poniedziałek, 9 października 2023

Nowość - Szampańska księżniczka - Annette Fabiani – Wspaniała, obyczajowa powieść oparta na faktach!

Na powieść Szampańska księżniczka, nie ukrywam czekałam z wypiekami na twarzy. Jak tylko pojawiła się premierowo w mojej biblioteczce, szybko sięgnęłam po nią i wsiąknęłam w piękną fabułę.

 

Szampańska księżniczka - Annette Fabiani

Premiera: 27 września 2023

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Oprawa: okładka twarda

Ilość stron: 544

Szampańska księżniczka, jest wspaniale wydaną książką o pięknej okładce. Poznajemy Jeanne Pomery, która tracąc męża, musi zdecydować, co stanie się z domem Veuve Pommery, biznesem prowadzonym produkującym wino musujące. Porad i wsparcia udziela jej Barbe Nicole Clicquot - Ponsardin, która niegdyś, również po śmierci ukochanego męża, objęła prowadzenie firmy produkującej szampana. Obie, silne, odważne kobiety połączy więź, interesująca i bogata historia Barbe, była pełna przeszkód, jako kobieta bardzo odczuwała trudy życia i tegoż biznesu. Próbowali kolejnych win. Jedno miało lekko orzechowy aromat, kolejne pikantny smak, a jeszcze następne zawierało wyraźną nutę trawy. Pełna magii szampana i siły kobiet opowieść, oparta jest na faktach, wciąga i angażuje, a całość doskonale wplata się w ówczesne realia historyczne. Szampańska księżniczka, to książka, którą trzeba przeczytać, pełna emocji i aromatów. W ramach ciekawostki, warto dodać, iż do dziś produkuje się znanego na całym świecie szampana Veuve Clicquot Ponsardin.



 

 

15 komentarzy:

  1. Piękne wydanie! Jestem zainteresowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twardsza oprawa, wklejka i okładka piękna, książka fabularnie zachwycająca :)

      Usuń
  2. Cenię sobie książki oparte na faktach. Chcę poznać tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może sięgnę, zainteresowałaś mnie. PS I pięknie wydana jest ta książka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powieść z winem w tle, to musiało się udać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Propozycja zdecydowanie dla mnie! Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja super , cały post pięknie dopracowany.

    OdpowiedzUsuń