środa, 23 czerwca 2021

Naturalny olejek z drzewa herbacianego i jego moc - Dr. T&J tea tree oil oraz szare mydło antybakteryjne z tymże olejkiem!

Naturalny olejek z drzewa herbacianego, to słynny, silny antyseptyk działający przeciwbakteryjnie, przeciwwirusowo i przeciwgrzybicznie. Obecnie przeżywa on swój renesans i coraz więcej osób docenia jego właściwości i moc.


Tea tree essential oil marki Dr. T&J, to świeża woń, w której wyczuć można korzenne i ostrzejsze, pieprzowe nuty. Ma on sporo cennych właściwości aromaterapeutycznych i prozdrowotnych, dlatego zawsze warto go mieć pod ręką. Nie ma tu sztucznych dodatków, substancji zapachowych i barwników, olejek jest bezpieczny i naturalnego pochodzenia. Olejek z drzewa herbacianego, mieszka w szklanej buteleczce (10 ml), a aplikacja po kropelce, jest możliwa, dzięki nakładce. Na kartoniku, znajdziemy informacje o produkcie. Obecnie, gdy w dobie szalejącego nadal wirusa, poszukujemy produktów antybakteryjnych i antywirusowych, olejek ten, będzie strzałem w dziesiątkę. Jest on najsilniejszym antyseptykiem, pośród olejków eterycznych, działa też przeciwgrzybicznie. U mnie jest on towarzyszem inhalacji, gdy dokuczają mi zatoki, świetnie wspomaga leczenie infekcji górnych dróg oddechowych, zaś z naturalnymi olejami bazowymi, stworzy oliwkę do ciała, działającą regenerująco i odświeżająco. Punktowo polecam jego aplikację na wypryski i trądzik. Warto też wykonać z nim płyn odkażający, w przypadku bólów gardła, sprawdzi się też w mgiełce antyseptycznej, ja połączyłam go w tym wypadku z alkoholem.

Szare mydło antybakteryjne Dr. T&J z olejek z drzewa herbacianego, zachwyca dobrym składem i efektami. Wytwarzane jest ręcznie, tradycyjnymi metodami na bazie zmydlonego, nierafinowanego oleju lnianego i oleju rzepakowego, sercem mydła jest zaś olejek z drzewa herbacianego oraz olej neem. Kosmetyk mieszka w białym pojemniczku (80 g), zapakowanym dodatkowo w kartonik, na którym odnajdziemy informacje na temat mydła i jego stosowania. Mydło ma postać gęstej, mydlanej pasty, dzięki czemu, można je wykorzystywać na wielu płaszczyznach. Jest świetnym kosmetykiem do codziennego, nawet częstego mycia dłoni, stóp, genialne do ciała pod prysznicem i w wannie, także do włosów, zamiast szamponu. Nie wysusza i tworzy kremową pianę, do tego ładnie rozpuszcza się w wodzie. To bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych i witamin, mydełko idealne jest dla osób ze skórą problematyczną, tłustą, trądzikową, skłonną do niedoskonałości, łuszczycową. Posiada właściwości pielęgnacyjne, oczyszczające, ochronne, antyseptyczne i przeciwłojotokowe. Pachnie ziołowo, przede wszystkim oczywiście olejkiem herbacianym, naturalna pielęgnacja na lato, polecam z całego serducha!


 

 

34 komentarze:

  1. Miałam kiedyś olejek herbaciany ale innej marki i bardzo go lubiłam. Robi dobrą robotę : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, warto go mieć i korzystać z tych super mocy :)

      Usuń
  2. Olejek mam. Mydło muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem wielką fanką olejku z drzewa herbacianego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To szare mydełko mnie zaintrygowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydło ciekawe :). Olejek miałam, inne firmy, ale bardzo lubiłam, pewnie za jakiś czas kupię kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Nigdy nie miałam takiego olejku, chodź słyszałam wiele o jego cudownych właściwościach. Muszę koniecznie spróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz go poznać, świetny i wielofunkcyjny olejek :)

      Usuń
  8. Uwielbiam olejki eteryczne i używam różnych na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam v innej firmy i używam go w domowym nawilżaczu powietrza, ładnie pachnie a przy tym jest zdrowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super się sprawdza, oj tak, można go używać w różnych kombinacjach :)

      Usuń
  10. Z olejkiem herbacianym zrobiłam domowy żel antybakteryjny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, ten olejek to rzecz, która powinna być w każdym domu, bo pomaga w naprawdę wielu dolegliwościach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam olejki - tego jeszcze nie miałam a sama chętnei wykorzystam go do inhalacji - dzięki za recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam olejek z drzewa herbacianego. Zawsze muszę mieć w domu buteleczkę. Moja siostra nie może znieść zapachu, a ja go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specyficzny zapach, ja tez lubię :D

      Usuń
    2. Uwielbiam naturalne olejki i często stosuje 😍❤️ pozdrawiam i buziaki przesyłam 😘

      Usuń
    3. U mnie od lat są must have :)

      Usuń
  14. bardzo mnie zaciekawily te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń