środa, 6 kwietnia 2022

Manifest codziennego bohatera. Myśl pozytywnie, działaj skutecznie, zmieniaj świat na lepsze - Robin Sharma

Obecnie wielu z nas potrzebuje swoistego, życiowego kopa. Robin Sharma, w swej książce Manifest codziennego bohatera. Myśl pozytywnie, działaj skutecznie, zmieniaj świat na lepsze, w świetny sposób próbuje zmodyfikować nasze podejście do życia.

 

Manifest codziennego bohatera - Robin Sharma

Premiera: 23 lutego 2022

Wydawnictwo: Kompania Mediowa

Oprawa: miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 432


Nie są to sztampowe, motywujące, schematyczne sentencje, czy nakazy, zaś przyjemne w odbiorze wskazówki, jak nakierować się na lepsze tory. Książka Manifest codziennego bohatera, podzielona jest na 101 krótkich rozdziałów, po nich zapoznamy się z ciekawymi dodatkami. Każdy rozdział stymuluje czytelnika do dobrego działania, nie jestem zdecydowanie miłośniczką typowych poradników, zaś w tym wypadku, autor mnie uwiódł. Potrzebujecie solidnej, życiowej pobudki? Ta książka jest dla Was. Warto przekonać się o własnej wyjątkowości, wierzyć we własne umiejętności, siły i możliwości, książka pokazuje, że nasze życie, może uleć rewolucji, wszystko zaczyna się w naszej głowie. Sharma pisze w sposób ujmujący, jest tu prosty, przystępny język, dynamiczny i żywy, dzięki temu książka łatwo otwiera umysł i składnia do gotowości. Warto sięgnąć po tę książkę, być może to właśnie ona rozpali w nas ten długo skrywany ogień? 


 

 

16 komentarzy:

  1. Takie poradniki są na pewno potrzebne, by dodać energii, nadziei czy wskazać drogę, więc chętnie poznałabym jego treść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym dać szansę temuporadnikowi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar przeczytać tę książkę w wolnej chwili bo czeka już na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej nie słyszałam o tej książce ale teraz mam na nią ochote

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka musi być bardzo interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w planach tę książkę - gdyż bardzo lubię podobne zagadnienia. Pozdrawiam znad świątecznych porządków i szybkich 10 minutach na zakupach :-) . Polecam też swoją drogą - książki Katarzyny Miller - miałem w wersji papierowej - "Nie bój się życia" - poszła jako dar do biblioteki, a potem nabyłem audio - booka. Ale do tych nie mogę się przekonać ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za poradnikami, ale wiem, iż szybko odnajdzie swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń