sobota, 8 lutego 2014

SYLVECO - Rumiankowy żel do twarzy :)



Żele do mycia twarzy, należą do kosmetycznej podstawy pielęgnacji codziennej, z reguły używam żelu dwa, trzy razy dziennie (rano, wieczorem, ale czasem też w ciągu dnia, gdy zmywam już makijaż), by zniwelować dokładnie zanieczyszczenia ze skóry twarzy i zapewnić jej odpowiednie odżywienie :)


Gdy Sylveco obdarowało mnie obydwoma swoimi kultowymi żelami, byłam w niebo wzięta, bo dłuższy już czas kusiły mnie, by je wypróbować. Sięgnęłam najpierw po Rumiankowy żel do twarzy.

Kosmetyk zamknięto w bardzo poręcznej, przezroczystej, plastikowej buteleczce 150 ml, z przyjemną rumiankową grafiką, żel aplikujemy za pomocą praktycznej, zamykanej pompeczki.

Mam cerę mieszaną, toteż jest czasem troszkę kapryśna, jednak żel doskonale sobie z nią poradził (dedykowany jest do każdego typu cery).  Żel jest hypoalergiczny, bardzo dogłębnie oczyszcza skórę, absolutnie nie podrażniając i pielęgnując skórę. Szczególnie polecam ten kosmetyk osobom, które mają problemy z trądzikiem (kwas salicylowy w 2% działa antybakteryjnie i lekko ściągająco), bądź skórę skłonną do podrażnień, bo żel fantastycznie odblokowuje pory i reguluje wydzielanie sebum. Jest to kosmetyk ziołowy, toteż zapach jest typowo ziołowy, apteczny, mi odpowiada, a pachnie, troszkę jak zaparzona przed chwilką, dość mocna herbata rumiankowa. Tak, jak wszystkie kosmetyki Sylveco, nie był testowany na zwierzętach i ma bardzo przyjazny skład :)

Olejek rumiankowy, zawarty w żelu, łagodzi, pielęgnuje i działa przeciwzapalnie, odpowiedzialny jest tez za dogłębne oczyszczanie. Podczas użytkowania żelu, nie wyskoczył mi żaden, niechciany pryszczyk, tudzież inny niemile widziany zaskórniaczek :) Kosmetyk ma przyjemną, żelową konsystencję o jasno-żółtawym, naturalnym kolorze, jest baaardzo wydajny, jedna, mała pompka, wystarczy, by umyć całą twarz, wraz z szyją i dekoltem. Leciutko się pieni, a skóra po jego aplikacji, jest miękka i gładka. 

 

Dostępna jest również wersja tymiankowa żelu (recenzja wkrótce). Codziennie po zastosowaniu żelu, czyszczę twarz tonikiem (obecnie z Dermiki) i nakładam serum oraz krem i mogę odpływać w senny, rumiankowy świat :) 

Znacie kosmetyki Sylveco? Może mieliście już ten żel? :)

 


66 komentarzy:

  1. Ten żel bardzo miło wspominam, a jego wydajność jest rewelacyjna. W planach mam zakup jego tymiankowego brata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też naprawdę jestem z niego zadowolona :) Tymiankowy braciszek czeka u mnie grzecznie na swą kolejkę :)

      Usuń
  2. kilka razy czytałam recenzje kosmetyków tej firmy, ale osobiście nie miałam żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej polecam Ci wypróbować, żel świetny, ale też kremy brzozowe, czy pomadka, to cuda absolutne :)

      Usuń
  3. Ja teraz stosuje pomadkę i krem Sylveco, pomadka super, a krem sama jeszcze nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadkę i kremy ubóstwiam również :) Na razie brzozowy tłuścioszek na noc się sprawdza super :)

      Usuń
    2. Pani go zachwalała, ale wybrałam póki co ten lekki:)

      Usuń
  4. Mam na niego wielką ochotę i chyba w końcu go kupię ;) Wolę chyba właśnie tą rumiankową wersję od tymiankowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymiankowa wersja tez zapowiada się interesująco :) ale sprawdzony już rumianek jest naprawdę super! :)

      Usuń
  5. Dużo o nim słychać ostatnio... ciekawe jakby sprawdził się przy przetluszczajacej ale odwodnionej cerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że sprawdziłby się idealnie, wyrównałby cerę przetłuszczającą, żel ściąga, ale nie wysusza, także sądzę, że byłby idealny :)

      Usuń
  6. Ten żel zbiera tak dobre opinie, że czuję się zobowiązana go w końcu wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, trzeba na sobie wypróbować zawsze :) U mnie na ryjku mieszanym, działa super :)

      Usuń
  7. Mam suchą i wrażliwą skórę, wiec nie jestem pewna czy u mnie by się sprawdził :) Jakoś ostatnio unikam żeli, używam głównie miceli i glinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej na sobie sprawdzić :) żel ściąga leciutko, bo zawiera kwas salicylowy, u mnie akurat nie wysusza, a mam kapryśną, mieszaną cerę i ... tez kocham glinki :))

