poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Nourish – Certyfikowany, biomimetyczny, przeciwstarzeniowy krem pod oczy z jarmużem - Kale Biomimetic Anti-Ageing Eye Cream (Vegan, Cruelty free) :)

Naturalne, ekologiczne kosmetyki Nourish, gościły już u mnie kilka razy, zawsze zachwycając mnie zarówno składem, jaki i działaniem. Dziś na blogu pierwsze skrzypce zagra Biomimetyczny, przeciwstarzeniowy krem pod oczy z jarmużem - Kale Biomimetic Anti-Ageing Eye Cream. 


Nourish, jest brytyjską marką, stworzoną przez panią doktor Pauline Hili, która przygotowując formuły swych kosmetyków bazuje na roślinnych, naturalnych składnikach z upraw ekologicznych, są to kosmetyki najwyższej jakości, z certyfikatami certyfikat Soil Association Organic i Leaping Bunny, nie znajdziemy tu sztucznych substancji zapachowych, barwników, silikonów, parabenów, komponentów odzwierzęcych (kosmetyki wegańskie), to produkty cruelty free, z piękna misją, powstałe w zgodzie z naturą, zwierzętami i człowiekiem, także cały asortyment, który znajdziecie na Costasy, polecam z całego serca.


Mam kilka ulubieńców wśród kremów pod oczy, krem Nourish zaś dołączył, do hitów w tym temacie. Ma świetny, naturalny skład i praktyczne opakowanie, otrzymujemy go bowiem w przeuroczej, białej buteleczce (10 ml), z pompka typu airless, która jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku kremów o lżejszej konsystencji, idealnie odmierza ilość produktu, jedna pompka starcza na okolice oczu i co ważne, zawsze zużyjemy kosmetyk do samego końca. Opakowanie okraszone jest jarmużowymi grafikami, charakterystycznymi dla serii, a z kartonika możemy zasięgnąć informacji o kosmetyku, właściwościach oraz poznać certyfikaty, które posiada.


Pielęgnacja okolic oczu, jest dla mnie niesamowicie ważna, dokładnie wybieram, w tym wypadku produkty naturalne, które łagodzą, nawilżają, ale również zniwelują worki pod oczami i ewentualne opuchnięcia, które odpukać, dość rzadko mnie dopadają. 


Krem Nourish dedykowany jest dla każdego rodzaju skóry, prócz ekstraktu z jarmużu, zawiera mnóstwo wspaniałych, roślinnych komponentów, takich jak ekstrakt z jagody maqui, enzymy granatu, olej z róży, olej arganowy, czy olej jojoba, które sprawiają, że moja skóra jest nawilżona i miękka, chronią ją także przed czynnikami zewnętrznymi, zawierają witaminy, pielęgnują i intensywnie odżywiają.


Kremik stosowałam na noc, ale można go aplikować wedle potrzeb, ma bardzo leciutką konsystencję w kolorze beżowym, świetnie rozprowadza się, wchłania, pachnie roślinnie, jest to naturalny zapach płynący ze składników. Jeśli szukacie delikatnego kremu naturalnego pod oczy, ten bankowo spełni Wasze oczekiwania, niechaj nam panuje jarmuż! Macie swój ulubiony krem pod oczy? :)


33 komentarze:

  1. Śliczne opakowanie ma ten kremik :) Fajnie, że całkiem nieźle się też spisał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeuroczy jest zaiste :) Spisał się naprawdę mega :)

      Usuń
  2. Dla mnie byłby za delikatny. Ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze znajdę jakieś kosmetyczne cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, nie znałam tego kosmetyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dotąd nie znalazłam idealnego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow cudownie wygląda ten kremik, no i ile dobroczynnych składników!

    OdpowiedzUsuń
  7. już same opakowania zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne opakowanie, pojemność nieco mniejsza niż standardowe pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno przetestuję, bo ciągle szukam idealnego kremu pod oczy :) na razie używam sylveco i mimo że jest naprawdę dobry, to to jeszcze nie to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj go koniecznie, ja tez kocham ten z Sylveco :)

      Usuń
  10. oj muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja właśnie szukam dobrego kremu pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ;) Ja ciągle szukam idealnego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jarmuż dzisiaj użyłyśmy do zielonego ciacha xD Ale w kremie też pewnie się sprawdza! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jarmuż jest wspaniały i zdrowy <3 W kremie działa tak, jak przez brzuszek, czyli bosko :)

      Usuń
  14. Też używam kremu pod oczy na noc :D

    OdpowiedzUsuń
  15. A jak sobie radzi z cieniami pod oczami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie miewam dość rzadko, ale jeśli pojawiają się, według mnie radzi sobie świetnie :)

      Usuń
  16. U Ciebie jak zwykle nowości i ciekawe kosmetyki. Właśnie szukam dobrego kremu pod oczy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to idealnie :) Dzięki, u mnie zawsze same cuda ;D

      Usuń
  17. Przydałby mi się ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń