środa, 29 czerwca 2016

Mój letni hit do kąpieli – Naturalny, relaksujący żel myjący Pat&Rub – Trawa cytrynowa i kokos :)

Kąpielowym hitem u progu lata, okazał się u mnie genialny kosmetyk spod skrzydeł Pat&Rub. Naturalny, relaksujący żel myjący trawa cytrynowa i kokos, rozkochał mnie nie tylko świetnym składem, ale i boskim zapachem, pokusiłabym się o stwierdzenie, że jest to jeden z lepszych żeli, jakie kiedykolwiek dane mi było poznać :)
 
 
Pat&Rub jest polskim producentem kosmetyków naturalnych, które nie zawierają parabenów, olejów ropopochodnych, silikonów, sztucznych barwników, czy PEGów, nie są oczywiście testowane oczywiście na zwierzętach, posiadają bardzo ceniony przez mnie certyfikat Fundacji Viva oraz restrykcyjny certyfikat Natrue, także możemy być pewni, iż są to kosmetyki świetnej jakości. 
 
 
 Relaksujący żel myjący trawa cytrynowa i kokos, mieszka w smukłej, poręcznej butelce (280 ml) z nakrętką typu press, praktyczną i ułatwiająca codzienne użycie żelu i jego dozowanie. Na opakowaniu odnajdziemy przyjemne, zielone grafiki, informacje na temat żelu i oczywiście cudny, naturalny skład. Sercem żelu są roślinne składniki (jest to wegański kosmetyk), między innymi ekstrakt oraz woda z zielonej herbaty i ujędrniający, certyfikowany ekstrakt z hibiskusa, znajdziemy tu także substancje myjące z oleju kokosowego.
 
 
Żel działa relaksująco, regenerująco, ale również bardzo intensywnie nawilża, wygładza, pielęgnuje, chroni przed działaniem czynników zewnętrznych. Co ważne, żel nie zawiera sls, nie wysusza więc skóry, nie narusza jej naturalnej bariery ochronnej, pięknie pieni się kremową pianą, ma bardzo gęstą, treściwą konsystencję w ciemno-miodowym kolorze, dzięki temu jest też niesamowicie wydajny. Oczyszcza moją skórę, nadaje jej też świeżego zapachu, a woń żelu jest po prostu idealna, świeża, orzeźwiająca, a jednocześnie lekko orientalna, kokosowo-kwiatowa, słowem świetna na lato. Żel będzie dobry dla każdego typu skóry, sprawdzi się też przy skórze delikatnej, przesuszonej, czy skłonnej do alergii, idealnie rozprowadza się po skórze i nie podrażnia. Moja skóra po kąpieli, czy prysznicu z nim, jest mięciutka, gładka i cudownie pachnie, żel można zakupić w firmowym sklepie Pat&Rub, ale także w Sephorach, ja jestem pewna, ze zagości jeszcze w mojej łazience nie raz.
Macie swoich ulubieńców do letnich kąpieli? :)
 

60 komentarzy:

  1. Uwielbiam użycie trawy cytrynowej w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam olejek do kąpieli :) Zapach jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się zamarzył ten żel ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam?, ale chciałabym wypróbować
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kosmetyk - no i mój ukochany kokos w składzie kusi :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam, taki głęboki i świeży jest, ale wiadomo każdy ma swoje wonne upodobania :*

      Usuń
  7. Brzmi bardzo obiecująco :) Jesteśmy ciekawe tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam żele pod prysznic - muszę mieć kilka do wyboru :)) a trawa cytrynowa kojarzy mi się ze świeżością. Bardzo jestem ciekawa tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem mega ciekawa jak pachnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wypróbuję, lubię kosmetyki tej marki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie nuty, a na kosmetyki P&R już czaję się dłuższy czas

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam nic tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam pozytywne opinie o tej marce, ale nie miałam okazji wypróbować tych kosmetyków. Musi fajnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach musi być niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ten zapach bardzo kusi, bo uwielbiam takie zapaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę koniecznie wypróbować, zapach trawy cytrynowej niesamowicie mnie odpręża :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wiem, że pachnie cudownie, bo mam krem do rąk z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  18. byłabym z niego zadowolona, począwszy od zapachu aż po działanie i skład.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmm, zapach musi być obłędny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie egzotyczne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam z tej serii balsam do ciała,właściwie nazwałabym go musem,pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O ile dobrze pamiętam miałam kiedyś jego próbkę, w dniu w którym ją użyłam zaliczyłam swoją chyba najdłuższą kąpiel w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem te kosmetyki są średnio dobre w porównaniu do ceny, no ale trzeba opłacać reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalne żele, bez sls są zawsze nieco droższe, jakość pierwsza klasa, jak dla mnie :)

      Usuń