poniedziałek, 30 października 2023

Brokułowy hit! Etja - Olej z nasion brokułu

Olej z nasion brokułu, niedawno dołączył do bogatego asortymentu Etja i momentalnie skradł moje serce. 

Brassica Oleracea Italica Seed Oil, jest 100 % naturalnym, nierafinowanym, certyfikowanym, tłoczonym na zimno olejem, uzyskiwanym w wyniku tłoczenia nasion brokułów. Otrzymujemy go w buteleczce 50 ml z ciemnego szkła z praktyczną pompką. Kosmetyk dodatkowo zapakowano w kartonik z informacjami na temat oleju i oferty Etja. Jest to olej naturalny, wolny od sztucznych dodatków i aromatów. Ma on piękną, lekką, bardzo przyjemną i otulającą, lekko zielonkawą konsystencję o warzywnym, delikatnym zapachu. Olej szybciutko się wchłania, momentalnie wygładza i zmiękcza skórę. Polecam go do każdego rodzaju skóry, sprawdzi się przy skórze skłonnej do przesuszeń, ale też przy cerze problematycznej, szarej i zmęczonej, dotkniętej trądzikiem, azs i łuszczycą. Można stosować go bezpośrednio na skórę, zawiera NNKT z aż 50% udziałem unikatowego kwasu erukowego z grupy omega-9, ale też witaminy A, K, potas, żelazo i wapń. Stosuję go przede wszystkim do ciała, przy masażu, po kąpieli. Bardzo polecany jest przy olejowaniu włosów, muszę go koniecznie przy następnym olejowaniu wypróbować w tej funkcji. Pamiętajcie, ze olejowanie włosów warto zawsze stosować na wilgotne włosy. Doskonale dba o dłonie, ja w okresie jesiennym zawsze borykam się z suchością dłoni, olej brokułowy, przyszedł mi z pomocą. Brokułowi hit jesieni, poznajcie go koniecznie!


 


 

10 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że jest taki olej. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiola, jest boski, ja się zakochałam, doskonały do ciała :)

      Usuń
  2. Tego olejku jeszcze nie znam, chętnie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię brokuły, jako warzywo, ale o olejku z tych warzyw nie słyszałam i nie wiedziałam, że ma takie właściwości kosmetyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham brokuły, np. na pizzy pyszne :) Olej z ich nasion boski :)

      Usuń
  4. Mam w domu nasiona brokułów bo co roku mam je w ogrodzie :) Ale olejku z nasion jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow cudownie! :) Wypróbuj też olej z tych nasionek :)

      Usuń