling do twarzy mnie ciekawi :) Mam Vianek w aptece obok, więc pewnie prędzej czy później do mnie wskoczy :D Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo imponująca gromadka, bardzo mnie ciekawi ich odżywczy żel do mycia twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, bardzo ciekawa gromadka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja czekam na recenzje, bo na któryś produkt na pewno się skuszę. Najchętniej kupiłabym wszystkie, bo opakowania są zachwycające, ale obawiam się, że mój budżet nie udźwignąłby tego na raz :)

    OdpowiedzUsuń