czwartek, 12 października 2023

Kroniki Atlantydy - Pierścień ognia oraz Korona popiołów - Marah Wolf

Pierwszy tom trylogii fantasy Kroniki Atlantydy, zrobił na mnie spore wrażenie, zatem postanowiłam kontynuować ową przygodę i przybywam do Was z recenzją drugiej i trzeciej, finałowej części tejże serii.

 

Pierścień ognia, Korona popiołów - Marah Woolf

Cykl: Kroniki Atlantydy – Tom 2 i 3

Premiera: 26 października 2022, 19 kwietnia 2023

Wydawnictwo: Jaguar

Oprawa: okładka miękka ze skrzydełkami

Ilość stron: 480, 488

Po pierwszym tomie serii Kroniki Atlantydy, sięgnęłam od razu po kontynuację. Jeśli lubicie dobre fantasy w mitologicznym klimacie, to zdecydowanie musicie poznać tą trylogię. Jej autorka, Marah Woolf, mieszka w Saksonii-Anhalt, od 2011 roku pisze powieści, które szybko stają się bestsellerami. Berło światła, jest początkiem cyklu, drugą zaś powieścią jest Pierścień ognia. Kontynuujemy pełną akcji przygodę ze znanymi już nam bohaterami, jest oczywiście polująca na cenne przedmioty Nefertari de Vesci, czyli Taris oraz anioł śmierci Azrael Armitage, którego dziewczyna nakrywa na zdradzie. Całe moje ciało skuwa lód. Spodziewałam się wszystkiego, ale nie tego. Jej brat Malachi został uśmiercony, zatem ich ustalenia nie ziściły się. Taris od zasiadających w Aristoi, otrzymuje zlecenie odnalezienia korony i pierścienia ognia, gdy dziewczyna znajdzie go, dusza Malachiego nie trafi do rąk demonów. Akcja powieści, mknie, jak szalona. Magia, aniołowie, bogowie, mitologia, historia, a jednocześnie uczucia i emocje, tworzą tu doskonałą całość z powalającym finałem. Ostatni tom, zatytułowany Korona popiołów, nie zawodzi. Nefertari leży w moich ramionach bez życia, lodowata jak sama śmierć. Taris poddana wampirycznej transmutacji, otrzymuje nowe życie, pragnąc zdobyć wszystkie insygnia, chce zdobyć koronę. Czym kieruje się Set? Czy można cofnąć zmianę Taris? Tak, jak pisałam przy okazji pierwszego tomu, rozkochałam się totalnie w Kronikach Atlantydy, zatem polecam Wam ten cykl całym sercem. Poznajcie i pokochajcie, jak ja!



 

13 komentarzy:

  1. Jeśli znajdę trochę więcej czasu to może skuszę się na ten cykl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepiękne, ta korona! A pierścień, ależ bym chciała taki na swej dłoni! :)

      Usuń
  3. okładka fajna myślę że treścią przyciągnie nei jedną czytelniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładki faktycznie przyciągają uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś skuszę się przeczytać tą serię książek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś już samymi zdjęciami ;D

    OdpowiedzUsuń