środa, 8 czerwca 2016

Nowości kosmetyczne, zapowiedzi i ziołowe linki-przypominki :)

Jako, że pojawiło się u mnie sporo cudownych nowości kosmetycznych, które niebawem na pewno pojawią się na blogu, postanowiłam zebrać je i premierowo Wam pokazać :)


Boskie nowości z Costasy! Naturalny, mineralny makijaż z Lily Lolo i wspaniałe nowiutkie, prasowane paletki, przeurocza różowiutka Naked Pink i brzoskwiniowo-koralowa Coralista, moje ukochane szminki, tym razem odcienie French Flirt, Intense Crush, Love Affair, ale postaram się też Wam pokazać całą gamę tych wspaniałych szminek, no i świeżutkie, gorące jeszcze, naturalne konturówki do ust, genialne trio Soft Nude, True Pink i Ruby Red, słowem będzie się działo w makijażu na lato :)


Przybyły także do mnie letnie nowości Bielendy, w postaci duetu z serii Bikini, wybrałam Ochronne mleczko w ślicznej butelce z filtrem 50 SPF oraz Nawilżający olejek karotenowi, oba chronią zarówno przed promieniami UVA i UVB, na pewno o nich poczytacie przed wypadami na plażę.
Tonik do twarzy imbir i trawa cytrynowa, naturalnej, polskiej Orientany, to ideał na lato, oj będzie miłość, nie zawiera on alkoholu i ma cudny, świeży zapaszek.


Kosmetyki naturalne Pat&Rub, gościły już na moim blogu, tym razem zakróluje Krem na dzień 30+, w luksusowej buteleczce, z pięknym składem i Relaksujący żel myjący z trawa cytrynową i kokosem mmm nie mogę się doczekać kąpieli z nim.
Nowością jest także u mnie kolejny, genialny kosmetyk Vita Liberata, bronzer mineralny jest już niemal kultowy, ja zaczynam przygodę z nim i boskim pędzelkiem, o których więcej już niedługo, bowiem szybko poszedł w ruch.


Zrobiłam także spory zapas masła kakaowego, pachnie boooosko, 100% natura, uwielbiam je i muszę mieć zawsze pod ręką.


Czerwiec, to chyba najpiękniejszy czas na łąkach, polach i w lasach, ziółka kuszą rozlicznymi roślinami, które możemy wykorzystać dla zdrowia i oczywiście urody. Z zeszłym roku na blogu zadebiutował Zielnik (tu poczytajcie), mój tonik Chaber Bławatek, Mak Polny, Rumianek Pospolity, to jeden z najpopularniejszych postów na moim blogu, przepis TU, kwitnie też już Czarny Bez, TU pisałam, jak zrobić miodek z tych ślicznych kwiatów.


Jakie nowości zawitały u Was? :)
 

58 komentarzy:

  1. Letnie kosmetyki mają cudnie wyglądające opakowania <3 Chyba w końcu muszę zamówić sobie ten puder Vita Liberata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, na lato opakowania, zwłaszcza tych plażowych kosmetyków zachwycają, a bronzerek boski :)

      Usuń
  2. Ale piękne nowowsci; ) ja czekam na swoje pacKi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja jestem nimi zachwycona :* Mam nadzieję, ze i Ty pokażesz :)

      Usuń
    2. A ja dopiero poszaleję, jak wyjde ze szpitala ;D

      Usuń
    3. Trzymam kciuki, by wszystko pięknie poszło <3

      Usuń
  3. Od kilku dni fascynuje się szminkami w takich kolorach, są cudowne! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masełko mmmm <3 u mnie nowości głównie w kolorówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło u mnie zawsze :) W kolorówce u mnie tez bogato :)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa szminek - zwłaszcza ich swatchy bo wydają się mieć piękne odcienie ^-^ A masło kakaowe również kocham, ale bardziej wolę chyba kokosowe :P

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana no ba, ja jak zawsze od razu na ustach pokarzę :) Olej kokosowy, to teraz płynny cały czas jest, także jak mieszam z kakaowym, od razu lepiej :D

      Usuń
  6. super nowości, kocham produkty Vita Liberata

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojoj! Ileż dobroci Lily <3 będziesz na pewno zadowolona z kolekcji wiosennej a ja nie mogę się doczekać ich na Twoich obłędnych ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nowe paletki, jak pisąłaś boskie <3 Będą na ustach na bank :***

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Idealne, w letnich makijażach będą rządzić :)

      Usuń
  9. Muszę zaopatrzyć się w olejki do opalania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne nowości :) a wpisu o toniku DIY nie wiedziałam, lecę poczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem nowości z Costasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturówki i paletki ach och, ale szczegółowo je opiszę :)

      Usuń
  12. strasznie ciekawią mnie pomadki i konturówki ;) ale także krem i olejek z Bielendy ponieważ też muszę się zaopatrzyć w filtry czekam na opinie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę je razem i osobno :) To mleczko ma aż50 spf, także super :)

      Usuń
  13. Zielnik i Lily Lolo najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo super nowości :D U mnie bardzo biednie w ubiegłym miesiącu, ale w czerwcu nadrobię zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile wspaniałości! :) To prawda, na łąkach teraz tyle cudownych roślinek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Same wspaniałości
    Cudna kolorówka z Costasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Lolo to idealne kosmetyki kolorowe na lato, skóra oddycha, a nowości boskie :)

      Usuń
  17. Fajne nowości, a te różne ziółka sama zaczęłam zbierać w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. skąd to masło kakaowe? uwielbiam takie kosmetyki w naturalnym wydaniu! brałabym w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile wspaniałości.:)
    Podkradłabym je wszystkie.:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten Tonik z ORIENTANY musi pięknie pachnieć. Zapach trawy cytrynowej kojarzy mi się ze świeżością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ale piękne zdjęcia ziół i kwiatów...jestem zauroczona. Kosmetyki Lily lolo również pięknie się prezentują, chętnie bym przygarnęła te cudowne róże<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Tonik Twojej receptury planuję zrobić;) Ciekawa ta nowość od Bielendy - karotenowy olejek;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek z Bielendy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nowości Lily Lolo wyglądają świetnie! Zazdroszczę możliwości zbierania ziół. W mojej okolicy rośnie ich dużo, ale to też miasto bardzo zanieczyszczone i mają one pewnie bardzo złożony skład ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie letnie nowości, do tego zdjęcia ziół zapowiadają wspaniały miesiąc na Twoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow sporo tego! Super

    OdpowiedzUsuń
  28. Super nowości! Puder z Cita Liberata bardzo lubię a mowisci z Lily Lolo bardzo mnie ciekawią ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolekcja lily lolo wspaniała :)
    Taki tonik zrobiony od podstaw musi być cudny :))))

    OdpowiedzUsuń