wtorek, 13 sierpnia 2019

Wspieraj ze mną WWF - Sóweczka - najmniejsza sowa w Polsce i całej Europie potrzebuje Twojej pomocy!

Od kilku już miesięcy, jestem częścią akcji WWF, dotyczącej Sóweczki, czyli najmniejszej sowy w Polsce i całej Europie. Sóweczki są niestety zagrożone całkowitym wyginięciem, okrutne działania człowieka, takie jak wycinka lasów, należących do Puszczy Białowieskiej, Puszczy Karpackiej i innych, starych drzewostanów, doprowadziły do tego, iż Sóweczki nie mają dobrego życia i szansy na rozmnażanie, człowiek wciąż niszczy ich naturalne środowisko.  


Sóweczka, jest niewiele większa od wróbla, ma bardzo cichy lot, jest sową, a jej nazwa pochodzi właśnie od jej małych gabarytów. Dziuple Sóweczek nie przekraczają 5 centymetrów, a pisklęta opuszczają dziuplę po już 4 tygodniach, przez miesiąc opiekę nad nimi sprawuje samiec Sóweczki.
 WWF, to jedna z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego, chce ona ratować tenże zagrożony gatunek, trzeba stworzyć Sóweczce dobre warunki do życia oraz edukować społeczeństwo o tym, jak ważny jest las, dom sówki i jego ochrona. 

Pomóżmy więc Sóweczce, POD TYM LINKIEM jest taka możliwość, datek, można także przekazać za pomocą poniższych banerów. Pomóżmy z WWF!




21 komentarzy:

  1. Taka piękna, trzeba jej pomóc.
    Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tdj akcji,ale nie mialam pojęcia, ze jest taka maleńka, warto się włączyć ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Super akcja warto się przyłączyć. We Wro na rynku ostatnio dużo wolontariuszy WWF chodzi, mają dużo ciekawych rzeczy do powiedzenia dlatego warto z nimi porozmawiać a nie omijać jak naciągaczy itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram całym sercem takie akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o akcji i również chcę ją poprzeć. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo popieram takie akcje, jest tyle gatunków zwierząt którym grozi wyginięcie, że aż serce krwawi.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym gatunku, szkoda że dopiero w takich okolicznościach się dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej akcji, ale popieram :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram akcję, jak najbardziej trzeba pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że są takie organizacje ;) Mi się zdarza przesłać jakiś datek. Robiłabym to częściej gdyby nie gnębili telefonami :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już o tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Popieram i godne podziwu są osoby takie jak Ty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam, że do akcji włączył się także producent piwa Żubr i na etykietach piwa będą teraz zagrożone gatunki: wilk, ryś i właśnie sóweczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na coś dla nas :D

    OdpowiedzUsuń