poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Naturalne i certyfikowane trio Coslys z wyciągiem ze słodkich migdałów - Ekstra bogaty krem do ciała, topniejący scrub do ciała oraz naprawczy krem do rąk!

Czy Wy też czujecie już nieuchronny koniec lata? Piękny sierpień, był to u mnie czas, w którym odkryłam kilka kosmetycznych perełek, pośród nich znalazło się naturalne i certyfikowane trio francuskiej marki Coslys z wyciągiem ze słodkich migdałów. Trzy, genialne kosmetyki, posiadają restrykcyjne certyfikaty Ecocert i Cosmebio, co oznacza, iż w ich składach, nie znajdziemy szkodliwych dla skóry komponentów, parabenów, olejów mineralnych, silikonów, sztucznych barwników, substancji zapachowych, ich składniki pochodzą z kontrolowanych upraw ekologicznych. Są to kosmetyki wegańskie, cruelty free, nie testowane na zwierzętach na żadnym etapie produkcji. Kultowe już, kosmetyki Coslys, znakomicie sprawdzają się u mnie od lat, także i to trio skradło mi serce. 


Coslys - Ekstra bogaty krem do ciała z wyciągiem ze słodkich migdałów
Jestem zakochana w tym kosmetyku, jest kremowy, delikatny i kojący, ma idealny skład i boską konsystencję. Otrzymujemy go w dobrze zabezpieczonej tubie zawierającej 200 ml kosmetyku, zamykanej na klik, opakowanie zdobią typowe dla serii migdałowej grafiki, które uszlachetniają wizualny odbiór produktu. Ekstra bogaty krem zawiera olej z nasion słonecznika, wodę z wiązówki błotnej, wodę morską, olej z orzechów laskowych, masło shea, ekstrakt z arniki, ze słodkich migdałów, czy aloes. Ma kremową, przyjemną konsystencję w białym kolorze, pięknie rozprowadza się po skórze i wchłania. Świetnie sprawdzi się on u każdego, kto zmaga się ze skórą suchą, wrażliwą, skłonną do podrażnień, wspaniałe nawilża, odżywia i zmiękcza moją skórę, ale także wygładza. Ja stosuję go po kąpieli, pięknie koi, chroni skórę, zachwyca też zapachem, to delikatna woń orzechowo-owocowa. Krem jest po prostu boski!


Coslys - Topniejący scrub do ciała z wyciągiem ze słodkich migdałów
Kocham wszelakie skruby i peelingi, które pielęgnując skórę, jednocześnie złuszczają skórę i pobudzają ja do krążenie. Topniejący scrub do ciała Coslys, to świetny kosmetyk na koniec lata, unikalny, ze świetnym składem. Jest to certyfikowany kosmetyk, pełen cudów, w składzie mamy tu olej z nasion słonecznika, puder ryżowy, olej z orzechów laskowych, ekstrakt z arniki, ze słodkich migdałów, czy witaminę E. Scrub mieszka w poręcznej tubie 150 ml, kosmetyk wydobywamy bez problemu, zawsze ilość, taką, jaką potrzebujemy do jednorazowego zużycia. Ma on gęstą, przezroczystą konsystencję z drobinami ryżowymi i solą, wspaniale masuje skórę, oczyszcza, wygładza, skłania do regeneracji i nawilża, po spłukaniu ciała wodą, pozostawia moją skórę nawilżoną, która zachwyca gładkością. Po kontakcie z wodą, scrub zamienia się w mleczko, co uprzyjemnia jego stosowanie. Świetny, naturalny cud do pielęgnacji ciała.

 
Coslys - Naprawczy krem do rąk z wyciągiem ze słodkich migdałów
Nasze dłonie latem, narażone są nie tylko na słońce, ale też na działanie innych czynników zewnętrznych, trzeba je zatem prawidłowo pielęgnować. Naprawczy krem do rąk z wyciągiem ze słodkich migdałów, umieszczono w tubeczce, mieszczącej 50 ml kremu. Na tubce, odnajdziemy skład i informacje na temat kosmetyku. Krem Coslys, wspaniale się u mnie sprawdza, jest idealny do torebki, polubią go każde dłonie. Zawiera organiczne słodkie migdały prosto z Prowansji, olej ze słonecznika, masło shea, olej z orzechów laskowych, czy ekstrakt z aloesu, składniki te łączą trio, o którym dziś u mnie czytacie. Funkcją kremu, jest ochrona, odżywienie, ale także nawilżenie i zmiękczenie skóry naszych dłoni. Kremik szybko wchłania się, pozostawiając dłonie mięciutkie i gładkie, ma aksamitną konsystencję i wspaniały, otulający zapach. 
Całe trio zachwyca mnie od a do z, warto poznać te kosmetyki i zakochać się w migdałowej odsłonie Coslys! Znacie te kosmetyki?






46 komentarzy:

  1. Dla mnie totalne nowości. Ale muszę przyznać, że bardzo interesujące propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze u mnie je poznałaś :) Są boskie, warte grzeszku :)

      Usuń
  2. Na taki krem do rąk mogłabym się skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wspaniały, pięknie nawilża i dba o dłonie :)

      Usuń
  3. Nie znam tych kosmetyków ale po Twojej recenzji chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowość dla mnie, ale nie powiem, skusiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie najbardziej interesujący jest dla mnie ten scrub ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę te kosmetyki :) Marki również nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka wspaniała, naturalna i certyfikowana, warto się skusić :)

      Usuń
  7. My god!! Love body cream so much. I collect many scents from different brands. My skin is super dry and it's so frustrating. This is a good review but unfortunately they don't sell this in my country so :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am very pleased :) Body cream is awesome, the brand has natural certificates, comes from France :)

      Usuń
  8. Jest dostępna internetowo, polecam na Matique :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę je na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo pierwszy raz widzę markę na oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przygarnęłabym to trio :) Marke wydaje mi się,że kojarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, ja tam jeszcze końca lata nie czuję, no może trochę chłodniej wieczorami;) a trio fajne, zdecydowanie do przetestowania!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś zegarowo już czuję :) Trio godne, bardzo :)

      Usuń
  13. myślę że produkt wart wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie znam tej serii. Miałam jedynie dwa produkty do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pierwszy raz ta seria, choć markę znam i polecam bardzo :)

      Usuń
  15. Nigdy nie widziałam tych produktów w sklepie, jednak kuszący opis spowodował że któryś przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbliża się jesień peelingow czas :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba pierwszy raz spotykam się z tą marką :)
    Mmm, słodkie migdały, ale to niesamowicie brzmi :)
    Myślę, że i ja zakochałabym się w tych produktach, chociażby ze względu na zapach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealne kosmetyki na wrzesień i październik, trzeba zadbać o skórę po lecie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie, idealne na początek jesieni :)

      Usuń
  19. Może na krem do rąk bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń