środa, 12 grudnia 2018

Miodowe rozkosze na przedświąteczny czas – Certyfikowane, zdrowe i przepyszne płatki zbożowe Milzu z miodem – Bio żytnie z miodem, Bio umysł miodowe kółka oraz Zwinność kuleczki z miodem!

Kończy się już jesień, wraz z nadchodzącymi świętami, zmierza do nas zima, warto zatem zaopatrzyć się w zdrową żywność z wzmacniającym organizm miodem!


Płatki zbożowe Milzu!, skradły moje serce już jakiś czas temu, pokazywałam Wam je w kilku smakowitych odsłonach, także kakaowych, dziś trzy odsłony z miodem, które ukochałam. Płatki Milzu, uwielbiam przede wszystkim za świetny, naturalny skład i zawsze mega smak. Wyprodukowano je na Łotwie, w Polsce kupicie je w marketach, takich jak Auchan, ale też w mniejszych, jak Leclerc, są też w Rossmanie. Są to zdrowe produkty, sygnowane europejskim certyfikatem zielonego listka, który oznacza ekologiczne i biologiczne pochodzenie składników, wyprodukowanych metodami naturalnymi, bez stosowania sztucznych środków. Płatki te nie są napakowane chemią i cukrem, jak większość płatków, które napotykacie w sklepach. Z czym jem te miodowe cudeńka? Oczywiście z mlekiem roślinnym,  mnie często jest to waniliowa odsłona mleka sojowego, ale kocham tez kokosowe, migdałowe i ryżowe. Płatki są u mnie także doskonałym dodatkiem do sałatek, smakują wybornie i dodają chrupkości sałatce, jednocześnie urozmaicając je słodkim akcentem miodu. Można też je stosować do dekoracji ciast i deserów. Często towarzyszą mi, jako zdrowa przekąska. 



Bio umysłżytnie, miodowe kółka Milzu, to pyszne, miodowe kółeczka certyfikowane zielonymi listkiem. Mega zdrowy produkt, zawierający żyto, owies i miód, zawierają witaminy z grupy B, żelazo, fosfor, cynk, magnez i potas, nie ma tu sztucznych dodatków, nie ma tłuszczu, jest to produkt odpowiedni dla wegetarian i wegan. Płatki dostarczają organizmowi błonnik, węglowodany i witaminy, w sklepie szukając ich, wypatrujcie czarnego opakowania z sympatycznym, zielonym stworkiem z lupą. Zielonym listkiem, opatrzone są także Bio żytnie płatki z miodem, to świetny, naturalny i wolny od gmo produkt, miodowe wersja podstawowych żytnich płatków Milzu. Tu również mamy czarne opakowanie, na którym odnajdziemy wiele informacji o produkcie. Płatki zawierają żyto, owies i miód, to bomba witamin, błonnika i minerałów, bez sztucznych dodatków i tłuszczu. Idealne dla osób, które dbają o zdrową dietę, świetne do mleka i sałatek. Na koniec mój niekwestionowany hit, wśród płatków Milzu, czyli miodowe kuleczki Zwinność, zawierające żyto, owies i miód. Kocham je jeść bez dodatków, jako zdrową, słodką przekąskę, ale polecam też do tradycyjnego zestawienia z mlekiem i jogurtami. Żółtawe opakowanie, zwróci Waszą uwagę zwariowaną pszczółką – strażakiem. Są to miodowe kuleczki, dające energii na cały dzień, źródło witamin, minerałów, błonnika, bez tłuszczu. Z pewnością będą u mnie gościć regularnie, a które, miodowe płatki Milzu wpadły Wam w oko? Miodowe pozdrowienia! 


22 komentarze:

  1. Chętnie wypróbowałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość, na pewno by mi smakowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podsuń im te, zdrowsze niż większość płatków :)

      Usuń
  4. uwielbiam płatki śniadaniowe, ale to dkla mnie nowoość :D Ale bym wcinała!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne opakowania mają! Zwracam uwagę na to co jem.. chociaż w przypadkach płatków jest to dość ciężka sprawa, bo te zdrowe często smaku nie mają.. chętnie sprawdzę te, bo mega fajnie się zapowiadają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania zwracają uwagę :) Te są naturalne i mają smak, pyszne są :)

      Usuń
  6. Muszę koniecznie wypróbować tych miodowych smaków! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie wygladają smakowicie :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wciąż ubolewam, że nie mogę mojej córki przekonać do jedzenia na śniadanie płatków z mlekiem a zwłaszcza w takiej zdrowej wersji. Super :D Ja z chęcią zjem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszaj jej z jogurtem, albo jako przekąska do chrupania :D

      Usuń
  9. Oh this is so nice. Thanks for sharing it. :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń