czwartek, 10 lutego 2022

Dwa mydła potasowe z olejkiem z drzewa herbacianego - Etja Tamanu i drzewo herbaciane oraz antybakteryjne Dr. T&J

Naturalne mydła potasowe, często goszczą w mojej łazience, dziś chcę Wam polecić dwa, szare mydła o właściwościach nie tylko pielęgnacyjnych, ale też antyseptycznych, oczyszczających i przeciwbakteryjnych.


Zarówno mydło Etja Tamanu&drzewo herbaciane, jak i antybakteryjne Dr. T&J, wytwarzane są ręcznie, tradycyjnymi metodami. Etja proponuje mydło na bazie zmydlonego, nierafinowanego, tłoczonego na zimno oleju lnianego, który zawiera mnóstwo cennych dla skóry właściwości, bogaty jest w kwas alfa-linolenowy, linolowy, oleinowy oraz witaminę B i E, mydło to, zawiera także olej rzepakowy, czyli bogactwo nienasyconych kwasów tłuszczowych i witamin A, E i K, sercem kosmetyku jest organiczny olej tamanu, olejek eteryczny z drzewa herbacianego i olej jojoba gold. Mydełko idealne jest dla osób ze skórą tłustą, trądzikową, skłonną do niedoskonałości, łuszczycową. Posiada właściwości pielęgnacyjne, oczyszczające, ochronne, antyseptyczne i przeciwłojotokowe. Ładnie oczyszcza, nie wysusza skóry, chroni, regeneruje i odżywia, nie zapychając porów. Pachnie ziołowo, olejkiem herbacianym, ma miękką, gładką konsystencję pasty, bardzo polecam je do częstego, codziennego mycia dłoni, wówczas oczyszczamy je i dodatkowo chronimy.


Szare mydło antybakteryjne Dr. T&J z olejkiem z drzewa herbacianego, również zachwyca dobrym składem, tworzone jest na bazie zmydlonego oleju lnianego i oleju rzepakowego, zaś pierwsze skrzypce gra tu olejek z drzewa herbacianego oraz olej neem. Mydło jest świetnym kosmetykiem do częstego mycia dłoni, stóp, genialne do ciała pod prysznicem i w wannie, także do włosów, zamiast szamponu. Nie wysusza i tworzy kremową pianę, sprawdzi się szczególnie u osób ze skórą problematyczną, zaś moja skóra mieszana także się z nim polubiła. Jeśli zmagacie się z twardą skórą stóp, zafundujcie im domowe spa, otulając je tym mydłem i mocząc z nim stopy przez około 20 minut w ciepłej wodzie. Mydło dobrze myje, oczyszcza, działa także antyseptycznie, pachnie oczywiście olejkiem herbacianym. Oba mydła, to koszt około 20 zł, także myślę, że są to naturalne kosmetyki zdecydowanie godne uwagi. Znacie te mydełka? Stosujecie mydła potasowe? 


 


29 komentarzy:

  1. Szare mydło antybakteryjne prezentuje się okazale. Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tw mydełka w sam raz dla mnie! Muszę się im bliżej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam mydła potasowe. Tych jeszcze nie widziałam, ale na pewno wzbudziły moje zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te mydełka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę fajne te mydełka. Mogłabym wypróbować, jeszcze nigdy takich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie mydełka w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe mydełka, u mnie to taki stały kosmetyk w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie te mydełka wyglądają, ale ja jakoś zawsze kupuję te zwykłe w płynie 😅

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie wyglądają ;D Mam olejek z drzewa herbacianego i uwielbiam jego zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tego typu mydła, fajnie że te mają jeszcze do tego takie fajne składy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o tego typu mydłach 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tych mydłach, czego bardzo żałuję. Ostatnio szukam tego typu produktów, by np. po całym dniu noszenia maseczki móc skutecznie oczyścić swoją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiła mnie mydło z olejkiem herbacianym, lubię zapach tego olejku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystam z podobnych. Nieśmiertelne dla mnie są mydła w płynie - z oliwką, oraz antybakteryjne. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, z tych ja często robię sobie w płynie właśnie też :)

      Usuń