      Usuń
  8. Ja nie mogę kosmetyków rumiankowych używać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to szkoda, zatem tymiankowy żel będzie bardziej odpowiedni dla Ciebie :)

      Usuń
  9. Nie znam Sylveco ale brzmi bardzo zachęcająco ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko droga koniecznie nadrób i poznaj Sylveco, ja uwielbiam ich ziołowe cudeńka :)

      Usuń
  10. Nie miałam jeszcze ale wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i przyjemnie się go używa, skóra dogłębnie oczyszczona jest po tym żelu :)

      Usuń
  11. Ten zapaszek herbatki rumiankowej mnie zachęca :) Nie miałam, muszę kiedyś spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) intensywny, mocny rumianek, żel jest super :)

      Usuń
  12. Nigdy nie używałam tego żelu, ale ze względu na łagodzące właściwości rumianku bardzo chętnie bym się z nim zapoznała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumianek już od wieków znany jest ze swoich właściwości cudownych, także zachęcam :)

      Usuń
  13. ja bym sie bał, że by mnei wysuszyl, konsystencja zelu tak nam nei działa niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się bać, najlepiej spróbować samemu :))

      Usuń
  14. Widzę, że kolejna dobra opinia o tym żelu - kosmetyki Sylveco lubię, muszę kiedyś i ten żel do twarzy wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel ma mnóstwo pochlebnych recenzji i ja się przekonałam, że jest genialny :)

      Usuń
  15. Bardzo fajnie wygląda ten żel!
    Ja niestety jestem uczulona na rumianek (trudno uwierzyć, że rumianek może uczulić ;)), więc raczej go nie wypróbuję...
    Niemniej jednak kosmetyki Sylveco wydają mi się bardzo kuszące i być może przy okazji kupię sobie coś od nich ;)
    Bardzo podoba mi się tu u ciebie i chętnie będę cię częściej odwiedzała! Dlatego z przyjemnością dołączam do grona obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że uczulona jesteś na rumianek, zatem tymiankowa wersja żelu może by Ci pasowała :) Dzięki Justynka :)

      Usuń
    2. Tymiankowa zapowiada się dla mnie lepiej ;-)

      Usuń
    3. Tymiankowy braciszek czeka u mnie na swą kolej :)

      Usuń
  16. Może kiedyś wypróbuję, nie miałam jeszcze nic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco ma super ofertę, oprócz żelu, polecam tez ich kremy, cudowne! :)

      Usuń
  17. Rumiankowego żelu nie znam, lecz poznałam tymiankowy,pachnie świetnie i tak samo działa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żele do twarzy to u mnie element obowiązkowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie ten ktorego używam mi się kończy, moze skorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja żeli do mycia twarzy używam niezwykle rzadko, wolę oczyszczać twarz mleczkiem, ale ten jest tak chwalony na blogach, że kusi mnie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo demakijażu mleczkiem, myję potem twarz żelem, by lepiej oczyścić twarz :) Pochwały na jego temat są uzasadnione, jest super!

      Usuń
  21. Uwielbiam żele do mycia twarzy z Sylveco. Używam ich od kilku miesięcy i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam o nim,ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już słynny, toteż miałam na niego dużą ochotę i sprawdził się :)

      Usuń
  23. ja już miałam i jestem bardzo zadowolona ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel ma dużo pochlebnych opinii, cieszę się, że podzielasz zachwyt :))

      Usuń
  24. Nie miałam przyjemności żelu poznać,ale nic straconego skuszę się na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się z nim zaprzyjaźnić, genialnie czyści i dba zarazem o nasza buźkę :)

      Usuń
  25. Mam go, ale na razie czeka na swoją kolej. Ale czytam o nim tyle dobrych opinii, że nie mogę się doczekać aż go użyję :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Z Sylveco znam tylko pomadkę ochronną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak pomadka jest fantastyczna, pisałam o niej http://chbelleap.blogspot.com/2014/01/sylveco-brzozowa-pomadka-ochronna-z.html :)

      Usuń
  27. Sama posiadam cerę mieszaną i czuję się skuszona na ten żel :) Fakt faktem, wolę pianki do mycia twarzy, jednak ostatnio mało która mnie zadowala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mieszanek jest idealny :) Ja miałam kiedyś piankę i nawet mi się podobała, muszę zglebić temat pianek zatem :)

      Usuń
  28. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)

    Miałam pomadkę ochronną tej firmy i byłam bardzo zadowolona, więc myślę, że żel również by się u mnie sprawdził:)

    Spokojnej nocy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu o pomadce http://chbelleap.blogspot.com/2014/01/sylveco-brzozowa-pomadka-ochronna-z.html którą tez polubiłam bardzo :)

      Usuń
  29. Nominowałam cię do Liebster Blog Award, wpadnij ;*
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Firmę znam,ale nigdy nic z niej nie miałam
    Fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco ma wspaniałości same w ofercie :) Żel polecam bardzo :)

      Usuń
  31. mam ten żel i jest jednym z moich ulubionych, cieszę się że ma kwas salicylowy, który trochę odkaża skórę. tymiankową wersję też wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo go polubiłam :) Tymiankowa czeka u mnie na półeczce :)

      Usuń