niedziela, 18 listopada 2018

Bestsellerowa Autorka New York Timesa powraca z nową serią – Wydawnictwo Edipresse Książki - Audrey Carlan - Namiętności. Tom 1. Życie


Zimna jesień, wkrótce także i zima, zatem mam nadzieję, że Wasze czytelnicze listy, tak jak u mnie, zapełnione są ciekawymi nowościami!
Audrey Carlan - Życie
Tytuł oryginalny: Life
Seria: Namiętności - Seria bliska sercu i ciału
Premiera: 19 września 2018
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Tłumaczenie: Anna Szafran
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 336


Audrey Carlan, autorka książki Życie, będącej pierwszym tomem nowej serii Namiętności, to bestsellerowa Autorka New York Timesa, na półkach mojej biblioteczki zaś debiutuje i to w jakim stylu. Nowa powieść, która wyszła spod skrzydeł Wydawnictwa Edipresse Książki, skusi Was w księgarni naprawdę przepiękną okładką, która totalnie urzekła mnie i skradła serce, widnieje na niej piękna kobieta, w tiulach, na ciemnym, nieco mrocznym tle, poszukajcie jej koniecznie. Ja nie miałam okazji, ale być może część z Was zna serię erotycznych thrillerów Carlan Trylogia Namiętności: Ciało, Umysł i Dusza, gdzie główną rolę gra para kochanków Chale i Gillian. W powieści Życie na pierwszy plan wysuwa się zaś Maria De La Torre, zatem bez problemu, nie znając poprzedzającej trylogii, rozpoczęłam przygodę z nową serią. 


Maria jest przepiękną, ciemnowłosą kobietą, która przeżyła już wiele, w tym śmierć swojego ukochanego, stara się zaś być silną. Nie będę płakać. Nie wolno mi. Na linii jej życia, pojawia się silny Elijah, balansujący na granicy, szalony i nie liczący się z konsekwencjami. Kobieta, pomimo swej samotności i pustki, nie chce ponownie zakochać się, opiera się, bo wie, iż nie jest to mężczyzna dla niej, jest zupełnym przeciwieństwem tego, czego poszukuje, jednak Elijah łatwo nie ustępuje, pragnie zdobyć Marię, która nie może uwolnić swych myśli od wyglądającego bliźniaczo, jak jej zmarła miłość Tommy. Powieść, napisana jest dobrze, przystępnym językiem, czuć tu bardzo sprawne pióro autorki, która szybko i skutecznie wciąga czytelnika w fabułę. Książka naszpikowana jest miłością i oczywiście fizycznym ogniem namiętności, z pewnością zadowoli kobiecą część miłośników romantycznych powieści obyczajowych z pikantną, erotyczną nutą, ale także tych, którzy lubują się w przystępnej i lekkiej literaturze popularnej. Jestem przekonana, że nowa seria Audrey Carlan, powtórzy sukces poprzedniczki i zyska także kolejnych czytelników, spragnionych dalszych jej tomów. 

  

35 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowa seria, z bohaterką, która pojawia się w poprzedniej tej autorki :)

      Usuń
  2. Wydaje mi się, że to dobra propozycja na długie, jesienne wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Polecam, bo seria po tomie pierwszym zapowiada się super :)

      Usuń
  4. pierwsze słyszę o tej serii :) tylko problem mam taki, że jakoś nie przepadam za seriami :( i ostatnio szkoda mi czasu na książki relaksacyjne - raczej stawiam na samorozwojowe i psychologiczne - zboczenie zawodowe :P :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowość dla mnie :) Ale zaciekawiła mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego typu lekturę, zostawiam sobie już raczej na przyszłe wakacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o niej wcześniej, ale zapowiada się ciekawie.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jakby mi się czytało książkę z fragmentami erotycznymi ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam książki o milosci i namietnosci,cos dla mmie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie romansidełko, troszkę nie w moim klimacie ;) Wolę książki trzymające a napięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ok musze poczytać.
    zapraszam do mojej strony http://krystynaczarnecka.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal nie nasze klimaty ale już okładka bardziej nas zachęca :) Różowe i serduszkowe scenerie jakoś automatycznie nas odpychają :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz kiedy za oknem zimno a wieczory są coraz dłuższe to taka propozycja jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety taka tematyka to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze słyszę... :) może się poznam z książką ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na długie zimowe wieczory, czemu nie ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Aktualnie, nie mam chęci na tę serię, ale może się jeszcze przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tej serii, ale wygląda ciekawie..

    OdpowiedzUsuń