środa, 28 sierpnia 2019

Jutro zaczyna się dziś – Polska pisarka Roma J. Fiszer nie zawodzi miłośników literatury obyczajowej - Edipresse Książki – Piękna powieść na koniec lata!

Po bardzo udanej lekturze powieści Chata nad jeziorem, postanowiłam skusić się na nową książkę polskiej pisarki Romy J. Fiszer, zatytułowaną Jutro zaczyna się dziś.

Jutro zaczyna się dziś - Roma J. Fiszer
Premiera: 17 lipca 2019
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Ilość stron: 384


Jutro zaczyna się dziś, to kolejna, rodzima powieść obyczajowa, która zachwyciła mnie klimatem i ciepłem. Roma J. Fiszer, ma swoistą magię w swym piórze, potrafi wciągnąć czytelnika w fabułę, wzruszyć i jednocześnie skłonić do przemyśleń. Autorka urodziła się w Poznaniu, od lat zamieszkuje w Gdyni, ma na swym koncie sporo książek, między innymi powieści Listy sprzed lat, Siedlisko gorących serc, czy Kilka godzin do szczęścia, Wzgórze pełne słońca i Sezon na szczęście, będące Sagą kaszubską. Chata nad jeziorem, była pierwszą powieścią tej pisarki, która zagościła w mojej biblioteczce, Jutro zaczyna się dziś, ubogaca ją także wizualnie, bowiem powieść zdobi piękna, zwracająca uwagę okładka z uroczą dziewczyną w kapeluszu na tle nieba, nie przeoczcie jej na półkach księgarni, książkę widziałam też do kupienia na poczcie. 



Jeśli szukacie lekkiej, przyjemnej i naprawdę urokliwej powieści na koniec lata, Jutro zaczyna się dziś, będzie strzałem w dziesiątkę. Książkę czyta się bardzo płynnie, autorka, jak zawsze sprytnie operuje fabułą, tak, by czytelnik odnalazł w książce nie tylko dobrze opowiedzianą historię i ciekawych bohaterów, ale też przemyślał, że nigdy nie jest w życiu za późno na zmiany i zauważenie tego, co już mamy i kochamy. Ksawery Jasiński, to typowy pracoholik, całe jego obecne życie, to praca, nie zauważa potrzeb żony, która marzy znów o śpiewaniu i powrocie do muzyki, która niegdyś ich łączyła. Sonia decyduje zatem o swym wyjeździe na kontrakt na Wyspy Kanaryjskie, gdzie będzie śpiewała u boku Romana, który podkochiwał się w kobiecie. Wraz z córką Pauliną, Ksawery, pod nieobecność żony, wybiera się na piękne Kaszuby, gdzie obudowuje swe relacje rodzicielskie, ojciec odkrywa, iż córka jest wspaniałą osobą, której też nie doceniał. Ksawery pod wpływem wyjazdu żony i pobytu na Kaszubach, powoli rozumie, że ma wspaniałą rodzinę, co jest dla niego najważniejsze i co należy doceniać. Ciepła, pełna życiowych problemów i relacji powieść, która jestem przekonana, trafi w gusta wielu czytelniczek!
 

 

16 komentarzy:

  1. chyba mnie nie korci ta pozycja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale mimo wszystko polecam na letnią jeszcze lekturę :)

      Usuń
  2. Jakoś nie przekonuje mnie ten tytuł powiem szczerze :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu poznać prozę tej autorki. Od dawna mam ją bowiem w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo tak musisz :) Ja mam za sobą dwie jej książki, choć ta jest zuj siódmą :)

      Usuń
  4. Czyli taka kobieca książka na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będę miała ochotę na coś lekkiego, pomyślę o tym tytule. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jeszcze tej autorki, ale książka wydaje się ciekawa :) Ostatnio mam ochotę właśnie na takie lżejsze rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wlasnie skonczylam czytać Witkowskiego ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Michała Witkowskiego? Czytałam wszystkie, świetny! :)

      Usuń
  8. To chyba nie do końca moja tematyka książek :)

    OdpowiedzUsuń