wtorek, 27 sierpnia 2019

Mój HIT! Domowe, odżywcze spa dla stóp z kosmetykami Kneipp na koniec lata – Boskie trio do stóp - Masło, krem oraz sól z nagietkiem i pomarańczą!

Czy Wasze stopy po lecie wołają o ekstremalne odżywienie? Ja zdecydowanie podczas obecnych, gorących, ostatnich dni lata, postawiłam na odnowę i spa dla moich stópek. Mym hitem w tym temacie stało się boskie trio, naturalnych kosmetyków, niemieckiej marki Kneipp, którą cenię od lat.


Trzy kosmetyki do pielęgnacji stóp z nagietkiem i pomarańczą, w postaci masełka, kremu oraz soli, skradły mi serce i będą stałym gościem w mojej kosmetyczce. Niemiecka marka Kneipp, której jestem wierna nie tylko w temacie olejków do ciała i umilaczy kąpielowych, dostępna jest od ręki i bez problemu w sieciowych drogeriach. Kneipp opiera swą naturalną, bliską mi filozofię na osobie Sebastiana Kneippa, żyjącego w latach 1821-1897, stworzył on wspaniałe i prekursorskie metody leczenia, bazujące na roślinach, balansie ciała, ducha, człowieka i natury. Ta piękna idea i receptury Kneippa są do dziś wykorzystywane i nadal przez firmę cenione. Kneipp bazuje na najlepszych roślinnych ekstraktach, nie testuje produktów i składników na zwierzętach, a kosmetyki nie zawierają pochodnych ropy naftowej, czy szkodliwych silikonów. Nie ukrywam, iż zakochałam się w serii nagietkowo-pomarańczowej i codziennie sięgam po te produkty, zwłaszcza, iż obecnie moje stopy podczas lata wymagają szczególnej opieki. Narażone są bowiem na przeróżne czynniki zewnętrzne, staram się je skrupulatnie nawilżać i zmiękczać ich skórę. W ramach domowego spa, warto sprawić sobie te trzy kosmetyki i krok po kroku zafundować sobie, jak ja pełny zabieg.


Kneipp - Kryształki do kąpieli stóp - nagietek i olejek pomarańczowy
Kryształki do kąpieli nagietek i olejek pomarańczowy, to kosmetyk pielęgnacyjny, ale też myjący i jednocześnie dezodorujacy stopy. Trio, zatem i kryształki, to bezpieczny kosmetyk dla diabetyków, warto po nie sięgnąć po lecie, gdy stopy często dotknięte są zrogowaciałą warstwą naskórka. Ja wsypuję je do miski z cieplutką wodą i relaksuję się około 10 minut, w tym czasie rozpuszczają się, rozpościerając piękny, cytrusowy, odprężający zapach. Zawierają sól, olej jojoba, ekstrakt z nagietka, olejek pomarańczowy, olejek rozmarynowy, werbenę, czy też mentol. Saszetka (40 g), starcza na jeden zabieg i kosztuje niespełna 6 zł, po moczeniu z kryształkami, stopy gotowe są do przyjęcia masła, bądź kremu.

  
Kneipp – Masło do stóp - nagietek i olejek pomarańczowy
To mój zdecydowany faworyt i hit tej serii, kocham to masełko, używam go codziennie i już planuję zakup kolejnego opakowania. Jest to wegański kosmetyk, natychmiast koi stopy, zmiękcza i wygładza. Ma bogaty skład, w którym znajdziemy 10% mocznika, masło shea, olej ze słodkich migdałów, ekstrakt z nagietka, olejek pomarańczowy, olejek rozmarynowy, werbenę, mentol, czy witaminę E. Masło otrzymujemy w opakowaniu 100 ml, jest mega wydajne, gęste i treściwe, już cieniutka, lekka warstwa, powoduje, iż stopy zachwycają miękką skórą i pięknie pachną. Mocznik nawilża i gromadzi wilgoć w skórze, masło łagodzi stopy, jego składniki zapobiegają też chorobom skórnym i doskonale chronią. Masło jest totalnym hitem, musicie je koniecznie go poznać.


Kneipp – Intensywny krem do stóp na zrogowaciały naskórek - nagietek i olejek pomarańczowy
Krem jest szczególnym preparatem z zawartością 25% mocznika, doskonale zawalczy ze zrogowaciałym naskórkiem stóp, przeznaczony jest do pielęgnacji stóp szczególnie skłonnych do przesuszeń, zgrubień, złagodzi także podrażnienia, spowodowane letnimi przygodami typu morska woda, słońce, sandałki, czy otarcia butów w górach. Ma on gęstą konsystencję, zaś nadal lekką i przyjemną, stopy po jego aplikacji nie kleją się, doskonale się wchłania. Prócz mocznika, zawiera olej jojoba, regenerujący ekstrakt z nagietka, odświeżający olejek pomarańczowy, olejek rozmarynowy, werbenę, panthenol, mentol, witaminę E, czy kwas mlekowy. Jest on ideałem po kąpieli stópek z kryształkami. Jeśli szukacie dobrego, dającego efekty kremu do stóp z ładnym składem, sięgnijcie po niego, ja jestem zachwycona całym trio, które polecam i Wam na domowe spa przy końcówce pięknego lata!

 

40 komentarzy:

  1. Mam ogromną ochotę na tę serię do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się skuś, dla mnie to hit ostatnich tygodni <3

      Usuń
  2. Po moich wakacjach, dość ciężkich dla nóg, moje stopy byłyby mi wdzięczne za takie spa haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo na pewno, musisz je teraz rozpieszczać zatem :)

      Usuń
  3. Firma Kneipp ma cudne zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim stopom na pewno przydałaby się taka kuracja.

    OdpowiedzUsuń
  5. to coś dla mnie, musze w końcu zacząć dbać o stopy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, stopy to ważna rzecz, ja swoje pielęgnuję, jak wariat :)

      Usuń
  6. Bardzo dbam o stopy, zwłaszcza latem :) Produkty Kneipp bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie spróbuję, podoba mi się skład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Polecam tę serię, no i olejki i umilacze kąpielowe :)

      Usuń
  9. O rany, uwielbiam cytrusowe zapachy. Powiedz mi jeszcze, dorwę je w Rossmanie, czy prędzej w drogeriach internetowych?
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, uwielbiam takie kosmetyki dla stóp, na lato super :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna seria :). Masło, skoro jest hitem zaciekawiło mnie najbardziej, choć jak tak patrzę, to cała seria warta jest uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trio naprawdę trafiło w moje gusta :) Masło jest idealne :)

      Usuń
  12. Dawno już nie miałam nic z tej marki :) Coś czuję, że ta seria by mi się spodobała :) Zapachy muszą być mega :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy piękne, mieszanka nagietka i pomarańczy :) U mnie Kneipp często gości, lubię tę markę :)

      Usuń
  13. Skoro jesteś zachwycona to wezmę te produkty pod uwagę podczas zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ich produkty choc tych nie mialam akurat

    OdpowiedzUsuń
  15. wow jaki fajny zestaw, idealny dla moich stópek

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam się szczerze, że nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to jeszcze nic tej marki nie miałam, ale kusi mnie nie będę oszukiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw, bardzo ciekawa recenzja. Ja nie umiem się przekonać do kosmetyków do stóp. zawsze mam wrażenie, że są tłuste i lepkie i moje stopy po nich pocą się bardziej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria mnie zachwyciła, musisz ją zatem wypróbować :)

      Usuń